Tä menis hyvin tonne ihannefysiikka ketjuun, mun linkittämänä. Täydellinen kuosi IMO. :hyvä:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tä menis hyvin tonne ihannefysiikka ketjuun, mun linkittämänä. Täydellinen kuosi IMO. :hyvä:

En pidä bändistä.Järkyttävä käpälä! Tykkäätkö mike Nightwishista/sen uusimmasta albumista Imaginaerum ?
Mun forkut on tosta kulmasta isohkot, muuten eivät. Ihan kuvakulmasta vain kyse jännitettynä.Kuvakulmakin saattaa auttaa mutta forkku näyttää aivan järjettömän kokoiselta !![]()

Tällä viikolla.Koska noi kuvat julkaistaan?
Dunno. Paska haastattelu, se aikaisemmin radiossa päätään aukonut kalju kuppakeppi oli kadonnut kuin pieru saharaan. Kyselin, että missä se mun erektiosta kiinnostunut puppeli on, niin sillä oli sattumoisin just silloin vapaapäivä. Tosi mies, soittaa suutaan radiossa ja sitten kun pitäis vastaa naamatusten, niin tää lähtee sormi perseessä pekkaspäivälle.Olit taannoin YleX:llä jossakin haastattelussa, löytääkö sitä enää mistään?
Tällä viikolla.
Dunno. Paska haastattelu, se aikaisemmin radiossa päätään aukonut kalju kuppakeppi oli kadonnut kuin pieru saharaan. Kyselin, että missä se mun erektiosta kiinnostunut puppeli on, niin sillä oli sattumoisin just silloin vapaapäivä. Tosi mies, soittaa suutaan radiossa ja sitten kun pitäis vastaa naamatusten, niin tää lähtee sormi perseessä pekkaspäivälle.
Mikä juttu? Alko kiinnostamaan, ku puhutaan pippeleistä ja sormesta perseessä:D
edit: löysin jutun kuuklettamalla
Linkkaatko meillekin?
Mikä juttu? Alko kiinnostamaan, ku puhutaan pippeleistä ja sormesta perseessä:D
edit: löysin jutun kuuklettamalla