Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Järkyttävä käpälä! Tykkäätkö mike Nightwishista/sen uusimmasta albumista Imaginaerum ?
En pidä bändistä.

Kuvakulmakin saattaa auttaa mutta forkku näyttää aivan järjettömän kokoiselta ! :hyper:
Mun forkut on tosta kulmasta isohkot, muuten eivät. Ihan kuvakulmasta vain kyse jännitettynä.

Kuopiossa käytiin Arin ja Jutan luona kahvilla ja samalla kuvattiin Aria ja sitten yhteiskuvaus Arin ja Jutan kanssa. Nyt Tahkolla loma-osakkeessa keekoillaan. Päräyttävää settiä kuvattiin.

Photo 14.8.2012 2.31.53.webp

Ihan oikeassa lokaatiossa kuvattiin noi nuotiokuvat, oli muuten melkoisen haastava valaista tommoinen setti. Otettiin myös posekuvia erikseen järvessä Arin kanssa järjettömän hyttyslauman ollessa assareina. Olen ihan paiseilla vaikka oli huppari ja huppu päässä. Mitenkähän Godzilla kun oli posehousuilla?

3,5 viikkoa aikaa Arilla ja pitäis kuivua kuosiin. Rinta sivulta ja ojentajapose ehdottomasti parhaimmat poset.

Koska noi kuvat julkaistaan?
Tällä viikolla.

Olit taannoin YleX:llä jossakin haastattelussa, löytääkö sitä enää mistään?
Dunno. Paska haastattelu, se aikaisemmin radiossa päätään aukonut kalju kuppakeppi oli kadonnut kuin pieru saharaan. Kyselin, että missä se mun erektiosta kiinnostunut puppeli on, niin sillä oli sattumoisin just silloin vapaapäivä. Tosi mies, soittaa suutaan radiossa ja sitten kun pitäis vastaa naamatusten, niin tää lähtee sormi perseessä pekkaspäivälle.

Tällä viikolla.

Dunno. Paska haastattelu, se aikaisemmin radiossa päätään aukonut kalju kuppakeppi oli kadonnut kuin pieru saharaan. Kyselin, että missä se mun erektiosta kiinnostunut puppeli on, niin sillä oli sattumoisin just silloin vapaapäivä. Tosi mies, soittaa suutaan radiossa ja sitten kun pitäis vastaa naamatusten, niin tää lähtee sormi perseessä pekkaspäivälle.

Mikä juttu? Alko kiinnostamaan, ku puhutaan pippeleistä ja sormesta perseessä:D

edit: löysin jutun kuuklettamalla

Mikä juttu? Alko kiinnostamaan, ku puhutaan pippeleistä ja sormesta perseessä:D

edit: löysin jutun kuuklettamalla

Se toimittaja veteli suorassa lähetyksessä edellisellä viikolla jotain dopingjuttua ja sanoi että olisi kiva kuulla multa että seisooko vielä. En tiedä miten se mut siihen veti, mut enemmän olisin huolestunut siitä, että tää fägäri on kiinnostunut mun heijarista.

Oon huomannu monessaki aamuohjelmassa että jutut villiintyy aika härskeiksi, ja osaavat olla aika provosoivia. Heikelä rokilla on kyllä aika vittumaisen hiillostava:hyvä:

Back
Ylös Bottom