Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Millaisessa kunnossa nykyään olet Mike?
Onko kuvia?

Khihihihihi ;)

bodybuilder.jpg

Missä kävit intin? Paikka ja aselaji.

Missä kävit intin? Paikka ja aselaji.

Oulussa Hiukkavaarassa 120 aamua, josta sitten meidät siirrettiin Kajaaniin Hoikankankaalle ja siellä palvelin sitten loput 120 aamua. Koulutukseltani, kuten aikaisemmin sanonut, olen taistelupioneeri, eli se jätkä, joka tuhoaa kaiken. Eli jos sota syttyy ja rintamalle joudutaan, niin kun meitsin näkee, niin kandee lähtee toiseen suuntaan, meikä pistää kaikki paikat pillun päreiksi. En rakenna siltoja, tuhoan niitä.

Onnistuuko laittaa joku kuvaamasi kuva täydessä koossa katseltavaksi?
Ei voi kun ne on sitten printtikelpoisia. Mut privana voin sulle heittää, jos joku kuva erityisesti kiinnostaa.

Eli jos sota syttyy ja rintamalle joudutaan, niin kun meitsin näkee, niin kandee lähtee toiseen suuntaan, meikä pistää kaikki paikat pillun päreiksi. En rakenna siltoja, tuhoan niitä.

Ja kukas tässä tilanteessa pitää pakkotoistoa pystyssä :D

Hipstan filtteri muutti punaiseksi. Muutaman tunnin vanha kuva siis. Nyt oon Tromssassa. Ekat kuvaukset duunattu Rovjoki putouksilla, jonne saikin geniksen, valon ja metrin octan kanssa tallustella hiki päässä jyrkkää polkua alas ja ylös. Malli veteen ja kamera laulamaan.
Jos oot vielä Tromssan suunnalla ja on ylimäärästä aikaa, Lyngenin niemimaan maisemiin suosittelen tutustumaan, jos ei ole jo tuttu. Tulee siis siihen Skibotnin ja Tromssan väliin. Vuoret näkyy toki jo kohtalaisesti vuonon takana, kun ajaa Skibotnista Tromssaan päin. Oon tehny tonne talvella jotain 7 laskureissua, ja käyny myös kesällä pari kertaa. Parhaat maisemat taitaa vaan valitettavasti olla kovan työn takana, kun pitää ensin kiikkua noin 1000-1500+ korkeuserometriä jonkin mäen päälle. Talviaikaan yhtä komeita maisemia ei tuu ihan heti vastaan, sula meri antaa aika hyvän kontrastin valkoisille vuorille.

Nuo mainitsemasi Rovjoki putoukset on myös hieno paikka, pari kertaa ohi ajaessa on pitäny pysähtyä ottamaan turistikuvia.

Oon jo stadissa takaisin. Olin jo keskiviikkona yöllä Jyväskylässä, sinne asti jaksoi ajaa Tromssasta. Ihan kiva repäisy kerralla ajaa sieltä Jyskyyn saakka, siellä sitten oli pakko mennä hotelliin, ettei nuku rattiin. Oli muuten paskin hotelli ikinä. 133 euroa vitun kuppasesta huoneesta Sokos hotellissa, en mee enää ikinä niiden lääviin ja tosi tympee apina oli yöllä tiskin takana. Piti olla parkkipaikka hotellin puolesta, eikä ollut, niin sanoivat että vie tonne Sokoksen parkkihalliin, maksoi sekin vielä 10 euroa.

Back
Ylös Bottom