Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Apple. Osaavat tehdä tyylikkäitä kokonaisuuksia kautta linjan.Mikä tekee esim. Iphonesta sen parhaan puhelimen?
Millaisessa kunnossa nykyään olet Mike?
Onko kuvia?
Missä kävit intin? Paikka ja aselaji.
Ei voi kun ne on sitten printtikelpoisia. Mut privana voin sulle heittää, jos joku kuva erityisesti kiinnostaa.Onnistuuko laittaa joku kuvaamasi kuva täydessä koossa katseltavaksi?
Eli jos sota syttyy ja rintamalle joudutaan, niin kun meitsin näkee, niin kandee lähtee toiseen suuntaan, meikä pistää kaikki paikat pillun päreiksi. En rakenna siltoja, tuhoan niitä.
Mä olen niin aikaansaava, että käyn tuhoamassa parit rakennukset ja tulen sitten takas online kuvien kera.Ja kukas tässä tilanteessa pitää pakkotoistoa pystyssä :D
WinsuJa kukas tässä tilanteessa pitää pakkotoistoa pystyssä :D
olen taistelupioneeri, eli se jätkä, joka tuhoaa kaiken.
Tyhjä arpa yhdistää :DJos oot vielä Tromssan suunnalla ja on ylimäärästä aikaa, Lyngenin niemimaan maisemiin suosittelen tutustumaan, jos ei ole jo tuttu. Tulee siis siihen Skibotnin ja Tromssan väliin. Vuoret näkyy toki jo kohtalaisesti vuonon takana, kun ajaa Skibotnista Tromssaan päin. Oon tehny tonne talvella jotain 7 laskureissua, ja käyny myös kesällä pari kertaa. Parhaat maisemat taitaa vaan valitettavasti olla kovan työn takana, kun pitää ensin kiikkua noin 1000-1500+ korkeuserometriä jonkin mäen päälle. Talviaikaan yhtä komeita maisemia ei tuu ihan heti vastaan, sula meri antaa aika hyvän kontrastin valkoisille vuorille.Hipstan filtteri muutti punaiseksi. Muutaman tunnin vanha kuva siis. Nyt oon Tromssassa. Ekat kuvaukset duunattu Rovjoki putouksilla, jonne saikin geniksen, valon ja metrin octan kanssa tallustella hiki päässä jyrkkää polkua alas ja ylös. Malli veteen ja kamera laulamaan.