Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Olet nyt ollut aika moneen otteeseen mediassa haastaeltava liittyen dopingiin ja steroideihin, eikö tässä ole sellainen vaara, että leimaudut yleisön silmissä jonkinlaiseksi "dopingtohtoriksi" tai roinaajien keulakuvaksi. Vaikka näin ei todellisuudessa tietenkään ole, ainakin itse näkisin tämmöisessä yksipuolisessa julkisuudessa omat vaaransa.
Ei haittaa, jonkun on roinaajia puolustettava. On mennyt aivan naurettavaksi ajojahdiksi,

Mitäs tykkäät Mike omasta äänestäsi? Itsellä kanssa vähän tollanen käheän oloinen soundi joka toisinaan vituttaa. Varsinkin jos on yhtään flunssaa.
Eikös kaikkia vähän vituta oma ääni kun sen kuulee jostain toistimesta? Ainakin itseä vituttaa miten urpolta sitä kuulostaakin.

tuleeko suomi slovakia maaliveikkausta?
Pitää duunaa.

Eikös kaikkia vähän vituta oma ääni kun sen kuulee jostain toistimesta? Ainakin itseä vituttaa miten urpolta sitä kuulostaakin.

Niinhän se vähän taitaa olla. Mutta on se perkele jos Vin Dieseliäkin vituttaa kuullessaan oma äänensä, siinä on nimittäin omasta mielestäni sellanen ääni, jossa on munaa...

Oltiin kuvaamassa Black sun aeonin promoja tänään aamulla Kymijoella ja lopussa lähti käsistä ja napattiin kansikuva Immortalin hengessä.

frostbitten..webp

Tuleekos Mike vielä finaalista maaliveikkausta?:D

Frostbitten Wintermoon - Nuclear Winter :lol2: truuiivölnecroseitanbläkmetaaaaaaal!! :rock:

Mun ei tartte kun pistää vaikka kuva uusista Osiriksista, niin siitä riittää juttua viikkokaupalla muilla saiteilla :D

No toihan ei johdu teikäläisestä vaan ihan siitä että ne Osirikset on niin vitun rumia.

Itse en pyöri paljoa eri saiteilla ja Pakkotoisto taitaa olla ainoa . Kuitenkin minulla on sellainen kuva, voin olla väärässä, että harvalla saitilla ylläpitäjä pyörii avoimesti omalla nimellään ja kertoo omista asioistaan. Olet helppo maali.

No toihan ei johdu teikäläisestä vaan ihan siitä että ne Osirikset on niin vitun rumia.

Itse en pyöri paljoa eri saiteilla ja Pakkotoisto taitaa olla ainoa . Kuitenkin minulla on sellainen kuva, voin olla väärässä, että harvalla saitilla ylläpitäjä pyörii avoimesti omalla nimellään ja kertoo omista asioistaan. Olet helppo maali.
Kyllä se meikäläisestä taitaa johtua tuo Osiris-juttu. Meinaan, sama se on mitä teen, niin saan aina hyvän polemiikin aikaan. Esim mun ei tartte kuin ilmoittaa, että tilasin uuden Shiseidon kosteusvoiteen, niin sillä mennään taas muutama viikko itkien kun "mike meikkaa". Halvalla irtoaa iso määrä mainosta, alle 20 euroa.

Mut joo, harvoin omalla naamalla ollaan näin selkeesti esillä, enkä ole tätä kokenut ongelmaksi. Saapahan sitten mainosta saitille kun joka paikassa linkitellään tänne mitä ikinä teenkään.

Eivät ole pysyneet identtisenä, yllätyin varsin miten paljon eroa kahdessa vuodessa tulee. Piti kalibroida erikseen, sama profiili ei kelvannut. Mut sain veivattua saman kuvan ulos kummastakin.

Kävin tuossa just poistamassa GeForce GTX 285 näyttiksen, giga GDDR3 muistia. Aikamoinen mötikkä on.

photo-2..webp

Mistä ostat tai tilaat Osiriksen kenkiä? Olisi tarkoitus ostaa NYC 83 Ultra -kengät, mutta niitä ei Suomesta saa - ainakaan tällä hetkellä.

Suoraan maahantuojalta, diili niiden kanssa. Jättävät ystävällisesti mulle aina jemmaan malleja ja ilmoittavat jos on jotain spesiaalia tarjolla mitä ei tule edes myyntiin. Mulla kun sattuu olemaan se jenkkikoko 9, joka on se esittelykoko.

Tuo puolisponsorisopimus selittanee, miksi niita kenkakuvia tanne tulee aika usein. ;-)

Tuo puolisponsorisopimus selittanee, miksi niita kenkakuvia tanne tulee aika usein. ;-)
No tuolla logiikalla mulla pitäisi olla sitten myös seuraavat sponssit:

- Kahvi (Has bean)
- Apple
- Kaikki metallibändit, joita hehkutan
- Shiseido
- Feelunique
- Canon
- Elinchrom

Kyllä meikä ihan surutta puffailee kaikkea mistä diggaan, jos saisin kaikesta vielä hilloa, niin se oliskin kivaa.

Mut kuvaakin välillä.

maik10..webp

Back
Ylös Bottom