Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mitä mieltä muuten Mike olet maltosta?
Onko ihan turhaa vai kannattaako ottaa treenin jälkeen?

Ja käytäkkö itte sitä?

Hiilaria todellakin kannattaa ja pitää ottaa treenin jälkeen ja malto on siihen tarkoitukseen varsin passelia. Käytän maltoa sen mitä palkkareissa nyt valmiina on.

Otatko koskaan proteiinijuomaa treenin jälkeen? Siis sellaista jossa ei ole yhtään hiilaria?

Otatko koskaan proteiinijuomaa treenin jälkeen? Siis sellaista jossa ei ole yhtään hiilaria?
En ainakaan tarkoituksella, yleensä aina jotain hiilaria siihen mukaan haalin. Eilen otin musclemilkkiä maitoon sekoitettuna, messiin yksi banaani.

OT: en ole ulos katsonut, mutta kaihtimien välistä tulee hulluna aurinkoa, mahtaa olla komea ilma, sumpille siis jonnekin mars.

Katoin, että onpas paska kuva, kuvaajasta selvisikin. Luulisi nyt valokuvaajan osaavan vähän valoja käyttää, edes siis sinnepäin edes tai jotain.
Katoin, että varmasti jonkun harrastelijan kyhäelmä tuo Aholan kuva. Tuli mieleen omat ensimmäiset digikuvakokeilut 90-luvun lopulta.

"Valokuvaaja ja kouluttaja Jorma Puusa on esittänyt, että suomalaisen kuvan tasonlasku johtuu amatööreistä. Toimittajat ottavat itse juttujensa kuvat ja harrastajien tuottamia kuvia löytyy kuvapankeista. Puusa on erityisen huolissaan kuvan sisällön – esittävyyden ja kantaaottavuuden – katoamisesta, mutta myös tekninen laatu – kuvan suunnittelu ja ajoitus – on kärsinyt hänen mielestään digikameroiden esiinmarssista." (digifaq)

Ovatko Pakkotoiston jäsenet koskaan osallistuneet näkyvästi ryhmänä mihinkään urheilutapahtumiin? Ajattelin, että joku tuollainen ExtremeRunin kaltainen tapahtuma voisi olla hyvä tapaamis- ja miksei markkinointikanavakin.

Puusa on hyvä siinä mitä osaa, eli juurikin valokuvausjournalismissa. Mies on kokenut kaveri, kuvannut erilaisissa rankoissakin paikoissa, eli löytyy osaamista siltä alueelta. Mutta muotokuvaus ja mainoskuvaus on oma alueensa, ne vaativat erilaista taitoa, itseasiassa enemmän taitoa kuin mikään muu kuvauksen muoto. Jos sitä ei osaa, niin tulos on kyllä valitettavasti huono. Paskakin kuvaaja voi ottaa hyvän lehtikuvan, mutta valojen käyttöä ei ihan vahingossa voi toteuttaa.

attachment.php

wintermoon2..webp

Mitä teet, kun vedät tupakkaa ja sulta tulee kysyyn
a) pulsu asiallisesti yhtä tupakkaa?
b) pulsu "heitä bodari rööki"?
c) 15v teinipoika asiallisesti röökiä?
d) 15v teinipoika epäasialliseti röökiä?
e) Bisley "pystykkö heittään mullekin yhen"?
f) Astrid Thors, miksi vedät röökiä lastenvaunujen vieressä?

Mitä teet, kun vedät tupakkaa ja sulta tulee kysyyn
a) pulsu asiallisesti yhtä tupakkaa?
b) pulsu "heitä bodari rööki"?
c) 15v teinipoika asiallisesti röökiä?
d) 15v teinipoika epäasialliseti röökiä?
e) Bisley "pystykkö heittään mullekin yhen"?
f) Astrid Thors, miksi vedät röökiä lastenvaunujen vieressä?
No yleensä olen kuulokkeet päässä kun noita pummeja tulee, jolloin spottaan ne heti ja heilautan vain päätäni ennenkuin kerkeevät edes kysymään. Pääsen eroon niistä noin. Mut jos nyt en tekisi noin, niin:

a) voisin antaa jos aski olisi täynnä
b) osoitan lähintä kioskia ja sanon "hae tuolta ja tuo mullekin, kevyintä mitä löytyy kiitos"
c) "tuolta kioskilta saa"
d) sama kuin edellä
e) tarjoan toki
f) "moro Astrid, somalit on kivoja, niitä pitäis olla jokaisella ainakin kymmenen"

Recommended for you :jahas:
Tämä menee pikkusen off-topic -osastolle, mutta tuo samainen setti aiheutti mulle aika totaalisen repeämisen/hajoamisen. Koska olin kattonut jonkun videon, missä Marit Björgen kannattelee ankkuria, tuubi suosittelee minulle katsottavaksi Metallican Welcome Home (Sanitarium) -biisin musavideota... Shi€t!

Tulipas tuossa ohimennen mieleen kun kuuntelin Heavy muscle radiota. Oletko ajatellut ikinä tehdä pakkiksen omaa nettiradio shöwtä, samaan tyyliin kuin jenkki saiteilla. Sinä ja nyyssis ankkureina, kisakoosteita, uutisjuttuja, teidän kommelluksia ym ym sälää mistä höpöttelisitte, haastatteluja kisailijoista (puhelinhaastattelu niin ei paikalle tarvi tulla.). kuuntelijoita varmasti riittäisi kun team M & M touhut ja teidän blogit jo muutenkin saa viewssejä varmasti mukavasti. Haastateltavat sais mahiksen mainostaa sponsoreita, fitnesstukku pääsponsoriksi ja ei ku homma pakettiin. Saisit lisää vihaajia suoli24:seen ;)

Mun mielestä ei olis paska homma ollenkaan. Aikaahan se taas vaatis ja resursseja mutta sitten taas lisäisi sisältöä taas mukavasti. Ja sit kun käy sulla kuitenkin kuvattavia niin olis helppo forumi kysyä vieraaksi.

Back
Ylös Bottom