Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hiilaria todellakin kannattaa ja pitää ottaa treenin jälkeen ja malto on siihen tarkoitukseen varsin passelia. Käytän maltoa sen mitä palkkareissa nyt valmiina on.
En ainakaan tarkoituksella, yleensä aina jotain hiilaria siihen mukaan haalin. Eilen otin musclemilkkiä maitoon sekoitettuna, messiin yksi banaani.Otatko koskaan proteiinijuomaa treenin jälkeen? Siis sellaista jossa ei ole yhtään hiilaria?
Katoin, että varmasti jonkun harrastelijan kyhäelmä tuo Aholan kuva. Tuli mieleen omat ensimmäiset digikuvakokeilut 90-luvun lopulta.Katoin, että onpas paska kuva, kuvaajasta selvisikin. Luulisi nyt valokuvaajan osaavan vähän valoja käyttää, edes siis sinnepäin edes tai jotain.
No yleensä olen kuulokkeet päässä kun noita pummeja tulee, jolloin spottaan ne heti ja heilautan vain päätäni ennenkuin kerkeevät edes kysymään. Pääsen eroon niistä noin. Mut jos nyt en tekisi noin, niin:Mitä teet, kun vedät tupakkaa ja sulta tulee kysyyn
a) pulsu asiallisesti yhtä tupakkaa?
b) pulsu "heitä bodari rööki"?
c) 15v teinipoika asiallisesti röökiä?
d) 15v teinipoika epäasialliseti röökiä?
e) Bisley "pystykkö heittään mullekin yhen"?
f) Astrid Thors, miksi vedät röökiä lastenvaunujen vieressä?
Haha :Df) "moro Astrid, somalit on kivoja, niitä pitäis olla jokaisella ainakin kymmenen"
Oliks teillä maalit naamalla vai onks noi shopattu?
Tämä menee pikkusen off-topic -osastolle, mutta tuo samainen setti aiheutti mulle aika totaalisen repeämisen/hajoamisen. Koska olin kattonut jonkun videon, missä Marit Björgen kannattelee ankkuria, tuubi suosittelee minulle katsottavaksi Metallican Welcome Home (Sanitarium) -biisin musavideota... Shi€t!Recommended for you :jahas: