Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

En jaksa lukee 170 sivua (koska olen laiska :D) mutta onko kysytty kauanko vietät päivässä aikaa pakkotoistossa? Oletko koskaan miettinyt/kattonut?

joo testasin joku aika sitten.ei ollu yhtä hyvää, kun ne entiset tetrat. vaikka hyväähän ne pullotkin on mutta kermaperse pitää makeammasta =)

En jaksa lukee 170 sivua (koska olen laiska :D) mutta onko kysytty kauanko vietät päivässä aikaa pakkotoistossa? Oletko koskaan miettinyt/kattonut?
Kyllä sitä aika monta tuntia tulee päivän aikana vietettyä, pätkissä tosin. Mut aina kun koneella olen, on Pakkotoisto auki.

Mitä noissa tatuoinneissa lukee? Latinankielisiä lauseita? En jaksanu etsiä kuvaa mistään :D
Latinaa joo.

IESU CHRISTI takaperin = jeesus kristus
LUX FEROUS = light bringer, lucifer
SUPERBIA - AVARITIA - INVIDIA - IRA- LUXURIA - GULA - ACEDIA = seitsemän kuolemansyntiä
PER TE NATUS SUM ET TU PER ME, ANNI NON VEXAVERUNT ME = Rotting christin yhdestä kappaleesta modattu lausahdus, sinä synnyit minun kauttani ja minä sinun, eikä aika ole sitä muuttanut.

Kyllä se meikäläisestä taitaa johtua tuo Osiris-juttu. Meinaan, sama se on mitä teen, niin saan aina hyvän polemiikin aikaan. Esim mun ei tartte kuin ilmoittaa, että tilasin uuden Shiseidon kosteusvoiteen, niin sillä mennään taas muutama viikko itkien kun "mike meikkaa". Halvalla irtoaa iso määrä mainosta, alle 20 euroa.

Mut joo, harvoin omalla naamalla ollaan näin selkeesti esillä, enkä ole tätä kokenut ongelmaksi. Saapahan sitten mainosta saitille kun joka paikassa linkitellään tänne mitä ikinä teenkään.

Jengi on vaan kateellisia koska sä teet siirtoja.

Katoin, että onpas paska kuva, kuvaajasta selvisikin. Luulisi nyt valokuvaajan osaavan vähän valoja käyttää, edes siis sinnepäin edes tai jotain.

Mut kyllä noista jotain kuvia saisi duunattua. Esim joku hervoton voimamies kantamassa atlaskiveä jossain Mannerheimintiellä.

Silti, tää on siistein voimailuaiheinen kuva koskaan.

AmnestyInternationalafterolympic3%2BTBWA%2BFrance.jpg

Itseasiassa toi koko sarja on ihan saatanan hyvä.

beijing-olympics_human-rights-violation_B2dB7_59.jpg

amnesty1.jpg

24ufadsi2.jpg

Back
Ylös Bottom