Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

:lol2: Teillä tuntuu olevan kunnon sota tuon Mannisen kanssa (haukkumathredit toisaalla). Onko se kaveri vähän lapsi?
Ei taida ihan molemminpuolinen sota olla. Mies tietää ravinnosta paljon, mutta on valinnut tuommoisen lapsellisen tien. Sama se mulle, antaa itkeä.

Vitun mahtavaa. Gmailia käytetään murskaavan ylivoimaisen paljon spammiin. Niin paljon, ettei sillä voi edes rekisteröityä enää tälle forumille. 99% spammereista rekkaa tuosta vain gmailin ja menoksi.

Ja vaikka olen varsin selvästi laittanut boldatun ilmoituksen rekisteröintiin, että gmail on spammin takia bannattu, niin ei vittu, saan joka ikinen päivä maileja kun jengi kyselee "miksi mun emaili on bannattu".

HEIVATKAA VITTUUN SE GMAIL!!!!

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2433721&postcount=277

Naturaalina mennään edelleen.

natur.webp

Eiks tuo Rough ole jo aika vitun stydiä taikinaa ja se perään vielä kahta tuotetta? Huh..

Ohoh Mikehän on paljon kovemmassa kunnossa mitä kuvittelin. Jotenkin sellanen mielikuva oli jäänyt että oot suunnilleen kokonaan jättänyt treenit motivaatiopulan takia, mutta ei ilmeisesti :)

Paljonko pakkiksella on vip-käyttäjiä..?
Joku 1700
Ohoh Mikehän on paljon kovemmassa kunnossa mitä kuvittelin. Jotenkin sellanen mielikuva oli jäänyt että oot suunnilleen kokonaan jättänyt treenit motivaatiopulan takia, mutta ei ilmeisesti :)
Pidin tuossa vuoden tauon vallan, mutta onhan tässä nyt muutama kk veivattu jo ja ihan kivaa on.
:puntti:

Luin ketjun alkupuolta, ja ihan älyttömän nopeesti nous sinullaki penkki siihen 100 kg. o_O Ei mee nyt ihan nallekarkit tasan.

Hurja on kans nykyinenkin kunto, paljonko paino? Pahoittelen jos on menny ohi jossain sen maininta mulla.

Onko pakkispipoja tulossa taas millon myyntiin? Alkaa jo päätä paleltamaan niin, että pipoa kaipais :D

Totta. Paljon kivempi tämä nuorekas slimmi guido kuin se vanha testohärkä. Tosin kauneudenhoitotuotteita taitaa kulua nyt enempi kuin aiemmin? Olisi siistiä nähdä ennen-jälkeen kuvat blogissa kerrotusta kaunistumisriitistä:D

Back
Ylös Bottom