Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Seuraavaks pataljoonaks voisit suunnitella:

emo-snickers-330x439.jpg

:david::david:

Sori Mike, en tienny mihin muuallekkaa avautua, mut miks nuo etusivun uutiset on kadonnut? Meinaan siis niitä kun linkitit reenivideoita, haastatteluita yms kivaa :( Ne oli just jees! Ite oon niin käsi etten osaa netin syövereist niitä ettii ni oli helkkarin hyvä ku sä sen teit :)

Sinne tulee muuta. Ajattelin, että on parempi päivittää suoraan forumin puolelle noita. Kannattaa siis seurata joka päivä tuota "kilpailijat" aluetta. Etusivun uutiset eivät generoi laisinkaan keskustelua, kun taas suoraan forumille kipatut samat uutiset generoivat ja niihin voi kommentoida.

Voin tehdä vielä yhden ylimääräisen ketjun pienemmille uutisille, eli avaan vaikka "Uutislinkit" ketjun, jonne kasaan noita samoja uutisia. Olisko se hyvä?

En siis ole lopettanut linkkien postaamista, tänään olen jo postannut forumille kaikki. Mulla on hyvä setti rss feedejä, joista noita kaivelen ja valikoin.

<script src="http://static.ak.facebook.com/js/api_lib/v0.4/FeatureLoader.js.php/en_GB" type="text/javascript"></script><script type="text/javascript">FB.init("ef428a1c6412cd39dc02dcb345cc0c91");</script><fb:fan profile_id="64601273894" connections="10" width="300"></fb:fan>
<p style="font-size: 8px; padding-left: 10px"> <a href="http://www.facebook.com/pages/Mike-Siren/64601273894">Mike Sirén</a> on Facebook</p>

Uolevi Ojala on meitsin valokuvauksen fani, repikää siitä! Siinä on mies, joka vastaa 10 fania massaltaan.

Mitä mieltä olet body-lehden tapani moisalan kuvista? itselle tullut sellanen fiilis että kovasti koittaa kopioida tuota sinun hommaasi, tosin ei niin hyvällä menestyksellä.
Body-lehden kuvat ovat olleet jo jonkin aikaa tosi luokattomia, viimeinen kansi oli jo sellainen että jätin lehden suosiolla hyllyyn, lukijoiden aliarvioimista tuollainen.

Mitä mieltä olet body-lehden tapani moisalan kuvista? itselle tullut sellanen fiilis että kovasti koittaa kopioida tuota sinun hommaasi, tosin ei niin hyvällä menestyksellä.
Body-lehden kuvat ovat olleet jo jonkin aikaa tosi luokattomia, viimeinen kansi oli jo sellainen että jätin lehden suosiolla hyllyyn, lukijoiden aliarvioimista tuollainen.
Haha, mun on myös joskus pitänyt kysyä tätä samaa.

Mikä juttu toi on, että pakkiskamaa alkaa saamaan hesan keskustasta? Oma putiikki vai yhteistyötä jonkun toisen firman kanssa?

Siinähän koittaa, ei kiinnosta. Meikää jos kopioida koittaa, niin pitäis keksiä jotain erilaista ja pitää käsittely puhtaana.
Kaverihan on laihan näkönen tässä!!
Mä oon laiha. Tosin tuossa kuvakulma on alhaalla ja asento tuommoinen.

Back
Ylös Bottom