Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko "paikat" jo menny? Oltas voitu Propaanin kanssa tulla?Mites ois perjantai? Millaisia statisteja etsit?

Oletko sitten oikeasti joskus tapellut? Aika turhaa hommaa unessa tai ei.Tappeleminen unessa on muuten jostain syystä aina semmoista, ettei saa mitään damagea aikaan vaikka kuin huitoo.
Näköjään. Mä oon nähny usein myös sellasia unia missä on pitäny mättää turpaan, mutta kädet ei oo vaan liikkunu tai jotain.Onkohan tää joku universaali juttu, ettei unessa saa ikinä mätettyy ketään turpaan?
Näköjään. Mä oon nähny usein myös sellasia unia missä on pitäny mättää turpaan, mutta kädet ei oo vaan liikkunu tai jotain.
Kyllä silloin on vään kiire kun kaikki kolme lehteä tulee samaan aikaan joihin kuvaan. Mutta kiire tulee lähinnä järjestelyistä, ei omasta aikataulusta.Pukkaako Mike ikinä kiire työssäsi? Liikaa kuvaushommia tuppaa kasaantumaan samaan aikaan? Vai onko hyvin organisoitua, aikaa on kaikille ja kiirellä ei tarvitse mennä?
Pakko myöskin ilmottautua. Aina tulee kelloon ja kovaa unessa. Ihan perseestä.