Jompi kumpi päivä illalla, koska kuuleman mukaan itse Gary Gaymoore on Tuskan pääesiintyjä. Kaksi statistia muuten hakusessa kuvauksiin.
Mites ois perjantai? Millaisia statisteja etsit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jompi kumpi päivä illalla, koska kuuleman mukaan itse Gary Gaymoore on Tuskan pääesiintyjä. Kaksi statistia muuten hakusessa kuvauksiin.
Iso bodari ja lihava kääpiö?Millaisia statisteja etsit?
Mitä sun tatuoinneissa lukee?
Henkilökohtainen merkitys jokaisella. Iesu christi on väärinpäin kieltäen alistumisen. Samaan käteen on myös ympätty kuolemansynnit. Jokainen noita rikkoo, miksi ne pitäisi asettaa joksikin määreeksi ja ihmisen hyvyyden mittariksi. Miksi kieltää syntejä kun ne ovat osa ihmistä ja jokaista meitä läsnä päivittäin. Otetaan ne itseemme ja hallitaan niitä omana oman ruumiin herrana. Jos kokee kateuden, vihan, turhamaisuuden, niin onko se sitten huono juttu vai ovatko ne ihmisen rodun luontaisia synnynnäisiä mielen koukeroita, jotka vain kulttuurimme kristinusko on asettanut lyömäaseeksi ja pelotteeksi, vaikka ne edelleen ovat osa ihmisen mielen rikkautta.
Toisessa kädessä on Lux ferous merkitsemässä yksilön omaa itseään hengellisen maailman yläpuolelle.
Vertauskuvallisesti latinaksi myös viitataan Luciferiin samassa kädessä tekstillä vapaasti suomentaen "sinä synnyit minun kauttani ja minä sinun, eikä sitä vuodet ole muuttaneet".
Kuten sanottu aikaisemmin. Kun olin Mika, niin kaikki sanoi Mike, nyt kun olen Mike, niin suurin osa sanoo Mika, joka vähän pännii.
Maik tai Mike, ihan sama. Itse sanon Mike ainakin virallisissa jutuissa.
Nyt on käyty salilla ekaa kertaa vajaaseen vuoteen. Paino edelleen 96,5kg, vaikka en ole lihonut tai safkannut sen kummemmin. Ostelin kortin Sallan ja Samin Solanalle. Veivasin ihan pumppailuhengessä, jollain veivaan jatkossakin. Tähtään vain mahdollisimman kovaan pumppiin, enkä todellakaan ala suorittamaan painoilla.

Yllättävän kivaa se pelkkä pumppailu oli.:thumbs:
Mukavia treenihetkiä! Miltäs tuntu käyä taas puntilla, tuliko hyvä fiilis?![]()
Niin ja ettei kukaan luule, niin horkkaa ei ole pelissä, eikä tule. Joten katotaan mitä saan aikaan ihan luomuna tämmöisellä venkuttelulla.