Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Onko mahdollista saada vaihtoehtoinen foorumin tyyli? Eli asetuksista voisi valita itselleen sen toisen tyylin, jossa ava on viestin päällä. Ja oletuksena olisi tämä normaali, mutta sitä voisi jokainen siis halutessaan vaihtaa... Uskon ettei ole kovinkaan vaikea tällaista tehdä. :)

Onko mahdollista saada vaihtoehtoinen foorumin tyyli? Eli asetuksista voisi valita itselleen sen toisen tyylin, jossa ava on viestin päällä. Ja oletuksena olisi tämä normaali, mutta sitä voisi jokainen siis halutessaan vaihtaa... Uskon ettei ole kovinkaan vaikea tällaista tehdä. :)
Se on valitettavasti globaali, eli joko niin tai näin.

Sellanen kyssäri tullut mieleen että vieläkö Mike pyörittelet tätä bisnestäsi täysin kotoa vai joko olet "toimiston" laittanut ?

Mitä olen juttuja kuullut niin moni kotoa työtä tekevä joutunut jossain vaiheessa pistämään itelle erillisen toimiston oman ja perheen mielenterveyden takia :D

Ei tulis mieleenkään mitään toimistoa pistää. Tämä homma on 24/7, eli semmoista tasaista pitkin päivää hengailua.

Tosin meitsillä on montakin toimistoa, tällä hetkellä Kampin Robert´s coffee.

Kuvia duunaan aina kovin myöhään, mulla on suurimmat inspiraatiot päällä öisin ja silloin tuleekin hyvää settiä.

Mulla on sattunut käymään hyvä tuuri duunien suhteen. Täysin vapaat työajat ja voisin periaatteessa tehdä duunit mistä vain, kunhan on nettiyhteys. Voisin siis muuttaa vaikka heti asumaan jonnekin ulkomaille ja duunaa siellä pakkista. Mainosmyynti ja kauppa rullaa kuitenkin verkossa, joten aivan sama missä sitä olisi.

Valokuvausta olisi myös coolia duunaa jossain muualla, mutta se vaatisi kolmen lehden pääkuvaajan korvaavan duunin jossain toisessa paikkaa.

Eikö joku pätevä jamppa voisi tehdä esim. Mozillan lisäosalle nimeltä Stylish jotain toisia tyylejä? Ainakin MuroBBS:n puolella on säädelty foorumia oman näköiseksi kyseisen palikan avulla?

Miten toi verkkokauppa skulaa? Onko teillä jossain joku varasto tms. josta noi kamat postitetaan? Kuinka monta työntekijää??

Oletko koskaan joutunut liiallisen ihailun kohteeksi tämän pakkiksen kautta? Vittuilua ja häiriköintiä koet varmasti usein, mutta onko kukaan punttimimmi tai pikkusalipoika kiihoittunut vähän liikaa?

Turistina stadissa.

Liitteet

• turisti.webp
    turisti.webp
    38,7 KB · Katsottu: 1 755
Tarttis olla pikkaisen kuuluisampi, että tämä jätkä olis kiihottava mihinkään suuntaan. Joten ei ole pelkoa, ihan rauhassa saan olla jopa Fitness expossa, ei jengi edes tunne meitsiä kun kaikki luulee, että olen 2 metrinen saatananpalvoja.

Mitä!! Eikö edes pakkisristeilyilla kukaan ole tullut tarjoamaan persettä? Ei vaan mukavaahan se on, että saa tuolla kadulla kävellä suht rauhassa. Liiallinen julkisuus minun mielestäni vaan pilaa elämän..

Back
Ylös Bottom