Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mun silmiin Mike on varsin lempeä ja ymmärtäväinen kaveri.

Oiskohan taas netti joka vääristää. Ei olisi ensimmäinen kerta kun saa ihmisestä väärän kuvan. Livenä voisi olla aivan toisin.

Täältä saattaa lukea vain Miken räyhäämiset ja jutut jostain peliohjaamien viskelystä, niin jää hieman sekava kuva koko tyypistä. Itse olen lukenut muitakin kirjoituksia, mutta tuo nyt vaan esimerkiksi.

Ja missä "dissasin" tai "negasin" Mikeä? Hän on itse sanonut olevansa huono kestämään kritiikkiä. Jos edelliset kommenttini olivat liian kovaa tekstiä, niin anteeksi vaan. Antaa Miken antaa vastineet, jos katsoo vielä tarpeelliseksi. Peace ja reenaamaan.

Mä en myöskään ymmärrä miten jotkut voi olla kokoajan napit vastakkain Miken kanssa? Itse en ole koskaan joutunut kyseiseen tilanteeseen, tosin mulla ei ole tapana esim. tahalteen dissata muita ihmisiä, itkeä, valittaa ja muuten vaan marista jokaisesta asiasta. En sitten tiedä eikö Miken ja joidenkin ihmisten kemiat oikeen sovi yhteen, mutta itse kyllä epäilen, että kyseisten henkilöiden tulisi kyllä katsoa vaan peiliin, koska ongelma löytyy todennäköisemmin sieltä.

Ja missä "dissasin" tai "negasin" Mikeä? Hän on itse sanonut olevansa huono kestämään kritiikkiä. Jos edelliset kommenttini olivat liian kovaa tekstiä, niin anteeksi vaan. Antaa Miken antaa vastineet, jos katsoo vielä tarpeelliseksi. Peace ja reenaamaan.

Yleinen kannanotto, ei yksilöidy sinuun.

Ainahan kritiikkiä on ikävä ottaa vastaan, varsinkin jos kokee itse olevansa päinvastaista mieltä asiasta. Sen perusteella voisin minäkin sanoa olevani huono kestämään kritiikkiä, ja varmaan aika moni muukin.

Mutta niin, se siitä.

Mä en myöskään ymmärrä miten jotkut voi olla kokoajan napit vastakkain Miken kanssa? Itse en ole koskaan joutunut kyseiseen tilanteeseen, tosin mulla ei ole tapana esim. tahalteen dissata muita ihmisiä, itkeä, valittaa ja muuten vaan marista jokaisesta asiasta. En sitten tiedä eikö Miken ja joidenkin ihmisten kemiat oikeen sovi yhteen, mutta itse kyllä epäilen, että kyseisten henkilöiden tulisi kyllä katsoa vaan peiliin, koska ongelma löytyy todennäköisemmin sieltä.

Sama.

Ehkä se on enimmäkseen sitä että Mike on aika voimakas persoona ja kaikki eivät sitä kestä? Itse taas pikemminkin ihailen voimakkaita persoonia. Noh, taidetaan olla kyllä vähän jääviä moista kommentoimaan... ;)

:kieliruskeanahymiö:

Et kestä asiallistakaan kritiikkiä..
Esimerkkiä varmaan löytyy antaa linkkien muodossa aika paljonkin, eli vapaasti tänne niitä. Etenkin kaipaan sitä asiallista kritiikkiä, missäs sitä on ollut?

Odotan kauhulla kommenttia, jossa sanotaan etten kestä kritiikkiä siitä kun en kestä kritiikkiä. Kaikki on mahdollista kun oikein kovasti halutaan.

Mikee, mites, katotko livenä UFC 97? On kiva jos on muitaki ihmisiä kattelemassa :P

Shogun vs Liddell, kumpi vie?

:offtopic:
En minäkään ole teitä opettamassa, vai pitäiskö tulla teidän duunipaikalle lesottamaan miten te vedätte väärin sen visakortin siitä lukijasta kun se pitää vetää niin, että asiakkaalla ei ole vääränlaista pipoa päässä.
Nyt kannattaa vinkujien olla hiljaa oli meinaan niin osuva kommentti Mikeltä tähän väliin. :worship:

:offtopic: Nyt kannattaa vinkujien olla hiljaa oli meinaan niin osuva kommentti Mikeltä tähän väliin. :worship:

Voin kuvitella tän tilanteen :>

Joku internet sankari vinkuu viikonlopun miken kuvista ja maanantaina raahautuu takasi töihin ja koko päivän mike roikkuu perässä huutaen "EI SITÄ NOIN TEHÄ!" :D

Olis kyl paras..

Sama ilmiö on muuten lätkämatseissa katsomossa, siellä ne parhaat pelaajat aina on.

Itse pidän enemmän noista takarivin Tammisista, joilla on prinsiipit kunnossa :)

Mä vihaan nettiavautumista yli kaiken... Taisin olla loppuviikosta asiakkaan kanssa erimieltä, tai en vain saanut asiakasta ymmärtämään miten jokin juttu tai sen tilaaminen toimii..

No nyt aiheesta on luettavissa katkera avautuminen eräällä foorumilla. Eipä siinä, mutta monta kertaa vielä teroitin että kuinka homma voi mennä.

Avautumisen alin muoto on nimetön nettipurnaaminen.

Tee Mike se Sahaajan ehdottama kitisytredi, ettei näitä valitusviestejä tarvi jatkuvasti lukea.

Onkohan Multivitan agenda nyt se, että Mike myöntää olevansa huono ottamaan kritiikkiä vastaan vai mikä? Ihan sama, ei kiinnosta. Viestit pois tai bannia t:foorumin käyttäjä.

Pakkiksella ei muuten ole kovinkaan usein tuota ongelmaa, että muualta tulisi uusia rekkauksia avautumaan. Kyllä hyvin usein tyytymättömät ovat ihan vakikäyttäjiä. Alussa ei kukaan kyllä ilmaissut epätyytyväisyyttään laisinkaan, vaikka kuvat nyt oli mitä oli. Ajan kanssa se on tullut, että on mahdollista saada keskustelu aikaan jostain piposta tai että valitetaan miten pitäisi saada oikeita treenikuvia kännykällä kunnon kameroiden sijaan.

Tilanne on vähän hullu, eikä se ole muuttunut vaikka olen vähentänyt kuvauksia. Kaippa tähän kuvaamiseen on jo totuttu kun on varaa protestoida joka kerta.

Pakkiksella ei muuten ole kovinkaan usein tuota ongelmaa, että muualta tulisi uusia rekkauksia avautumaan. Kyllä hyvin usein tyytymättömät ovat ihan vakikäyttäjiä. Alussa ei kukaan kyllä ilmaissut epätyytyväisyyttään laisinkaan, vaikka kuvat nyt oli mitä oli. Ajan kanssa se on tullut, että on mahdollista saada keskustelu aikaan jostain piposta tai että valitetaan miten pitäisi saada oikeita treenikuvia kännykällä kunnon kameroiden sijaan.

Tilanne on vähän hullu, eikä se ole muuttunut vaikka olen vähentänyt kuvauksia. Kaippa tähän kuvaamiseen on jo totuttu kun on varaa protestoida joka kerta.

Tottakai niihin kuvauksiin on totuttu. Olet laittanut nyt kuvia tarjolle malkoista tahtia jo jokusen vuoden. Arvostelu tulee varmasti enemmän kuin ennen jo ihan vaan siksi, että on totuttu odottamaan aina hienoa jälkeä. Ensimmäiset kuvat eivät olleet sen kummempia kuin muidenkaan ottamat eivätkä herättäneet tunteita puoleen tai toiseen. Toisekseen katsojia ja siten potentiaalisia arvostelijoita on nykyään paljon enemmän.

Ei se kommentointi haittaa, mutta se jankutus pilaa keskustelut kuten Mentulan ketjussa kävi. Ei ole kenenkään etu, jos mallit sanovat, että ei sitten enää tehdä kuvia. Kyllä se tyytymättömyys tulee jo selville parilla ekalla viestillä, joten ei monta sivua viitsi katsella samaa jankutusta.

Kun sitten katsoo niiden protestoijien viestejä, niin aika usein ovat myös muissa kuvauksissa kertomassa miten ei kuvat nappaa, se on jo ihan periaatteen tason vastahakoisuutta ja jos sitä tehdään jatkuvasti, alkaa se olemaan aika väsynyttä.

Vaikka miten puolueellisesti katsoo, niin onhan se jo aika hullu tilanne kun ensiksi pyydetään oikeita treenikuvia ja kun niitä sitten tulee, niin sitten sanotaan, että saisikos vaikka kännykällä otettuja oikeita treenikuvia. Jokainenhan voi mennä itse ottamaan sillä kännykällä ja tehdä asialle jotain, koska minähän en kännykällä ala mitään kuvauksia tekemään.

Mutta ongelmaa ollaan poistamassa ja ulos täältä on jo lähtenyt sellaisia käyttäjiä, joiden viestien tarkoitus on vain narista huolimatta siitä mitä materiaalia tulee. Kuvien katsominen kun ei mitään maksa, joten ei kellään ole oikein varaa vaatia yhtään mitään. Mielipiteensä toki voi sanoa, mutta turha olettaa, että jaksan katsoa kovinkaan kauaa jostain piposta valittamista.

Back
Ylös Bottom