Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Jätkä se vain jaksaa joka vaiheessa itkeä samasta asiasta vaikka varmasti on ollut tiedossa, että jos internettiin jotain lataa niin se varmasti leviää eikä tekijänoikeuksista ole tietoakaan. Kuulostaa vain tuo ainainen itkeminen niin rikki menneeltä levyltä.
Ole nyt hiljaa, sun nillitys kuulostaa naapurin akan nalkutukselta. Jatketaan Bisleystä...

Ole nyt hiljaa, sun nillitys kuulostaa naapurin akan nalkutukselta. Jatketaan Bisleystä...
Oi anteeksi ylijumala Mike, sinun toimiasihan ei tunnetusti saa arvostella. Mutta voit onneksi lohduttautua sillä, että voit poistaa ei-niin-imartelevat viestit ja kuunella tämän jälkeen persekärpästen surinaa ympärilläsi.

Oi anteeksi ylijumala Mike, sinun toimiasihan ei tunnetusti saa arvostella. Mutta voit onneksi lohduttautua sillä, että voit poistaa ei-niin-imartelevat viestit ja kuunella tämän jälkeen persekärpästen surinaa ympärilläsi.
No ihan vaikka kuules niin, muttei tuo sun fantasiasi ylijumalasta poista sitä faktaa, että sä olet nyt tässä asiassa yksinkertaisesti tyhmä.

Viestien poistoista ja bannauksista itketään emailitse, se lukee jo säännöissäkin. Eli marise sinne jatkossa.

ps. toi on muuten uskomattoman hassua, miten nää samat naamat vuodesta toiseen arvostelevat tekemisiäni ja sitten perään AINA kirjoittavat miten täällä ei saa arvostella mun tekemisiä. Niin tai näin, aina joku vollottaa, jopa olemattomista asioista.

Voi elämä, tämä jankuttaminen alkaa aina kyllästyttämään. Näytäppä nyt missä tästä viimeksi on valitettu meitsin puolelta tässä viiden vuoden aikana mitä olen kuvannut. "Ainainen valitus" kuulostaa hieman liiotellulta, kuten kuulostaa "ylijumala" jututkin.

Alkaa olemaan vähän vitun vanha vitsi tuo, että täällä ei muka saisi mitään sanoa tekemisistäni. Täällä porataan milloin mistäkin, joten nyt vittu silmä käteen ja ollaan vähän objektiivisempia. Minä vain olen ainoa, joka sanoo jotain takaisin ja JOKA kerta kun sanon jotain takaisin, niin te inisette miten täällä ei muka mitään voi sanoa, vaikka juuri vittu sanoitte. Välillä tuntuu, että ihan periaatteen vuoksi vain kitistään jostain, kuten nyt tästä ja sitten pillahdetaan itkuun kun meitsi vastaa omalla tyylilläni.

Se on ollut vuosien saatossa sama juttu aina, olen nähnyt koko forumin elinkaaren ja vain täällä on mahdollista tämmöinen:

"Oot Mike muuten homo!"
"Ai oon vai, haista ite!"
"Eikö täällä saa mitään sanoa ilman että tulee bannit?"
"No ei sua ainakaan ole vielä bannattu"
"No varmaan kohta bannataan"
"En vittuillaksenikaan bannaa"
"Sä et kyllä kestä mitään kritiikkiä"

Miten treenailit habojas ton avatarin kuvassa olevana aikana? Eli mitä liikkeitä ja sarja-ja toistomääriä? On meinaan komeet hanskat.

:D Kyllä työ jaksatte. Mitä järkeä kritisoida sellaista henkilöä tai hänen tekemisiä, joka ei kritiikkiä kestä. Jopa itse sanonut olevansa huono siinä. Mihinkä tällainen sitten johtaa? Ei mihinkään, mutta ei toisin suurin osa muustakaan nettijauhannasta.

Tietysti iso osa ns kritiikistä voi olla turhaa narinaa, mutta ei kaikki.

"Oot Mike muuten homo!"
"Ai oon vai, haista ite!"
"Eikö täällä saa mitään sanoa ilman että tulee bannit?"
"No ei sua ainakaan ole vielä bannattu"
"No varmaan kohta bannataan"
"En vittuillaksenikaan bannaa"
"Sä et kyllä kestä mitään kritiikkiä"
:lol2:

Nyyssölän tredi, mene Mikakinlie muualle purkamaan ahdistusta.

Ja se on muuten kummaa, jos täällä ei kerran mitään voi kirjoittaa ja täältä bannataan heti, niin miksi täällä on yli 2 miljoonaa viestiä ja miksi tämä on Suomen mittakaavassa vähän vitun iso keskustelupalsta? Urbaani legenda koko bannaus, koko historian aikana on alle 500 bannattua ja tämä on ollut pystyssä 7 vuotta ja bannatuistakin suurin osa on jotain horkkakyselijöitä. Mutta kyllähän nää marakatit vääntää vaikka mistä jotain itkua, jos ei muuten, niin sitten keksitään ite.

Menee toki.

"Paska kuva, pipo on ruma"
"No siinä nyt vain on pipo, eikä sitä pois enää saa"
"No mutta kuva on paska, siinä on ruma pipo"
"Juu, noted, sanoitte sen jo"
"No mutta siinä on siis ruma pipo ja kuva on paska"
"Ei jumalauta, nyt riittää"
"Jaa, täällä ei näköjään saa sanoa mitään, heti tulee bannit"
"Ei sua ole bannattu"
"Etkö kestä yhtään kritiikkiä?"
" :jahas: "

Parhainta vääntöö luin joskus blogistas.. kukahan vittu se olikaan kun jossain vaiheessa väitti sun laittaneen paskaa herran postilaatikkoon ja sun uhkailevan poikaansa tms. kuvista se kuitenkin lähti :lol2: Sen takia muistaakseni pistit blogin kiinni / siirsit sen tänne VIPpien luettavaksi.

No ei siihen palata sen enempää, se keissi oli täysin vailla mitään järkeä, jopa internetin luonteen huomioonottaen. Ja kaikki lähti siitä, että olin kuvannut kirkkoja, josta sitten päästiin toiseen maailmansotaan, nälkälapsiin ja kaikki urheilijat olivat sitten aivottomia apinoita, jotka eivät osanneet lukea kuin Aku-Ankkaa. Mutta joo, minähän en toki taas kestänyt kritiikkiä kun en jaksanut katsella täysin epäolennaista dissaamista.

Homma on kyllä kovin usein niin, että kadulla vedetään turpaan jotain randomia tyyppiä ja jos tämä lyö takaisin, niin nostetaan vitunmoinen poru kun tämä löi ja syytetään väkivaltaiseksi hulluksi.

Blogi lopetettiin joo kokonaan, eikä sitä kukaan kaipaamaan jäänyt, paska se oli. Nyt se on sitten Team M&M blogi. Siellä ei toistaiseksi ole tullut ihna hulluja kylään, vaan jengi osaa ottaa noi jutut läppänä.

Justiinsa joo :zzzz:

Tuo tapaus oli selvä, mutta mutta.. Olkoot kun ei tämä mihinkään johda. Jatka vaan valitsemallasi tiellä.
No sano nyt toki mitä mielessä? Jatkan tietenkin valitsemallani tiellä ja se monia vituttaakin suunnattomasti. Kaikki on aina neuvomassa ja ohjaamassa, mutta tehkää itse jotain välillä, aina tartte olla jakelemassa neuvoja muille. En minäkään ole teitä opettamassa, vai pitäiskö tulla teidän duunipaikalle lesottamaan miten te vedätte väärin sen visakortin siitä lukijasta kun se pitää vetää niin, että asiakkaalla ei ole vääränlaista pipoa päässä.

No sano nyt toki mitä mielessä?

Et kestä asiallistakaan kritiikkiä.. Tai ainakin hyvin huonosti. Se omalta osaltaan edesauttaa yhteentörmäyksien syntymistä tälläkin palstalla. Aina syy ei ole siellä sinun vastapuolella.

Jatkan tietenkin valitsemallani tiellä ja se monia vituttaakin suunnattomasti. Kaikki on aina neuvomassa ja ohjaamassa, mutta tehkää itse jotain välillä, aina tartte olla jakelemassa neuvoja muille.

Ja missä kohtaa olen ollut neuvomassa? En missään. Ja teen itse hyvinkin paljon. Nyt pyhinä on paremmin aikaa tällaisiin joutavuuksiin.

Mutta oli miten oli, kuten jo sanoin, niin jatka vaan valitsemallasi linjalla ja onnea matkaan. Ihan hyvin taitaa valitsemallasi tyylilläkin pärjätä, koska hyvin näyttää foorumi porskuttavan.

--> :puntti:

Et kestä asiallistakaan kritiikkiä.. Tai ainakin hyvin huonosti. Se omalta osaltaan edesauttaa yhteentörmäyksien syntymistä tälläkin palstalla. Aina syy ei ole siellä sinun vastapuolella.

Tuo nyt ei pidä lainkaan paikkaansa. Siitä todisteena varmaan satoja reagointeja kritiikkiin, ja tuhansia kritisointeja ilman minkäänlaista reagointia.

:jahas:

Ihmettelen mistä hitosta tälläisiä vänkääjiä sikiää? Ilmeisesti Miken persoona on vaan niin ärsyttävä joidenkin mielestä että se on yks ja sama mitä tekee/sanoo, aina pakko päästä negaamaan. Tälläisten ihmisten onneksi mä en ole Mike, sillä jos olisin, Pakkotoisto olisi diktatuuri ja banneja olisi jaettu ihan asenteella tämmösistä jatkuvista vinetyksistä.

Mun silmiin Mike on varsin lempeä ja ymmärtäväinen kaveri.

Back
Ylös Bottom