Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Oon vaan saanu sellasen käsityksen että sulla ja fastilla olis jotain kahnauksia, mutta ilmeisesti sitten ei olekaan. Ja hyvä niin. Mikä sitten on syynä että storessa ei oo fastia myynnissä?

Voi perkele, onpas muuten meitsin näköinen tuo Saipan kaiffari tuosta kulmasta, hauskaa. Harvoin sitä itse näkee itsensä näköisen, muutoin monet voivat nähdä jotain samoja piirteitä mitä ei itse näe.

Kaveri on muutes Ossi-Petteri Grönholm, pelailee nykyään Kärpissä.

Oon vaan saanu sellasen käsityksen että sulla ja fastilla olis jotain kahnauksia, mutta ilmeisesti sitten ei olekaan. Ja hyvä niin. Mikä sitten on syynä että storessa ei oo fastia myynnissä?
Olemme koittaneet saada myyntiin, mutta eivät anna. Bisnes on bisnestä, ymmärrän kyllä. Olen hyvissä väleissä omistajien kanssa, eli henk. koht. kaikki kuosissa.

Soikhiapiät reissussa...

attachment.php

Kirkkokuvausta yritimme viritellä, tosin kirkko ei ollunna auki !

attachment.php

Liitteet

• TLP_0413.webp
    TLP_0413.webp
    55,6 KB · Katsottu: 2 249
  • TLP_0414.webp
    TLP_0414.webp
    186,7 KB · Katsottu: 2 247
Kokeilehan Mike kahvin ystävänä appelsiinikahvia jos et oo ennen kokeillut. :)

Appelsiinikahvi
4 annosta

6dl kahvia
4 rkl appelsiinista puristeltua mehua.
4 rkl fariinisokeria

Päälle:
1 dl vispikermaa
appelsiinin kuorta

1. Keitä kahvi pakkauksen ohjeen mukaan. Pese appelsiini ja raasta kuorta koristelua varten. Purista mehu.

2. Mittaa neljään lasiin 1 rkl fariinisokeria ja 1 rkl appelsiinin mehua. Kaada päälle 1 1/2 dl kuumaa kahvia ja sekoita.

3. Valuta kahvin päälle lusikkaa apuna käyttäen löysästi vaahdotettua kermaa. Koristele appelsiinin kuorella.

Ite yllätyin positiivisesti kun tuossa testasin samaista telkkarista tullutta ohjetta. Ekaks tuntu et ei helvetti tästä tulee litkua, mutta kun oikeanlaista kahvia pisti niin tuli herkullinen nautintojuoma. :kippis1:
gm

Back
Ylös Bottom