Ei sulla Mike ole broidia jossain Riihimäen lähettyvillä? Bongasin melkein samannäköisen äijän ku sinä Riksussa tossa viime viikolla:D
Ite oon taas bongannut täysin Miken näköisen jätkän Lahdessa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sulla Mike ole broidia jossain Riihimäen lähettyvillä? Bongasin melkein samannäköisen äijän ku sinä Riksussa tossa viime viikolla:D
Oliko sillä kamera kädessä ja oli kuvaamassa SM-kisojen lavan edessä?
Ei ollu :D Oli pokena jossain baarissa.
Sehän tässä vähän säälittävää onkin, että ehana on 5v ajan takana.

Mikellä on muuten samoja kasvonpiirteitä ku Mentulalla :D Tänään tuli Body-lehden kantta tuijotettua ja on niissä samaa!

Missä?
Aiheeseen liittyen, vuoden isoimmassa Kameralehdessä, sen kameraoppaassa tässä kuussa meitsin haastattelu kuvineen.
http://www.pakkotoisto.com/mike/
Portfolio myös päivitetty futaamaan java kikkareella, zekatkaa, vitun siisti.
Hautaan menee meitsin mukana, joten parempi olla kuolematta, ellei sitten joku osta tätä(kovaan rahaan).Vakava kysymys: Mitä tapahtuu pakkotoistolle jos kuolet huomenna? Vai vietkö tämän kanssasi hautaan?
En taida ihan olla lähelläkään johtavia räpsyttelijöitä. Ja Pakkis on meitsin oma proggis, oma risukasa, jonne paistaa aurinko joka päivä niin mukavasti. Paljon olisi tyhjää jos tämä loppuisi. Olen saanut niin paljon frendejä tämän kautta, elinkeinoni ja olen nähnyt miten tämä on yhdistänyt muita ihmisiä jopa avioliittoon saakka, että kyllähän tämä tulee aina olemaan ykkösenä töiden saralla. Voin vetää Pakkista kaikkialta missä on nettiyhteys, joten no hätä vaikka saisin tarjouksen siirtyä kuvaamaan ulkomaille. Mikäs sen mukavampaa kuin ilmoittaa etusivulla "Kuvissa upea Lee Priest".Mihin tarvitset enää Pakkista kun olet kohta Suomen johtavia kameran räpsyttelijöitä?