Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Jaahas täällä sitä vaan akotellaan ja lähetellään suukkoja vieraille miehille! Ne pokerisivut tuli sun NAISELLES. Krhms... :)
Ihmettelin kun kuulin suunnattoman kaulimen kalahduksen, mutta täällähän pistetään kotitalouden nokkimisjärjestystä uusiksi. Loistavaa! Naiset rulaa aina.
Ootko Mike koskaan pierryt kenenkään päälle tarkoituksella ?
Tottakai, pieruhuumori on semmoista huumoria, että se on lähes aina vitun hauskaa. Mutta tämä ei kuitenkaan meinaa sitä, että minä kaasuttelisin milloin missäkin, notta ei tartte siitä alkaa vittuilemaan.

En, nukun kovin vähän. Kerran viikkoon vetäsen sitten kunnon unet, mutta muutoin menee semmoista 4-6 tunnin unta. Vihaan kyllä aamuherätyksiä hulluna ja rakastan taas öitä. Ihan turhaa nukkua tähän aikaan, voisi meitsiä hieman vituttaa jos työt ei antaisi periksi.

Niin ja viikolla herään yleensä aina 9-10 aikaan.

Mitä mieltä itse olet mielistelijöistä? "Kun voittaa mitalin, tulee mielistelijöitä. Niille pitäisi heti sanoa, että haista pitkä paska. Loppupeleissä olisi helpompaa, jos selkääntaputteleijoita vetäisi heti turpaan."

Nämä olivat isä ja poika Kinnusen, eli keihäänheittäjien Kimmon ja Jorman Iltalehden, eli ota siitä todellisuusperästä selvää..., haastattelussa esittämät mielipiteet. Kohtuullisen "junttimaista" kommenttia omasta mielestäni, ellei asia ole täysin alkuperäisestä tarkoitusperästään irroitettu. Varmasti saat paljon persoonaasi ja tekemisiäsi mielisteleviä viestejä aika lailla, joten pidin kysymystä sen vuoksi aiheellisena.

Nyt kun tv:stä tulee elokuva "City of God" täytyy kysyä mielipiteesi kyseisestä rainasta, mikäli sen olet nähnyt? IMDB:n mukaan kyseessä pitäisi olla jonkinlainen mestariteos, mutta omasta mielestäni vastaavantasoisia pätkiä löytyy kyllä jopa suomifilmien monitasoisesta joukosta.

Elokuva-aiheeseen vielä palatakseni, olet sanonut pitäväsi Moorea parhaana Bondina. Tuli tämänpäiväisen Erittäin Salaisen myötä mieleen, että toimiko kyseisen elokuvan jäähallikohtaus ainakin osittain inspiraationa viimeiseen "wrong sport"-kuvaan?

"Oh Africa, Brave Africa", mistä leffasta?

Miten olet noin suloisena avararissasi? Ja mistä olet pieraissut noin hienon shopin? :D

Miten mentulan kävi siinä vuoden sonni äänestyksessä?

Kyssäreitä pukka kun on tylsää.

Lempi vapaaottelija? (varmasti kysytty kyllä)
Mistä ostat vaatteesi?
Petaatko sänkysi aamulla?
Paras ruokajuoma?
Mitä urheilua seuraat?
Mitä elintarvikkeita ostat yleensä kaupasta?

-Jos joutuisit ottamaan henkiinjäämistaistelun jonkun Pakkislaisen kanssa, kenet valitsisit? (Minua ei saa valita.:D)

-Heräät huomen aamulla, ja huomaat että Pakkotoistolla on yksi jäsen liikaa. Jäsenen voi poistaa ainoastaan henkiinjäämistaistelulla, kenet kaksi valitsisit tähän taistoon? (Minua ei edelleenkään saa valita.)

Kyssäreitä pukka kun on tylsää.

Lempi vapaaottelija? (varmasti kysytty kyllä)
Mistä ostat vaatteesi?
Petaatko sänkysi aamulla?
Paras ruokajuoma?
Mitä urheilua seuraat?
Mitä elintarvikkeita ostat yleensä kaupasta?

Tällä hetkellä diggailen Frank Mirristä.
Ostelen kledjut milloin mistäkin, ei mitään vakipaikkaa.
Petaan joskus kun tulee muuten sanomista kotona.
Vesi.
Vapaaottelua.
Jauheliha, kana, raikku, karjalanpiirakat, jogurtti, laitti-cola.

Minkälaista kotiteatterilaitteistoa löytyy? Ilmeisesti videotykki ja jotain muuta?

Panan PT-AX200 tykki
Yamahan 1300 vahvistin
Edessä keskellä OR 250CX
Pääkaiuttimet OR 280Hi
Takana OR 260Hi
Pioneerin DVD

-Jos joutuisit ottamaan henkiinjäämistaistelun jonkun Pakkislaisen kanssa, kenet valitsisit? (Minua ei saa valita.:D)

-Heräät huomen aamulla, ja huomaat että Pakkotoistolla on yksi jäsen liikaa. Jäsenen voi poistaa ainoastaan henkiinjäämistaistelulla, kenet kaksi valitsisit tähän taistoon? (Minua ei edelleenkään saa valita.)
Heittäisin nopalla, se olisi reiluinta.

Back
Ylös Bottom