Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihmettelin kun kuulin suunnattoman kaulimen kalahduksen, mutta täällähän pistetään kotitalouden nokkimisjärjestystä uusiksi. Loistavaa! Naiset rulaa aina.Jaahas täällä sitä vaan akotellaan ja lähetellään suukkoja vieraille miehille! Ne pokerisivut tuli sun NAISELLES. Krhms...![]()
Tottakai, pieruhuumori on semmoista huumoria, että se on lähes aina vitun hauskaa. Mutta tämä ei kuitenkaan meinaa sitä, että minä kaasuttelisin milloin missäkin, notta ei tartte siitä alkaa vittuilemaan.Ootko Mike koskaan pierryt kenenkään päälle tarkoituksella ?
Photoshopistahan minä sen rusautin.Miten olet noin suloisena avararissasi? Ja mistä olet pieraissut noin hienon shopin? :D
On muuten helppoa kokeilla kaikkia huismuoteja photoshopilla. Miksei parturit ota käyttöön palvelua, jossa lärviä aseteltaisiin erilaisiin kampauksiin? Meitsi voi asettua muokkaajasehdokkaaksi.

Kyssäreitä pukka kun on tylsää.
Lempi vapaaottelija? (varmasti kysytty kyllä)
Mistä ostat vaatteesi?
Petaatko sänkysi aamulla?
Paras ruokajuoma?
Mitä urheilua seuraat?
Mitä elintarvikkeita ostat yleensä kaupasta?
Minkälaista kotiteatterilaitteistoa löytyy? Ilmeisesti videotykki ja jotain muuta?
Heittäisin nopalla, se olisi reiluinta.-Jos joutuisit ottamaan henkiinjäämistaistelun jonkun Pakkislaisen kanssa, kenet valitsisit? (Minua ei saa valita.:D)
-Heräät huomen aamulla, ja huomaat että Pakkotoistolla on yksi jäsen liikaa. Jäsenen voi poistaa ainoastaan henkiinjäämistaistelulla, kenet kaksi valitsisit tähän taistoon? (Minua ei edelleenkään saa valita.)