Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämän keskustelun tiimoilta ja omaa kulutusta tuumaillen kävin sitten itsekkin tarkastamassa paljonko noissa renkaissa on ilmaa. Kumeina on 225/40 matalaprofiilit, eli painetta renkaissa saa olla 3barin paremmalla puolella. Mutta, mitäs näytti mittari meikäläiselle, 1.6bariaOlin jo osakseen ihmetellyt, miksei kuopat tunnu niin kovilta, kuin muilla matalaprofiilisilla renkailla varustetuissa autoissa ja bensankulutuskin jokseenkin suht korkealta. No nytpä selvisi ainakin jotain...
eikös renkaat kulu ihan päin persettä keskeltä jos paineita on liikaa ?
Järkevyyden rajoissa vaihtelevien paineiden ei nykyaikaisissa teräsvyörenkaissa pitäisi vaikuttaa renkaiden eri alueiden kulumiseen.
Aha, ok.. Jostain vain olen lukenut että jos renkaassa on liikaa painetta niin se "pyöristyy" ja näinollen kuluu keskeltä enemmän. Voi tosiaan olla että nykyrenkailla muoto säilyy paremmin kovemmillakin paineilla.
2.5 on nyt ja vielä ei täristä liikaa. 215 leveet nakit on.
Järkevyyden rajoissa vaihtelevien paineiden ei nykyaikaisissa teräsvyörenkaissa pitäisi vaikuttaa renkaiden eri alueiden kulumiseen.
Ohjelma vaihteli, mutta penkissä vetelin aina 2x6 systeemillä. Tuskinpa natuna pääsee alle 110kg rawina kisoissa noihin tuloksiin. Tai jos pääsee, niin aika lahjakas on.Millasella reenillä pääsit noihin tuloksiin? minkä jakoinen ohjelma oli? Voisiko noihin tuloksiin pääst ilman roinausta? Nyt meinaa noita kolmen ryppään kuvia.
On nykyään Mike ei Mika.ootko rakennus oy :ssä töissä, vai suomes ainakin kaks sirénin mikaa?
En ole, olen itselläni töissä.ootko rakennus oy :ssä töissä, vai suomes ainakin kaks sirénin mikaa?