Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Leppoisa ja melkeinpä ujo poju Mike on IRL :D

Jep, tuosta oon samaa mieltä, että mielummin nykyinen suora linja, kuin vaihtoehtoisesti tuo virallinen versio. IRL kolme kertaa tavannut, kertaakaan en saanu turpaan. Apua kylläkin jauhojen valintaongelmiin, asiakaspalvelu oli hyvää. Tosin olen nähnyt vain kaupalla :)

Mitäs Mike meinaa tehdä kun mittariin tulee 50+ ? Jatkaa Nyssölän kanssa sekoilua vai lähteä tekemään jotain pohjoisnavan kuvaussettiä?

Minkä tasoisena kuvaajana itse pidät itseäsi Suomen tasolla mitä ns. kuvankäsittelijöihin tulee? Onko Suomessa ketään photoshop-mestaria, jolta voisit saada jotain extraa kuviisi?

Miten Pakkotoiston mainostulot jakaantuvat henkilöittäin?

Kuunteletko Radio Rockin korporaatiota?

Arvostatko enemmän kovaa työtä vai lahjakkuutta?

Arvostatko älykkyyttä?

Antaisitko homoille adoptio-oikeuden?

Mikä on mielipiteesi vasikoista (en viittaa eläinkuntaan)?

Edellisestä viestistä tuli mieleen kysymys täältäkin.
Paljonko on maksimi aika mitä uhraat yhden kuvan tekemiseen? Vai meneekö homma uusiks jos alkaa virittäminen menemään liian pitkäksi? Tai onko edes tullut eteen tilannetta jossa jokin hyvän idean kuva onkin mennyt niin säätämiseksi, että on jäänyt pöytälaatikkoon odottamaan parempia aikoja?

Minkä tasoisena kuvaajana itse pidät itseäsi Suomen tasolla mitä ns. kuvankäsittelijöihin tulee? Onko Suomessa ketään photoshop-mestaria, jolta voisit saada jotain extraa kuviisi?

Miten Pakkotoiston mainostulot jakaantuvat henkilöittäin?

Kuunteletko Radio Rockin korporaatiota?

Arvostatko enemmän kovaa työtä vai lahjakkuutta?

Arvostatko älykkyyttä?

Antaisitko homoille adoptio-oikeuden?

Mikä on mielipiteesi vasikoista (en viittaa eläinkuntaan)?

Suomessa on tosi kovia mainosalan photoshoppaajia, turha mua edes verrata niihin.

Mainostuloihin ei kommenttia.

Kovaa työtä.

Arvostan älykkyyttä.

En missään nimessä antaisi homopareille adoptio-optiota.

Vasikoista mielipidettä, mulkeroitajan nuo.

Edellisestä viestistä tuli mieleen kysymys täältäkin.
Paljonko on maksimi aika mitä uhraat yhden kuvan tekemiseen? Vai meneekö homma uusiks jos alkaa virittäminen menemään liian pitkäksi? Tai onko edes tullut eteen tilannetta jossa jokin hyvän idean kuva onkin mennyt niin säätämiseksi, että on jäänyt pöytälaatikkoon odottamaan parempia aikoja?
Kyllähän yhden oikeasti hyvän kuvan tekemiseen menisi kuvauksineen helposti kokonainen päivä. On jätetty kokonaan tekemättäkin kuvia jos ei vain irtoa, aina ei vain mene putkeen.

Kai mike tulee tänävuonna tsekkaan Mansen muscleShöw:tä?
Fight festivalia kuvaamassa samaan aikaan. Kuvaan myös siinä aamupäivällä yhden kovan kisaajan turussapäin.
Oot vissiin tulossa fitness expoon tänävuonna?
Juu

Back
Ylös Bottom