Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vastataan nyt näin jonkun 5 vuoden seuraamisen jälkeen, tarkoitus ei ole vittuilla vaan koettaa antaa rehellinen vastaus. Osin ehkä hyvinkin jyrkät mielipiteet ja tietty "kovapäisyys" sen varmaan saa aikaan.Nyt hei joku vois sanoa. Olenko ihan vitun ärsyttävä jätkä vai mikä on, kun meitsin blogi on joku vitun apinamagneetti.
Onko tossa nyt jotain kommentoitavaa?Kuvailetko Mike muutamalla sanalla Teron penkkitekniikkaa näin olympialaisten loppumisen kunniaksi. Videohan on jo aika vanha.
Penkki alkaa 1min 18sek kohdalta: http://www.youtube.com/watch?v=C0E-Pgu1cMw
Sirullinen henkilökortti lukijaan rekisteröityessä. ;)Jokk_e: Milläs meinaisit varmistaa että kaveri joka ilmoittaa olevansa Pertti Esa Matti Sakari Tyrnävä on tosiaan Pertti Esa Matti Sakari Tyrnävä?
On ollut jo pitkään mun suosikki ja hänen töidensä kautta olen oppinut enemmän kuvaamaan kuin oppisin 4 vuoden koulutuksen aikana taikissa.
Vähän masentava juttu se oli kun mies hieman rivien välistä kertoi siirtyvänsä simppelimpään kuvaamiseen. Olen fanittanut miestä just tuon älyttömän teknisyyden takia.

Roinan vetämiseenkin johtanut olematon itsetuntosi estää myöntämästä, että mm. Matti J. Kaleva on teknisesti TÄYSIN suvereeni verrattuna suhun. Itse asiassa lähes keneen tahansa tässä maassa ja kansainvälisestikin. Normaaleille ihmisille olisi itsestään selvä fakta, että oppinut ja kokenut mies osaa enemmän kuin täysi amatööri, mutta kahva-apinan äly ja henkinen kantti ei näköjään tosiasioiden tajuamiseen väänny.