Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tapahtuipa tänään kampissa.

Mike: Purtsi pieraisi.
Purtsi: En oo muuten pieraissut pitkään aikaan...

FfrröÖÖööttt

Lol :D

Täytyy muuten todeta, että toi ei toimi näin netin välityksellä just ollenkaan. Siis toi MIKEN pieru.

Nyt hei joku vois sanoa. Olenko ihan vitun ärsyttävä jätkä vai mikä on, kun meitsin blogi on joku vitun apinamagneetti. Sinne tulee jengiä oikein patoutumien kanssa haukkumaan kaikkea mitä teen. Opettavat kuvaamaan ja keskustelemaan.

Meitsi kuitenkin vain lässyttää omista kuvauksista siellä ja kehun ulkomaalaisia kuvaajia, mutta silti sinne tullaan kauheissa angsteissa.

Eli:

A: Onko kuvat vitun hyviä ja herättää kateutta
B: Onko kuvat vitun huonoja ja herättää pakonomaisen tarpeen aukoa
C: Onko mun jutut niin vitusta, että on pakko tulla lukemaan ja aukomaan
D: Olenko yksinkertaisesti mulkku kirjoitusten perusteella
E: Joku muu syy, mikä?

Ja huom. Kirjoitan vain omassa blogissani, en mene aukomaan kenenkään muun blogiin, mutta silti tuonne vain kerääntyy persereikäisiä ihmisiä, jotka eivät pidä mistään.

Ja pitää mainita, että vaikka aina vastailen takaisin vittumaisesti, niin se on vai mun tapa, ei mua haittaa vaikka koko maapallo olisi vastaan, saan vain virtaa kun vittuillaan.

Nyt hei joku vois sanoa. Olenko ihan vitun ärsyttävä jätkä vai mikä on, kun meitsin blogi on joku vitun apinamagneetti. Sinne tulee jengiä oikein patoutumien kanssa haukkumaan kaikkea mitä teen. Opettavat kuvaamaan ja keskustelemaan.

Meitsi kuitenkin vain lässyttää omista kuvauksista siellä ja kehun ulkomaalaisia kuvaajia, mutta silti sinne tullaan kauheissa angsteissa.

Eli:

A: Onko kuvat vitun hyviä ja herättää kateutta
B: Onko kuvat vitun huonoja ja herättää pakonomaisen tarpeen aukoa
C: Onko mun jutut niin vitusta, että on pakko tulla lukemaan ja aukomaan
D: Olenko yksinkertaisesti mulkku kirjoitusten perusteella
E: Joku muu syy, mikä?

Ja huom. Kirjoitan vain omassa blogissani, en mene aukomaan kenenkään muun blogiin, mutta silti tuonne vain kerääntyy persereikäisiä ihmisiä, jotka eivät pidä mistään.

Ja pitää mainita, että vaikka aina vastailen takaisin vittumaisesti, niin se on vai mun tapa, ei mua haittaa vaikka koko maapallo olisi vastaan, saan vain virtaa kun vittuillaan.

Toi päänaukominen on vaan seurausta siittä että on esillä jostakin syystä, eli tässä tapauksessa valokuvaamisen ja foorumin omistamisen takia. Tietynlaiset surkimukset koittais aiheuttaa vitutusta jokatapauksessa vaikka kommentoisit tai kuvaisit miten vain. Ja se jos vittuilun kohde reagoi siihen mitenkään, niin se motivoi niitä apinoita jatkamaan. Ei siittä kannata välittää vittuakaan, suomi on täynnä kateellisia idiootteja:thumbs:

Back
Ylös Bottom