Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kysely jatkuu :D

1.Mitä syöt mielellään aamupalaksi?
2.Monta kuppia kahvia päivässä?
3.Puutuuko sulla perse kun istut koneella helvetin monta tuntii päiväs?
4.Miten pitkä oot? ja paljon painat nykyään?
5.Mikä oli eka ohjelma millä reenasit?
6.Montako toistoa sotilaspenkissä omalla painolla? eli sen verran rautaa kun painoit?
7.Monta liikettä on hyvä tehdä yhdelle lihasryhmälle kun tekee 3-jakosta ohjelmaa?
8.Millon ja miten keksit tehdä tälläsen reeni sivuston nettii??
9.Oks sulla normaali pöytäkone vai läppäri?
10.Mitä teet tän kyselyn jälkeen??

Kysely jatkuu :D

1.Mitä syöt mielellään aamupalaksi?
2.Monta kuppia kahvia päivässä?
3.Puutuuko sulla perse kun istut koneella helvetin monta tuntii päiväs?
4.Miten pitkä oot? ja paljon painat nykyään?
5.Mikä oli eka ohjelma millä reenasit?
6.Montako toistoa sotilaspenkissä omalla painolla? eli sen verran rautaa kun painoit?
7.Monta liikettä on hyvä tehdä yhdelle lihasryhmälle kun tekee 3-jakosta ohjelmaa?
8.Millon ja miten keksit tehdä tälläsen reeni sivuston nettii??
9.Oks sulla normaali pöytäkone vai läppäri?
10.Mitä teet tän kyselyn jälkeen??
1. Tänään kävin taas kinukissa. D-Wok rulettaa kun sieltä saa niin nopeaan safkat.
2. About 5
3. En istu pitkiä aikoja putkeen, vaan jaan pitkin päivää.
4. 173cm ja paino noin 100kg
5. Ihan päätön, ei muista muuta.
6. Enpä ole koittanut ihan hirveän montaa kertaa tuotaa, en muista
7. 4
8. Tulin mukaan hetki perustamisen jälkeen, en ole perustaja.
9. Kummatkin
10. Katson Machinist leffan Inkerin kanssa ja sitten arvostelen metalliosiolle Daylight dies bändin uusimman lätyn.

Tässä tuo koneisto, jolla teen valokuvausduunit ja hoidan pakkiksen. Ei ole halpa setti kylläkään.

Liitteet

• apple.webp
    apple.webp
    48 KB · Katsottu: 1 718
Kerroppas tyypillinen päivärytmi, mitä teet jos ei ole koko päivänä mitään hommia yms. Missä tapat aikaa jne.

Tulisitko mun tulevaisuudessa syntyvän lapsen kummiksi jos pyytäisin?

Tulisitko mun tulevaisuudessa syntyvän lapsen kummiksi jos pyytäisin?

Eikai wiikistä oo tulossa teini-iskä, herra varjele. :lol2:

Mike: miks sua ei näy enää ikinä missään, koskaan ikinä edes salilla saati sit muualla?

Eikai wiikistä oo tulossa teini-iskä, herra varjele. :lol2:

Mike: miks sua ei näy enää ikinä missään, koskaan ikinä edes salilla saati sit muualla?
Sen mitä veivaan, niin veivaan City gymillä aamuisin. Nytkin olen Roberts coffeessa Kampissa, ytimessä mut voi usein bongata, en ole himassa päivisin laisinkaan. Tehdään sillai, että sovitaan joku päivä ja kellonaika, meet johonkin kadunkulmaan seisomaan ja mä sitten kävelen siitä ohitse, moikkaan vienosti ja jatkan matkaani, problem solved, en kuitenkaan uskalla tulla juttelemaan muutenkaan.

Sen mitä veivaan, niin veivaan City gymillä aamuisin. Nytkin olen Roberts coffeessa Kampissa, ytimessä mut voi usein bongata, en ole himassa päivisin laisinkaan. Tehdään sillai, että sovitaan joku päivä ja kellonaika, meet johonkin kadunkulmaan seisomaan ja mä sitten kävelen siitä ohitse, moikkaan vienosti ja jatkan matkaani, problem solved, en kuitenkaan uskalla tulla juttelemaan muutenkaan.

Ei näin, EI. :rolleyes:

Kyllä se on Suni joka moikkaa vienosti, eikä tule puhumaan. Sunille pitää tulla puhumaan ja jos Suni hymyilee sulle, niin olet suuren kunnian kohteena :D

pus pus.

Back
Ylös Bottom