Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se käy siellä kiinalaisessa,etkö kerrasta usko:D1.Mitä syöt mielellään aamupalaksi?
1. Tänään kävin taas kinukissa. D-Wok rulettaa kun sieltä saa niin nopeaan safkat.Kysely jatkuu :D
1.Mitä syöt mielellään aamupalaksi?
2.Monta kuppia kahvia päivässä?
3.Puutuuko sulla perse kun istut koneella helvetin monta tuntii päiväs?
4.Miten pitkä oot? ja paljon painat nykyään?
5.Mikä oli eka ohjelma millä reenasit?
6.Montako toistoa sotilaspenkissä omalla painolla? eli sen verran rautaa kun painoit?
7.Monta liikettä on hyvä tehdä yhdelle lihasryhmälle kun tekee 3-jakosta ohjelmaa?
8.Millon ja miten keksit tehdä tälläsen reeni sivuston nettii??
9.Oks sulla normaali pöytäkone vai läppäri?
10.Mitä teet tän kyselyn jälkeen??

Himassa yleensä, sairasta rötväämistä.Kerroppas tyypillinen päivärytmi, mitä teet jos ei ole koko päivänä mitään hommia yms. Missä tapat aikaa jne.
OnOnko toi Steelpad tossa kuvassa? Ja MX1000?
Tottakai.Tulisitko mun tulevaisuudessa syntyvän lapsen kummiksi jos pyytäisin?
Tulisitko mun tulevaisuudessa syntyvän lapsen kummiksi jos pyytäisin?
Sen mitä veivaan, niin veivaan City gymillä aamuisin. Nytkin olen Roberts coffeessa Kampissa, ytimessä mut voi usein bongata, en ole himassa päivisin laisinkaan. Tehdään sillai, että sovitaan joku päivä ja kellonaika, meet johonkin kadunkulmaan seisomaan ja mä sitten kävelen siitä ohitse, moikkaan vienosti ja jatkan matkaani, problem solved, en kuitenkaan uskalla tulla juttelemaan muutenkaan.Eikai wiikistä oo tulossa teini-iskä, herra varjele. :lol2:
Mike: miks sua ei näy enää ikinä missään, koskaan ikinä edes salilla saati sit muualla?
Sen mitä veivaan, niin veivaan City gymillä aamuisin. Nytkin olen Roberts coffeessa Kampissa, ytimessä mut voi usein bongata, en ole himassa päivisin laisinkaan. Tehdään sillai, että sovitaan joku päivä ja kellonaika, meet johonkin kadunkulmaan seisomaan ja mä sitten kävelen siitä ohitse, moikkaan vienosti ja jatkan matkaani, problem solved, en kuitenkaan uskalla tulla juttelemaan muutenkaan.

No voidaan me kahvillekin mennä jos uskalletaan. Onko koira sulla?Ei näin, EI.![]()
Ei ole Suni hymyillyt :(