Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

spekulaatio pertti. aika monessakaan asiasta elämässä ei ole mitään hyötyä. sultahan voi kysyä, että mitä hyötyä on olla laiha(muuta kun että on makeeta olla kynis). tai että miks harrastat juoksua, et kuitenkaan pysy yhtä nopeena aina. ei mitään järkeä eikä hyötyä
QUOTE]

Mika Halvaria mukaillen pääasia ei ole se, paljonko pystyy nostamaan penkistä. Tärkeämpää on se, paljonko pystyy nostamaan pankista.;)

Kummat on parempia kuvattavia , miehet vai naiset ja miksi?
Riippuu kyllä ihan mallista, ei voi sanoa, että jompikumpi sukupuoli olisi parempi.

Mikä on mielestäsi paras kuva jonka olet ottanut? Tai esim. 3 parasta.
Paras on varmaan tuo Hinkkasesta napattu kuva. Loppuja en osaa järjestykseen laittaa.

IMG_1759.jpg

Mistä sait kipinän valokuvaukseen?

Osaatko soittaa jotain soitinta / löytyykö lauluääntä? :D

Piti Inkeri kuvauttaa aikanaan ennen kisoja, mutta hinta oli mielestäni liikaa ja päätin, että alan ite kuvaamaan. Ironisesti laskutan samaa nyt itse, mutta toki multa saa enemmän kuvia samaan hintaan ja olen parempi bodykuvaaja kuin se ketä silloin kysyin Inkeriä kuvaamaan.

Lauluääntä löytyy(kai), mutta en pahemmin osaa mitään soittaa.

Miken balladeja usein kuunnelleena voin sanoa, että lauluääni on todella nautittava. Mies keksii myös loistavia ralleja suoraan päästä.

Montako tuntia päivässä istut koneella?:D

Mitkä ovat mielestäsi Pakkotoisto.comin tulevaisuuden suurimmat haasteet, ja miten niihin johdollasi vastataan?
Haasteet, hmmm. Saada lisää väkeä tänne ja parantaa entisestään sisällöntuottoa. Pyrin kuvaamaan sesonkiaikoina mahdollisimman paljon kisaajia, tänä syksynä teen kyllä sitten ennätyksen. Tuo galleria on ollut niin mielettömän suosittu, että sinne on kiva lisätä kuvia.
Montako tuntia päivässä istut koneella?:D
Meniskö noin 12 tuntia.

Oisko Mikellä kuvaa ajoilta jolloin aloitit/aloittelit? Minkälaisia painoja liikuttelit parhaillaan mavessa ? Entä alataljassa? Kuinka pitkä oot? Ja oisko mitää hauskoja tarinoit aijoilta ku olit ovella? Siellähän tunnetusti sattuu ja tapahtuu jos jonkinlaista!=)

Oisko Mikellä kuvaa ajoilta jolloin aloitit/aloittelit? Minkälaisia painoja liikuttelit parhaillaan mavessa ? Entä alataljassa? Kuinka pitkä oot? Ja oisko mitää hauskoja tarinoit aijoilta ku olit ovella? Siellähän tunnetusti sattuu ja tapahtuu jos jonkinlaista!=)
Vedin kerran maasta 220kg kun muutaman viikon treenasin, otti pattiin kun penkkasin enemmän kuin vedin maasta. Alataljassa en ikinä ole mitään isoja käyttänyt. Olen 173cm lyhyt.

Ovelta tarinoita, no niitä on vaikka kuin. Tässä muutama nolo tapahtuma.

Eli olin Mansessa Hervannassa eräässä tanssiravintolassa ovella. Siinä oli lähettyvillä joku liikuntavammaisten palvelutalo ja niitä sitten kävi meidän ravitelissa joka viikonloppu ihan rutiiniksi saakka. Ne oli semmoisia, notta sähköisellä rulliksella tulivat ja kädet kävi niin maan vitusti. Baari oli kakkoskerroksessa ja sinne meni hissi. Rutiinilla aina avasin kohteliaasti toki oven ja samoin hissin oven, ovi hissistä kii ja kaverit sitten itse aina painelivat itsensä kakkoseen. No oli taas ihan tavallinen ilta ja invataxi toi ovelle semmoisen kaulasta alaspäin liikkumattoman bilettäjän. Sillä oli semmoinen tennispallo siinä leuan alla, jolla hän sitten ohjaili sitä vekotinta. No ovi auki, äijä hissiin ja ovi kii vanhaan tuttuun malliin. Meni noin 10 minuuttia kun aloin ihmettelemään, notta mikä helvetin kolina tässä narikassa kokoajan kuuluu, sitten iski kuin salama, ei vittu, se kaiffari on siellä saatanan hississä ja millä vitulla se sitä nappia painaa, kielelläänkö? Avasin oven ja siellä se peruutteli sitä ovee päin ja mua nolotti aivan jumalattoman paljon, jotain ihan käsittämätöntä nolotusta. Pyytelin syvästi anteeksi ja kuskasin kaverin kakkoseen. Voi elläimen käsi että hävetti.

Olen myös joutunut poistamaan samaisesta baarista yhden liikuntavammaisen. Kake nimeltään oli ja hän oli siis vyötäröstä alaspäin dead ja kohtalaisen iäkäs, meidän vakkariasiakas. Se paineli aina sinne ylös ja veti aivan silmittömät nakit joka helvetin kerta. Miettikää nyt jos itse istuisitte kokoajan paikallanne ja tarjoilija vain kantaisi viskiä. Siinä se Kauko sitten kiskoi niitä juomiaan illan mittaan. Jossain vaiheessa asiakas tuli narikkaan valittamaan, että siellä se yksi pyörätuolimies on vähän liian humalassa. Ajattelin, että Kake on nuukahtanut sinne jonnekin tai jotain muuta vastaavaa. Menin ylös ja jumalauta, siellä se veti tanssilattialla kasia sillä sähkörulliksellaan ja ihmiset olivat jäädä alle, jengi veti valssia siellä lavan reunoilla kun tämä Vatanen teki jotain rataennätystä. Pääsin sitten puikkoihin kiinni, mutta eihän sitä saanut pysähtymään, painoikin akkunsa takia ihan pirusti. Kun jarrutin kahvoista menoa, niin keulimaanhan se alkoi kun eteenpäin sähköllä ja kovalla momentilla oli menossa. Siinä mä menin sen perässä keula pystyssä ja huusin, notta sammuta nyt saatana se vehje. No Kakehan sitten sammutti, mutta sitten se jämähti siihen, kuin olisi käkkäri päälle laitettu. Ihmiset katsoivat mua huuli pyöreenä, notta meinaakohan tuo jätkä hakata tuon viattoman sedän rullatuolissa. Enhän mä sitä saanut liikkumaan kun sähköt oli pois tai jotain. No onneksi yleisöstä tuli joku asiakas, joka sattui olemaan duunissa siellä palvelutalossa, hän sanoi, että osaa käyttää sitä rullista, nappasi sähköt päälle ja sanoi "pidä Kaukoa käsistä kii, mutta älä anna sen purra". Katoin H-Moilasena, että onko sillä jumalauta joku vesikauhu? No eipä tarttenut uudestaan kehoittaa kun nappasin käsistä kii, tekarit alkoi jauhamaan meitsin rannetta ja pakkohan siinä oli voimaa käyttää ja pitää sen kädet erillään. Hissin kautta taisteltiin se pihalle ja sain sille invataxin. Oli aika episoodi tuokin.

Toisen kerrankin olen rajoittuneen henkilön kanssa joutunut tukkanuottasille. Olin mansessa Calypso vai mikä helvetti se silloin oli, Grand star tai jotain, siinä Sokosta vastapäätä. Sisään tuli pariskunta ja siinä oli nainen hieman huppelissa, joten sanoin, ettei tänään valitettavasti pääse sisään rouva, mutta herra voi mennä. No sepäs ei käynytkään kun kerra sattui olemaan sokea ja vielä pääsi rouva siinä lesottamaan, että olympiatason uimari. En tajua mitä tapahtui, mutta siinä samassa alkoi helikopteri pyöriä, tämä sokea päätti että kongi oli kumahtanut. Katoin että jumalauta, tuohan tulee päälle ja fiksuna ajattelin, että eihän se nyt näe mua, joten huitokoot, saan kiinno sopivassa välissä. Huomasin kuitenkin pian, että jätkä oli varsin kireessä kunnossa ja voimaakin oli ja joka kerta kun sanoin jotain tyyliin "nyt rauhotut", niin samamassa sekunnissa jäbä kaikuluotasi lokaationi ja rystysiä alkoi satamaan. Onnistuin sitten toisen ovimiehen kanssa paketoimaan sen vaarattomaksi, mutta jälkeenpäin nauratti, että meinasinpa saada turpaan sokealta.

Niin ja huomiona, en pilkkaa millään tapaa näitä rajoittuneita ihmisiä, mutta en myöskään eritellyt koskaan heitä, samat säännöt niille päti kuin muillekin känniläisille.

attachment.php

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyviä tarinoita, mutta pakko sanoa, että toi sun kuvas pisti ''vähän'' hymyilyttämään. :D
Kuis nuorena tuo on otettu? Hyvät massathan sulla on näköjään aina ollut ;)
Cooli tukka ja housut!

Ootko menossa tänä vuonna tuskaan?
Yritän päästä kuvaamaan sinne jo kolmatta vuotta putkeen. Pakithan sieltä aina tulee, mutta jossain vaiheessa ne mut sinne päästää kun joka vuosi sama jätkä mailaa ja aina vain forumin lukemat ovat isommat ja Tuskan näkyvyys kuvien osalta isompi.

Itse olen myös ollut Hervannassa oviapinana, ja noita palvelutalon asukkeja tuli tosiaan kärrättyä sinne sun tänne. Kerran jopa eräs nätti tyttö minut sinne pyysi jatkoille (ei siis ollut itse talon asukki ennenkuin alkaa nälviminen! :D). Komiat ovat kyllä asunnot heillä, joka toki on oikein ja jatkoisäntä oli yksi mukavimmista ihmisistä joita olen tavannut.

Paras episodi oli erään pyörätuolivammaisen kanssa, joka oli vakioasiakas. Hän aina rullasi suoraan baaritiskille ja tarjoilija asetti juoman hänen käteensä joka oli lukittuna pään likellä. Pilli vaan siitä suuhun ja valkovenäläistä kurkusta alas. Tämä tyyppi ei pystynyt puhumaan ja kommunikoi jonkinlaisen laitteen avulla johon kirjoitettiin sanoja ja kone puhui ne. Katseltiin sitten työkaverin kanssa että tämä tyyppi meni jututtamaan paria tyttöä, ja mietittiin että lykästääköhän. Hetken kuluttua toinen tytöistä tuli tuohtuneena sanomaan että tämä jamppa juttelee aivan törkeitä ja asiattomia. Ihmeteltiin että kuinka asiaton sitä voi olla mies tuossa kunnossa, mutta siellähän se toisteli koneellaan kerta toisensa perään että "antakaa pillua, antakaa pillua". Ei muuten enää pokka pitänyt tässä vaiheessa, eikä lykästänyt :D

Back
Ylös Bottom