Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Oletkos minkälaisia rautoja liikutellut (siis sen sikamaisen kovan penkin lisäksi) vahvimmillasi; esim. haukkareita, ojentajia, selkää, koipia ym...?

Missä näkisit itsesi nykypäivänä, jos roinaforum olisikin jäänyt vain pieneksi dropittajien palstaksi eikä nykyinen pakkis olisi koskaan nähnyt päivänvaloa?

Kuinka nuorena aloitit kehoilun? esim muistatko paljon nostit penkiltä 15vuotiaana?
Ihan ekan kerran nostin penkkiä tai kävin salilla ammattikoulussa 17 vuotiaana, nostin silloin sen 45kg.

Et oo edes himaan tai duunipaikalle vetäny ite sähköjä?
En ole minnekään vetänyt sähköjä. Toki nyt koulutuksella osasi sitten korjailla jos jotain oli perseellään.

Missä näkisit itsesi nykypäivänä, jos roinaforum olisikin jäänyt vain pieneksi dropittajien palstaksi eikä nykyinen pakkis olisi koskaan nähnyt päivänvaloa?
Olin kovaa vauhtia menossa opiskelemaan datanomiksi, eli sinne varmaan olisin mennyt. Mutta suoraan sanottuna täytyy todeta, että mulle oikea paikka on olla yrittäjänä. Oon tehnyt kaikenmoisia töitä kuten postin lajittelussa olin vuoden, 3 vuotta duunasin metallihommia, mutta mikään ei ole ollut niin antoisaa ja stressaavaa kuin yrittäjänä olo. Stressi tekee tehokkaammaksi.

Mitenkäs reenailut tulevaisuudessa? Meinaatko jossain vaiheessa taas ruveta nytkyttelemään rautaa jonkinlaisin tavoittein?

Tulikos kyykkyä tehtyä paljonkin, nimittäin paljonko meni etukyykystä ja kyykystä. Ja paljonko tuli kehitystä ensimmäisten vuosien aikana?

Onko Pakkotoisto Open kisa tulossa tänäkin vuonna?
Ei kerrota, tulee tai ei tule.

Mikä lihasryhmä on parhaiten säästynyt kun olet lopettanut aktiivisen treenaamisesi?
Rinta ja selkä, jos nyt mikään säästynyt on. Voimat eivät ihan heti putoa. 130kilolla menee kutosia vinossa vapaalla vaikka pitäisin totaalitaukoa 2kk. Testattu on.

Tulikos kyykkyä tehtyä paljonkin, nimittäin paljonko meni etukyykystä ja kyykystä. Ja paljonko tuli kehitystä ensimmäisten vuosien aikana?
En ole ollut koskaan mikään kova kyykkäilijä, en saanut jalkoja kasvamaan oikein millään liikkeellä, joten kyllästyin edes yrittämään.

Ekojen vuosien aikana tuli ihan hyvin, sainkos nyt parissa vuodessa sen 30kg painoa lisää. 84kg painoin about 2,5 vuoden treenin jälkeen kun aloitin 53 kilosta. Dieettailin siitä sitten pois 10kg.

Back
Ylös Bottom