Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nonstop.Mikä on paras paikka misä oot ollu ovella?
Omituinen kysymys, ei osaa vastata.Kuka on suurin julkkis, joka on tunnistanut sut, ennen ku sä oot tunnistanu sen ;)
Kulmasoutu jotain 170x8. Kyykky 220x5 vyöllä. Kapeeta penaa jollain 170 kilolla sarjaa.

En päivääkään tehnyt sähköasennuksia, meni aika hukkaan koulut. Ovihommia tuli tehtyä 5v.
Ihan ekan kerran nostin penkkiä tai kävin salilla ammattikoulussa 17 vuotiaana, nostin silloin sen 45kg.Kuinka nuorena aloitit kehoilun? esim muistatko paljon nostit penkiltä 15vuotiaana?
En ole minnekään vetänyt sähköjä. Toki nyt koulutuksella osasi sitten korjailla jos jotain oli perseellään.Et oo edes himaan tai duunipaikalle vetäny ite sähköjä?
Olin kovaa vauhtia menossa opiskelemaan datanomiksi, eli sinne varmaan olisin mennyt. Mutta suoraan sanottuna täytyy todeta, että mulle oikea paikka on olla yrittäjänä. Oon tehnyt kaikenmoisia töitä kuten postin lajittelussa olin vuoden, 3 vuotta duunasin metallihommia, mutta mikään ei ole ollut niin antoisaa ja stressaavaa kuin yrittäjänä olo. Stressi tekee tehokkaammaksi.Missä näkisit itsesi nykypäivänä, jos roinaforum olisikin jäänyt vain pieneksi dropittajien palstaksi eikä nykyinen pakkis olisi koskaan nähnyt päivänvaloa?
Kunhan nyt edes salille pääsee, siinä tavoitetta kerrakseen.Mitenkäs reenailut tulevaisuudessa? Meinaatko jossain vaiheessa taas ruveta nytkyttelemään rautaa jonkinlaisin tavoittein?
Ei kerrota, tulee tai ei tule.Onko Pakkotoisto Open kisa tulossa tänäkin vuonna?
Rinta ja selkä, jos nyt mikään säästynyt on. Voimat eivät ihan heti putoa. 130kilolla menee kutosia vinossa vapaalla vaikka pitäisin totaalitaukoa 2kk. Testattu on.Mikä lihasryhmä on parhaiten säästynyt kun olet lopettanut aktiivisen treenaamisesi?
En ole ollut koskaan mikään kova kyykkäilijä, en saanut jalkoja kasvamaan oikein millään liikkeellä, joten kyllästyin edes yrittämään.Tulikos kyykkyä tehtyä paljonkin, nimittäin paljonko meni etukyykystä ja kyykystä. Ja paljonko tuli kehitystä ensimmäisten vuosien aikana?