Heh, sama täällä. Täältäki voi viiä vaikka peräkärryllisen romua kaatopaikalle. Varastoki saatana täynnä jotaki kynttilöitä ja vitun posliinienkeleitä. Mikä ihmeen tarvi nuilla emännillä on haalia kämppä täytee sellaista rojua mikä on kaks viikkoa hyllyssä ja 10 vuotta varastossa? Ja sitte saahaa raivarit ku on nakannu yhen 15 vuotta vanhan ruosteisen kynttilänjalan pois. "VITTU SE OLI MUN TÄDIN VELJENTYTTÄREN LAHJA SAATANAN URPO" ne huutaa ku yrität järjestellä ja organisoida omaisuutta että sais talvirenkaat varastoon. Parhaiten tämän huomaa kylpyhuoneessa; mulla on saippua ja partahöylä. Vaimolla on ainakin tuhat erillaista purkkia ja törppöä joissa on jotaki vitun syväpuhdistavaa mangoappelsiini-uutetta jota yritetää väkisin hieroa meikäläisenki naamaan aina saunan jälkeen. Nytteki se oli ostanu kaupasta jotaki vitun tauluja missä kaks nallea halaa eri maisemissa. Ei vittu mää en kestä.
Tää on offtopic mutta kun tuo kiintymys esineisiin saa mittasuhteita niin on muuten kohtuu sairasta touhua.Mä en tajua miten pystyy rakastumaan johonkin arvottomiin esineisiin,tai arvokkaisiinkaan...