Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Olitko tänään radio haastattelussa? Jos olit niin mistä mahtais pystyä kuuntelemaan?

En mä tänään ollut, mut olin tossa jokunen viikko sitten. Tosin eipä ole mitään kuulunut, tais olla semmoista läppää, ettei ulos päästetä. Bassosta piti tulla.

- - - Updated - - -

Miken Macit tällä hetkellä?
Macbook Air 11.
Mac mini
Mac Pro 2012 12-core 40gb ram.

3x30 tuuman näytöt.

394992_10151247668363895_809999918_n.jpg

En mä tänään ollut, mut olin tossa jokunen viikko sitten. Tosin eipä ole mitään kuulunut, tais olla semmoista läppää, ettei ulos päästetä. Bassosta piti tulla.

- - - Updated - - -

Macbook Air 11.
Mac mini
Mac Pro 2012 12-core 40gb ram.

3x30 tuuman näytöt.

394992_10151247668363895_809999918_n.jpg

tuli tuo haastattelu Bassolta, eilen aamulla kello 9.30... Alansa ammattilaiset tai joku vastaava. Hyvä pätkä oli

Treenin ympärillä:
- Intra 20g
- Rush 40g

Tuota Rushia et siis jättänyt pois, vaikka intraa käytät? Eiks ne overläppää? :)

Itse juuri ostin kokeiluun Intraa, muita pro series -tuotteita oon käyttäny ny noin vuoden. jossain ohjeissahan sanottiin, et intra korvaa no pre- ja after -paskat... Testailin eilen jämäpurkeilla shock ja intra yhteis-käyttöä. Mietin siis vain, et jätänkö noin shockit ja rushit pois?

tuli tuo haastattelu Bassolta, eilen aamulla kello 9.30... Alansa ammattilaiset tai joku vastaava. Hyvä pätkä oli
Onkohan se kuunneltavissa jossain?

- - - Updated - - -

Tuota Rushia et siis jättänyt pois, vaikka intraa käytät? Eiks ne overläppää? :)

Itse juuri ostin kokeiluun Intraa, muita pro series -tuotteita oon käyttäny ny noin vuoden. jossain ohjeissahan sanottiin, et intra korvaa no pre- ja after -paskat... Testailin eilen jämäpurkeilla shock ja intra yhteis-käyttöä. Mietin siis vain, et jätänkö noin shockit ja rushit pois?
Juon yleensä intran loppuun vähän puolivälin jälkeen, joten rushin paikka on sitten heti treenin perään.

Tiff vai Raw?
sRGB vai Adobe RGB?
Nikkor 14-24/2.8 vai 85mm?
Käytätkö filtteriä lasissa, jos niin mitä?
Minkä jalustan ostaisit jos käytössä olisi 100€?
Mitä kameratavaraa kannattaa Japanista ostaa?

Onkohan se kuunneltavissa jossain?

- - - Updated - - -

Juon yleensä intran loppuun vähän puolivälin jälkeen, joten rushin paikka on sitten heti treenin perään.

En äkkiseltään tiedä, sanottiin kyllä että tulee uusintana mutta en nyt muista että koska.

Oletko käyttänyt Mike tuota 2x6 systeemiä maastavedossa? Mikäli olet kokeillut, niin toimiko mielestäsi?
Penkkipunnerruksessa olen tutoa käyttänyt vomakaudella ja toiminut loistavasti(vikat 2-3vk. tosin aina piikkaillut lyhyempiä sarjoja). Sen takia mietityttää, että voisiko toi toimia yhtä hyvin maastavedossakin? Tarkennetaan siis, että käyttäisin tuota siis ainoastaan voimakaudella ja viimeset 2-3viikkoa sitten vielä lyhyempiä sarjoja. Perusvoimakaudella rakentelisin pohjia 3x12 seteillä.

Back
Ylös Bottom