Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olitko tänään radio haastattelussa? Jos olit niin mistä mahtais pystyä kuuntelemaan?
Macbook Air 11.Miken Macit tällä hetkellä?
15 tonnia. Siis pöytäkone kaikkineen.
Tosin jos työkseen noita käyttää ni ymmärrän kyllä.15 tonnia. Siis pöytäkone kaikkineen.
Ja näyttöineen päivineen? Noi näytöthän taitaa olla varsin hinnakkaita? Ei kai pelkkä kone voi viittätoista topoo maksaa, vaikka mac onkin?Meinaatko siis ohjelmistoineen päivineen?
Macbook Air 11.
Mac mini
Mac Pro 2012 12-core 40gb ram.
3x30 tuuman näytöt.
En mä tänään ollut, mut olin tossa jokunen viikko sitten. Tosin eipä ole mitään kuulunut, tais olla semmoista läppää, ettei ulos päästetä. Bassosta piti tulla.
- - - Updated - - -
Macbook Air 11.
Mac mini
Mac Pro 2012 12-core 40gb ram.
3x30 tuuman näytöt.
![]()
Treenin ympärillä:
- Intra 20g
- Rush 40g

Onkohan se kuunneltavissa jossain?tuli tuo haastattelu Bassolta, eilen aamulla kello 9.30... Alansa ammattilaiset tai joku vastaava. Hyvä pätkä oli
Juon yleensä intran loppuun vähän puolivälin jälkeen, joten rushin paikka on sitten heti treenin perään.Tuota Rushia et siis jättänyt pois, vaikka intraa käytät? Eiks ne overläppää?
Itse juuri ostin kokeiluun Intraa, muita pro series -tuotteita oon käyttäny ny noin vuoden. jossain ohjeissahan sanottiin, et intra korvaa no pre- ja after -paskat... Testailin eilen jämäpurkeilla shock ja intra yhteis-käyttöä. Mietin siis vain, et jätänkö noin shockit ja rushit pois?
Onkohan se kuunneltavissa jossain?
- - - Updated - - -
Juon yleensä intran loppuun vähän puolivälin jälkeen, joten rushin paikka on sitten heti treenin perään.
Siinä oli 100kg kelkka :-)Jukallakin oli reidet tehty loppuun jo aikoja sitten, että tarttis enää hinkata jotain hikisiä negoja about omalla painolla. Voisin veikata, että Make ite ei reisiään kasvatellut oman painon negatiivisilla hackissa.