Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kaippa ne treenit voi olla kaiken tuon sekoitus.

Mike sanoi, että Artturi tekee joka viikko tuollaisia reenejä. Ei se kehittyminen taida tarvita tuota hapotusta. Ja Artturi vie Overallin. ;)

pakko sanoa että olen itsekkin sellaisien treenien kannalla jossa liikutellaan isoja romuja, mutta kyllä tuossa varmana jokin tarkoitus on ollut. Kova oli kyllä artturin treeni!

Voin tulla Artturille vetään akkojen painoilla treenin, missä reisille on jatkuva paine 10 minuutin ajan. Eikä lepuutemla jalkoja vähennyksien välissä, niin voi Artturi sen jälkeen kommentoida, onko kevyttä nysväämistä.
Toi nyt on vähän sama kuin väittäis, että penkin voi korvata flyereilla. Kyllä siinä varmaan hapottaa rinta, mutta eipä taida kasvaa levytankoliikkeiden tasolla. Jukallakin oli reidet tehty loppuun jo aikoja sitten, että tarttis enää hinkata jotain hikisiä negoja about omalla painolla. Negojen pointti yleensä on raskas vastapaino, eikä se, että et pysty enää kävelemään ja koitat mennä hitaasti kyykkyyn. Peesatkoon noi muut tommoista treeniä, mutta mä sanon mielipiteeni, pelkkää turhaan nussimista, tossa vaiheessa olis jo pitänyt olla palautumassa kun selkeesti jalat on ajettu jo täysin loppuun. Mut mä voin Make vetää sulle elämäsi jalkatreenin, tehdään askelkyykkyä 10 tuntia, varmaan hapottaa, mitään järkeä siinä ei tosin olis. Volyymissakin pitäis olla joku roti. Fiksu treenaaja tajuaa kyllä lähteä kotio siinä vaiheessa kun ei kelkkaa ite ylös saa.

Sä nyt voit sanoa täällä vaikka että heilutelkaa vasemmalla kädellä säilykepurkkia niin haba kasvaa ja jos sitä kritisoi, niin puoli pakkista on itkemässä. Jukan treenissä ei ollut mitään tolkkua enää lopussa, alkupää oli oikeaa treenaamista.

Treeneissä toki kannattaa sekoitella kovia painoja ja volyymia, mutta kummassakin on joku raja, jonka jälkeen homma on jo turhaa tai tyhmää. Enkä sano, että Artun prässi mitenkään fiksua on, sairasta se oli, mutta niin coolia treenaamista.

Ja siis painotetaan, että noi Maken treenin alkupään pudotukset ja suorat sarjat on hyvää treeniä, mutta ihan perussettiä. Niitä kun vain jaksaa toistaa ja toistaa, niin alkaa varmana tapahtumaan. Painoja saa kuitenkin nostella kun progressiota tulee kehittyessä. Voisin veikata, että Make ite ei reisiään kasvatellut oman painon negatiivisilla hackissa.

Tähän voisi pakkismaiseksi provoksi heittää että tule sitten mike sanomaan mikä toimii tai ei kun olet käynyt supermassan huippumitoissa, siihen ei pystynyt Mähöset ja tuskin pystyy Artturitkaan ;)

(sitten kun tyhmyys loppuu niin voi lukea alhaalta)

maken huippukuntohan on otettu sillä treenillä jolla kaikki maailman kovimmat lihat on tehty eli isoilla painoilla.

edit. mike vastasikin siihen raakiletekstiin ja nielaisi provon. ;) samaa mieltähän me tässä ollaan. Makekin on, uso vaan. Sua vaan kiusaa.

Tähän voisi pakkismaisesti provoksi heittää että tule sitten mike sanomaan mikä toimii tai ei kun olet käynyt supermassan huippumitoissa, siihen ei pystynyt Mähöset ja tuskin pystyy Rrtturitkaan ;)
Vois joo, mut ei tartte olla NHL:n maalipörssin ykkönen ennenkuin voi valmentaa joukkuetta. Tai Make vois käydä Ronnie Colemanin mitoissa ja tulla sitten sanomaan mikä toimii ja mikä ei. Mut se on varmaa, että Make ei nollapainoilla hackissa isoksi kasvanut, vaan käytti reiluja painoja ja treenasi kuin hullu.

Mun mielestä on hyvin erikoista, et Savolainen liputtaa noille älyttömille volyymijumpille. Mikä siinä on, että ammattilaiset, jotka ovat siirtyneet valmentajiksi, treenauttavat valmennettaviaan ihan eri tavalla kuin miten he itse treenasivat aktiiviaikana. Esim. Sarcev ei itse treenannu giant-seteillä vaan vaan vasta myöhemmin "kehitti" tämän systeemin omille valmennettavilleen. Ja Savolainen ei varmaan ikinä tehnyt pelkällä kelkalla negatiivisia hackissa.

Keitä bodareita Marko on muuten valmentanut menestyksekkäästi?

Isin poika.

hessupoika.webp

Vois joo, mut ei tartte olla NHL:n maalipörssin ykkönen ennenkuin voi valmentaa joukkuetta. Tai Make vois käydä Ronnie Colemanin mitoissa ja tulla sitten sanomaan mikä toimii ja mikä ei. Mut se on varmaa, että Make ei nollapainoilla hackissa isoksi kasvanut, vaan käytti reiluja painoja ja treenasi kuin hullu.

Kun menin vuonna -94 Helsinkiin, niin tein esim. prässiä 800 kilolla jne. Ikinä en ollut saanut jalkoihin kunnolla kokoa, varsinkaan sviippiä. Rännälän Jari katsoi, kun paukutin prässissä 800 kilolla 10 toiston sarjoja ja tokas, että tätä hommaa vois tehdä toisellakin tavalla. Seuraavaan treeniin pudotettiin paino 500 kiloon ja tehtiin eritavalla ( tekniikka oli kyllä kunnossa tuolla 800 kilollakin). Tunne reisissä oli jäätävä ja seuraavan kahden kuukauden aikana treenattiin joka treeni, noin niinkuin Jukkakin ja reiteni kasvoi enemmän, kuin koskaan aikaisemmin, siis vaikka hakissa ei lopussa ollut, kuin kelkka :) Time under tension oli noissa treeneissä järkyttävää, mutta se on yksi tärkeimmistä jutuista, kun halutaan kehittyä.
Minä puhun aina asioista, mitä olen kokenut. En heittele täällä asioita, niinkuin Mikellä on vähän tapana tehdä. Mikehän väitti tuossa postauksessa, mihin vastasin, että ei tuo ole kovaa treeniä ja sitten seuraavassa, että ei siinä ole mitään järkeä. Mihin se perustuu, jos ei ole omaa vuosikymmenien kokemusta? Ja jos Artturinkaan treenit ei ole järkeviä, niin miksi se on niin hyvä?

Kyllä minä Pesi tein negatiivisia hakissa pelkällä kelkalla. Mistä nämä ihmiset heittelee näitä juttua?
En ole ollut hirveän kiinnostunut vielä tuosta valmennuksesta, joten noita ei montaa ole. Mutta kaikki treenikaverit ovat kyllä kehittyneet kanssani hurjaa vauhtia.

- - - Updated - - -

Eiköhän suurin osa huipuista treenaa ihan perustreeniä, eli 4*8-12. Ilman pudotuksia jne.

Ja vielä pitää mainita, että kun mentulan Jari alkoi kikkaileen naisten painoilla, niin sai 15 kiloa lihaa ja mikä muodonmuutos laadussa! Kumpaakin tarvii pitkää ja lyhyttä sarjaa.

Vielä tuosta jäekevyydestä. Katsoin tuon Do You Dere selkätreenin. Mitä järkeä siinä oli? Esim rintatuettuna ensin hinkataan pulen kymmentä sarjaa naisten painoilla ja kulutetaan energiaa. Lopussa ei sitten saada 10 kilon lätkällä kunnon toistoja, eiköhän tuossa vaiheessa järkevä treenaaja olisi jo ollut palautumassa ;)

Vielä tuosta jäekevyydestä. Katsoin tuon Do You Dere selkätreenin. Mitä järkeä siinä oli? Esim rintatuettuna ensin hinkataan pulen kymmentä sarjaa naisten painoilla ja kulutetaan energiaa. Lopussa ei sitten saada 10 kilon lätkällä kunnon toistoja, eiköhän tuossa vaiheessa järkevä treenaaja olisi jo ollut palautumassa ;)
Jos voimat on naisten tasolla, niin silloin on pakko käyttää naisten painoja. Artun treeni on bodaustyylistä muutoin, siinä on vain tuo kova prässi, joka on melko hullua settiä. Mitä kokemukseen tulee, niin uskotko ihan tosissaan, että olet ainoa, jolla on kokemusta treenaamisesta? Mehän veivattiin hyvää settiä jo aikanaan Supermassa DVD:lla kimpassa. Ohan tässä yks jos toinen kerennyt salilla heilumaan.

Ja ainoo mihin mä otin kantaa kun kyllästyin kun joka ketjuun tungetaan sitä samaa hackkisarjaa. Päätin, että jatkossa sitten voivat tunkee tota prässisarjaa. Ja tottakai reisillä pitää pysyä jännitys, ei voimanostotapainen pitkien palautusten treeni ole bodauksessa kovinkaan optimaalista. Mut rajansa kaikella on, voihan sitä jäädä tekemään 5 tuntia negatiivisia.

Ja kokemusta kun on, niin sun pitäis tietää tuetun t-tankosoudun ero normaaliin t-tankosoutuun kolmantena liikkeenä, eihän se todellisuudessa ole enää mikään isojen painojen liike. Siinä jo liikkeen luonteesta johtuen putoaa melkoisesti kiloja versus perussoudut.

Jos voimat on naisten tasolla, niin silloin on pakko käyttää naisten painoja. Artun treeni on bodaustyylistä muutoin, siinä on vain tuo kova prässi, joka on melko hullua settiä. Mitä kokemukseen tulee, niin uskotko ihan tosissaan, että olet ainoa, jolla on kokemusta treenaamisesta? Mehän veivattiin hyvää settiä jo aikanaan Supermassa DVD:lla kimpassa. Ohan tässä yks jos toinen kerennyt salilla heilumaan.

Ja ainoo mihin mä otin kantaa kun kyllästyin kun joka ketjuun tungetaan sitä samaa hackkisarjaa. Päätin, että jatkossa sitten voivat tunkee tota prässisarjaa. Ja tottakai reisillä pitää pysyä jännitys, ei voimanostotapainen pitkien palautusten treeni ole bodauksessa kovinkaan optimaalista. Mut rajansa kaikella on, voihan sitä jäädä tekemään 5 tuntia negatiivisia.

Ja kokemusta kun on, niin sun pitäis tietää tuetun t-tankosoudun ero normaaliin t-tankosoutuun kolmantena liikkeenä, eihän se todellisuudessa ole enää mikään isojen painojen liike. Siinä jo liikkeen luonteesta johtuen putoaa melkoisesti kiloja versus perussoudut.

En ole ainoa, jolla on kokemusta treenaamisesta, mutta sinun ja minun kokemusta kun verrataan, niin voi samalla sanoa, että olen yhtä hyvä kuvaaja, kuin sinä. Olen minäkin kuivaillut :)
Sama juttuhan tuossa treenissä, ei siinä hakissa voi käyttää isoja painoja ja tuo treeni kesti joku 40 min. Siinä tehtiin tehokkaasti eliminoiden kaikki turhat kevyet sarjat. Tuo mikä on järkevää ja mikä ei on loputon keskustelu. Minä teen vain niin, millä on saatu todella hurjija tuloksia lyhyessä ajassa.

Kunnon vääntö... en viitsi osallistua :D

Treenaatko Mike enempikin Wileniuksen kanssa vai onko kyseessä enempikin ammatillinen aspekti elikkäs nuo videot yms? Jääkö Nyyssölä taka-alalle ja tilalle tulee Team M&P ;) Hulkki vielä kameran takana niin saadaan hieman heiluvampaa kuvaa :D

En ole ainoa, jolla on kokemusta treenaamisesta, mutta sinun ja minun kokemusta kun verrataan, niin voi samalla sanoa, että olen yhtä hyvä kuvaaja, kuin sinä. Olen minäkin kuivaillut :)
Sama juttuhan tuossa treenissä, ei siinä hakissa voi käyttää isoja painoja ja tuo treeni kesti joku 40 min. Siinä tehtiin tehokkaasti eliminoiden kaikki turhat kevyet sarjat. Tuo mikä on järkevää ja mikä ei on loputon keskustelu. Minä teen vain niin, millä on saatu todella hurjija tuloksia lyhyessä ajassa.
Ja mä vain kypsyin tohon Do You Dareenkin tuodussa hackisarjassa ja vain siksi kuvasin sen Artun sarjan kun. Yhtä järjetön mun mielestä, mutta coolimman näköistä riehumista. Olen ite volyymin kannalla, mutta sit yksilön pitäis ite kelata milloin riittää. Vaikeahan tuo katkeamispiste on löytää vaikka kuinka testaa ja veivaa.

Voit kuvata ja olen parempi valokuvaaja ja mä voin treenata, silti oot isompi. Mutta vaikka me oltais aloitettu samaan aikaan samoilla lääkkeillä ja täsmälleen samoilla treeneillä, niin en usko, että mun genetiikka olis ikinä riittänyt samaan, ei varmana.

- - - Updated - - -

Kunnon vääntö... en viitsi osallistua :D

Treenaatko Mike enempikin Wileniuksen kanssa vai onko kyseessä enempikin ammatillinen aspekti elikkäs nuo videot yms? Jääkö Nyyssölä taka-alalle ja tilalle tulee Team M&P ;) Hulkki vielä kameran takana niin saadaan hieman heiluvampaa kuvaa :D
Ihan vakkarina treenaan Peterin kanssa, koitan kirittää sitä omalla matkallaan ja saan siinä motivaatiota ja kyytiä samalla. Team M&M ei liity tähän, en ole Mikan kanssa treenannut muutenkaan. Team M&M jatkaa omaa tuttua vauhtiaan ja uusi stillisarjakin on keksitty.

Mites sitten se Lihavainen, kun näytti ihan samalta, kuin mitä hän näytti 90-luvulla. Toki sinä ilmeisesti vastasit vain treeneistä? Että onhan niitä paljon muitakin muuttujia. Mutta jos muukin on kunnossa, niin kuin hän hcbb badäässinä huuteli, niin miksi hän ei kehittynyt?

Kyllähän sinulla geenejä olisi ollut kuvien perusteella. Kuka tietää, kuinka pitkälle olisit päässyt? Mutta täysin oikea valinta jättää yksi sairaimmista lajeista hyvän sään aikana.
Hienoa oli taas kinastella ja saa kansa huveja :) Yritän ehtiä sinne Mayorsille moikkaamaan, kun tullaan kotiin.

Kyllähän sinulla geenejä olisi ollut kuvien perusteella. Kuka tietää, kuinka pitkälle olisit päässyt? Mutta täysin oikea valinta jättää yksi sairaimmista lajeista hyvän sään aikana.
Hienoa oli taas kinastella ja saa kansa huveja :) Yritän ehtiä sinne Mayorsille moikkaamaan, kun tullaan kotiin.
Tästä kiitokset molemmille.

T. Kansa :D

Back
Ylös Bottom