Kerro mike vähän noista sun tatuoinneista ? muistakseni jossain (tässä ketjussa?) luki jotain niistä mut ei löydä millään enää :D Eli mitä noi tekstit kädessä meinaa ja onko sulla joku syy miks oot ottanu just sellaset (merkkaako ne jotain muutakin sulle kun mustetta iholla?) ja onko noitten ja selän pentagrammin lisäks muita tatuointeja ?
Ja onko tolla pentagrammilla sulle jotain merkitystä muuta ku et on hieno vai mitä se sulle merkkaa ?
Ja toinen kyssäri: Kuulutko ite tohon johonki bändiin minkä kuvissa (albumien kansikuvissa?) säkin oot messissä ? joku forbidden wintermoon vai mikä olikaan , vaikee nimi :D
Tatskat ovat antikristillisiä sanomia latinaksi kirjoitettuna. Seitsemän kuolemansyntiä on samassa kädessä kuin jeesus kristus väärinpäin kirjoitettuna. Toisessa kädessä taas on Lux Ferous, eli valontuoja, Lucifer, Morning star, jonka lisäksi latinaksi osa Rotting christin biisin Non Serviam sanoituksista (sinä synnyit minun kauttani ja minä sinun, eikä vuodet ole sitä muuttaneet).
Kaikki on mulle henkilökohtaisia juttuja ihmisen omasta herruudesta ja vapaudesta sekä ihmisen vastuusta.
Kuolemansynnit = elämä, kristinuskossa ne ovat kuolema. Ihminen = kuolemansynnit ja niiden vastakohdat.
Pentagrammi liittyy samaan settiin.
En kuulu mihinkään bändiin, vaan Frostbitten Wintermoon on vuoden metallimies tittelin pariin otteeseen voittaneen Tuomas Saukkosen ja mun fiktiivinen kahden miehen black metal bändi, jossa rippaamme noihin kuviin sarkastisesti stereotyyppisiä sanoituksia black metal skenestä. Aina kun olemme kuvaamassa virallisia promokuvia Tuomaksen projekteihin, kuvaamme Frostbitten Wintermoonin uuden levyn kannen.
Pitäsi ostaa läppäri kuvienkäsittelyyn. Koneen täytyisi pyörittää hyvin esim. photoshoppia. Kone kulkisi mukana matkoilla, joten sen tulisi olla mahdollisimman pieni (alle 14"). Mitä Mike suosittelisit, jos budjetti olisi 800-1000€? Pitäisikö tässä tilanteessa painottaa enempi näytön laadukkuutta/kokoa, kuin tehoja / nopeuksia?
En tiedä PC-koneiden tehoista ja Maccia et tolla hintaa saa. Läppärit ovat vähän heikkoja kuvankäsittelyyn juuri näyttöjensä osalta, mutta eivät kelvottomia.
Macbook pro. Tehot piisaa photariin. Toki tossa on se paska puoli, että sitten tuppaa vaihtumaan kaikki koneet Macceihin kun kerran makuun pääsee. Eli ota suosilla joku Aceri, saat helvetisti halvemmalla ja ajaa asiansa.
Fallout oli melko mahtava peli kaiken kaikkiaan. Nyt Dark Souls menossa jo toista kertaa, änäriä tullu hakattua kans paljo, mutta en tienny pakkiksen porukalla olevan yhteispeliä.. pitää kattoa jos osallistuisi.
Noh Mike,sanoppa nyt online mielipidettä Chinasta ,kantsiiko sinne lähtnä? Paljon makso lennot? Mitä kaikkia paikkoja kierrät siellä? Onko halpaa??,kauan meinaat olla?Matka bujetti lennot,hotellit? Tavara ja ruoka kait halpaa?? Paitti kait siellä kallistakin on jos väärään kauppaan eksyy..
Laittaisitko vähän jotain reissu kuvia tähän trheadiin?