Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kyllä mä taida edelleen venttaa sitä D4X:ää.

Voi tulla pitkä odotus. Nikon todennäköisesti on ns. Canon linjalla... eli D4 hoitelee äksön tarpeet, ja studiot/maisemat hoidellaan D800 rungolla. 90% varmuudella X-mallia ei enää tule. Eli aivan kuten Canonkin lopetti 1Ds-mallien julkaisun 1ds3:seen ja 5D3 tulee olemaan sitten 1Dx rinnalla megapikselihirmuna.

Tämä D800:han sisältää D4:sen tarkennuksen ja video-vimpaimet jne...

Jos ei tule enää uutta X-sarjalaista, niin kattoo sitten. Ootellaan testejä, koska D3X:ssä on aika kova värisyvyys ja dynaaminen range. Ne on ne, jotka mulla merkkaa ja niitä irtoaa sitten siellä keskikoossa kömpelöissä kameroissa. Mulla ei enää ole pullonkaula kuvissa kameran laadussa, vaan photoshopissa.

http://www.dxomark.com/index.php/Ca...brand)/Nikon/(appareil2)/485|0/(brand2)/Nikon

Tota vertailua odotellaan kovasti. Pahoin pelkään, ettei D800 kykene noihin arvoihin ja sitten on mulle vähän tarpeeton päivitys.

Tossa D3X Hasselbladin kanssa.

http://www.dxomark.com/index.php/Ca...)/Nikon/(appareil2)/585|0/(brand2)/Hasselblad

Mä siis tartten mahdollisimman hyvän sävysyvyyden ja dynaamisen rangen raakakuviin, jotta niitä voi sitten veivata mahdollisimman paljon käsittelyssä.

Tekniikka kehittyy. D800 on kuitenkin uudella prosalla ja uudella kennolla, veikkaan että menee D3x:stä ohi että heilahtaa. Mut mielenkiinnolla tuloksia odotellaan täälläkin.

Oma kamera Canon Ixus 130 ilmoittaa objektiivivirhe, eikä tule päälle :/ onko mitään tehtävissä, vai ostanko uuden? Takuuta luutavasti olisi, mutta olen toisella puolella maailmaa, niin se takuu homma on vähän hankalampi hoitaa täältä.

Hah, löyty blogista hauska kuvakollaasi MIkestä. Aika läskissä kunnossa?

mikecomp.jpg

Ajoilta jolloin tribulus-testi iski hillittömän pöhön kroppaan, syötiin koko kana kerralla, vedettiin sixpäkki kaljaa päälle, jälkkäriksi koko pussi rinkeleitä ja eturauhanen lauloi karaokea kilpaa Kake Randelinin kanssa :D Niin ne miehet ja maailma muuttuu, mutta onneks parempaan suuntaan ;)

Pelaakko Mike miten paljon pelejä? Meinaan että Gymlog Digiexpo spesiaalissa, ainakin kommenteissa kirjotit että pelailet pelejä jonkin verran. Varmaan änäriä melko paljo? Mutta mitä muita pelejä? Ja sit että muistatko Commodore ja Amiga ajat jos silloin pelailit ollenkaan ;)

Pelailen ja kovasti pelailenkin. Änärin ohella pakkisjoukkueella pelaan kaikkia hyviä omaan mieleen osuvia pelejä. Nyt menossa Fallout New Vegas ultimate edition uusilla tehtävillä. Mulla ei koskaan ollut itellä amigaa tai commodorea, mutta VIC-20 oli eka kokemus peleistä sekä sitten se -en edes muista konsoli-, jossa oli ping pong ja niitä palkkeja väänneltiin semmoisilla napeilla.

Mitä tekisit Mike, jos olisit työtön ja varaton puliukko, jolla ei ois ketään tuttua tai sukulaista joka vois auttaa ja asuisit kadulla?

Ottaisin Miken tänne asumaan ja puliteltas aina.

Hieno toi Miken lantikka. Tosi hieno. Oliko kuvia ipad-asennuksesta? Pitäskö pistää lantikka? Oltas samixia.

Asennus on maailman yksinkertaisin, jonka bongasin kun joku oli saman ongelman kanssa tapellut lantikassa. iPadiin takakuori kaupasta, takakuoreen tarranauhaa ja samaa tarranauhaa sitten konsoliin kolmeen kohtaan, sivuille ja yläreunaan. Padin voi sitten vippa pystyyn tai vaakaan, eikä se pystyssä peitä mitään muuta kuin tyhjän pienen laatikon. Vaakana menee vain vähän tuulettimien päälle, ei kuitenkaan liikaa.

2.webp

Back
Ylös Bottom