Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
95kg paino nyt, putoaa vaan. Jos mulla oli vaikeuksia syödä isoja määriä hiilaria, niin ei tämä ketokaan sen helpompaa ole, ei ole nälkä kertaakaan vuorokauden aikana ja väkisin mussutan jauhelihaa. Protskuista otan EAA:lla 75 grammaa että saa prodet yli 200g.
katso liitettä 275595
En ole ikinä maksanut. Toivottavasti ei menekään niin, skenessä varsinkin podcasteista on vain hyötyä vieraille ja faneille.Tuli mieleen näistä podeista, että pitääkö nykyään tunnetuille vieraille maksaa jtn? Onhan selvä kuitenkin, että esim Immu nostaa katselukertoja ja sitä kautta rahaa tulee enempi. Tää kysymys on myös yleistä pohdintaa asian suhteen.
Ei yhdessäkään tunnetussa kotimaisessa podcastissa.Tuli mieleen näistä podeista, että pitääkö nykyään tunnetuille vieraille maksaa jtn? Onhan selvä kuitenkin, että esim Immu nostaa katselukertoja ja sitä kautta rahaa tulee enempi. Tää kysymys on myös yleistä pohdintaa asian suhteen.
Mielenkiinnosta, millä toimenpiteillä lähdet tiputtamaan LDL:n määrää? Menny iteltä ohi, oot vissiin muokannu ruokavalioo jotenkin? Alotitko miinuskaloridieetin?Harmillisesti vasen hauis ei ole ihan saman muotoinen kuin oikea. 3 viikon päästä verikokeet ja sitten kuukauden syön 7 kananmunaa päivässä ja uudet mittaukset, nyt selvitän kerralla, vaikuttaako mulla kananmunat LDL-arvoon. Tää ruokavalion muutos on tuottanut kaikkia uusia ongelmia, korkea rasvan määrä saa aikaan sen, että ei ole nälkä ollenkaan ja tosiaankin syöminen vaikeaa, melkein kuvottaa syödä. 2450 kaloria sain eilen vedettyä aivan väkisin.
Mä voin avata, mutta ei sitten mitään statiinipakotusta, en jaksa sitä koska niitä en söisi ikinä. Mulla oli natikkana 10 vuoden totaali lääketauon jälkeen 5.6 LDL. Alimillaan se oli muistaakseni 4.0 kun vedin stanoa, treniä ja testoa. Mulla on sukurasite LDL:n osalta. Turha siis selittää että lääkkeet mulla vaikuttais LDL kun ne ei vaikuta. Mitä enemmän otan kemiaa, sitä enemmän LDL putoaa.Mielenkiinnosta, millä toimenpiteillä lähdet tiputtamaan LDL:n määrää? Menny iteltä ohi, oot vissiin muokannu ruokavalioo jotenkin? Alotitko miinuskaloridieetin?
Kyllä mä tässä kiristyn automaattisesti koska en vain saa syötyä riittävästi kaloreita, proteiinit saan väkisin yli 200, mutta rasva välillä jää 100 gramman pintaan. LDL:stä on paljon paskaa, yleisesti lääkärit tuijottavat vain arvoa, ei kokonaiskuvaa. Jos elintavat on perseellään ja siellä menee paskaa safkaa, verenpaine korkee, tulehdustilaa kropassa hiilareista ja huonosta ravinnosta, niin ei se LDL kyllä enää ole hyvä juttu.@Mike Joo, en olis statiineja tullutkaan sulle työntämään, kauheeta myrkkyä. Eli oot siis kiristelemässä kroppaa. Mikä sai sut lähtee tollaselle vhh/carnivore/keto -dieetille perus hiilaridieetin sijaan? Ihan puhdas kokeilunhaluko? Mulla on aivan samat kokemukset tollasesta vhh/carnivore/keto -ruokavaliosta, että lipidiprofiili näyttää juurikin samalta kuin sulla, LDL ampuu todella ylös (enimmillään 6-8), HDL nousee myös ja triglyt painuukin sitten aivan tonttiin. Tuo LDL on ittee "jännittänyt" koska en vieläkään oikein tiedä miten siihen suhtautua vaikka olenkin metabolisesti terve eikä sukurasitetta SV-ongelmiin. Paljonhan siitäkin on täällä pakkiksella keskusteltu tuolla ravintopuolella ja aika tiukka kahtiajako sen suhteen tuntuu vallitsevan. Osa kuuluu siihen sakkiin että korkea LDL ei haittaa jos yksilö metabolisesti terve eikä sukurasitetta SV-ongelmiin, kun taas se toinen porukka sanoo että LDL oltava aina matala koska aiheuttaa tyyliin ennen pitkää aina ongelmia noustessaan liian korkealle.
Hyviä pointteja. Minkälaiset lihaspaineet muuten on nyt? Mä meen nimittäin aivan kasaan ja nopeesti heti kun pudottaa hiilarit alas, se ärsyttää tossa ruokavaliossa eniten. Muuten sen kanssa vois elää hyvinkin. Onko sulla intrassa vielä dekstriini messissä ja jos on niin mitkä fiilikset siitä? Pitääkö testo lihaspainetta kuinka hyvin vai onko sullakin niin hiilariadaptoitunut keho että ei auta sekään jos hiilarit lähtee veks?Kyllä mä tässä kiristyn automaattisesti koska en vain saa syötyä riittävästi kaloreita, proteiinit saan väkisin yli 200, mutta rasva välillä jää 100 gramman pintaan. LDL:stä on paljon paskaa, yleisesti lääkärit tuijottavat vain arvoa, ei kokonaiskuvaa. Jos elintavat on perseellään ja siellä menee paskaa safkaa, verenpaine korkee, tulehdustilaa kropassa hiilareista ja huonosta ravinnosta, niin ei se LDL kyllä enää ole hyvä juttu.
Mutta jos taas syöt alkukantaisen terveellisesti, et ilottele hiilareilla, liikut, verenpaineet alhaalla, sokerit tasaiset, niin siellä se insuliiniresistenssi menee vähän helvetisti edullisemmaksi. Mä en oikein luota lääketieteeseen, jossa testosteronin puutokseen annetaan mielialalääkkeitä ja kolesteroleissa statiineja katsomatta kokonaiskuvaa. Mä syön nyt aika helvetin terveellisesti, siten miten ihmiset alunperin ovat syöneet, tosin niiden saama liha on ollut prosessoimatonta, joskus raakaa jne.
Mun äidillä on korkea LDL ollut aina ja se elää hyvin 74 vuotiaana.
Menee kuule aivan luttuuun koko ukko, suolalla saa vähän pumppia parannettua ja sitä suolaa pitäis sit oikeesti vetää kun vhh:ssa se natriumin poistaminen on tehokasta. Ei mun paino olis tätä vauhtia pudonnut ellei tyhjäis kokonaan, tänään oli 94,5kg. Intrahiilaria on 20-30g joka treenissä, se kuluu kaikki siinä treenissä eikä se tankkaa maksaa tai lihaksia, mutta pitäis auttaa tehoissa, en ole vielä huomannut, pitää varmaan juoda sitä jo himassa. Testoista en huomaa mitään vaikutusta ilman hiilareita, toivottavasti ne nyt auttaa pitään lihasmassaa, muuten oon 85kg vuoden lopussa. Katotaan miten käy painolle kun tänään otan vapaasti hiilaria.Hyviä pointteja. Minkälaiset lihaspaineet muuten on nyt? Mä meen nimittäin aivan kasaan ja nopeesti heti kun pudottaa hiilarit alas, se ärsyttää tossa ruokavaliossa eniten. Muuten sen kanssa vois elää hyvinkin. Onko sulla intrassa vielä dekstriini messissä ja jos on niin mitkä fiilikset siitä? Pitääkö testo lihaspainetta kuinka hyvin vai onko sullakin niin hiilariadaptoitunut keho että ei auta sekään jos hiilarit lähtee veks?
Jos otat reippaasti punaista lihaa sekä avocadoa, niin kummassakln on kaliumia. VHH/Keto:lla et pääse syömään banaania ja perunaa, jotka on kovin korkeita kaliumin lähteitä.Jos vetää paljon natriumia niin tarviiko ketolla huolehtia myös suuremmasta kaliumin määrästä vai onko se vaan silloin jos syö hiilaripainotteisesti?
Aivan joo, niistä tuleekin ihan reippaastiJos otat reippaasti punaista lihaa sekä avocadoa, niin kummassakln on kaliumia. VHH/Keto:lla et pääse syömään banaania ja perunaa, jotka on kovin korkeita kaliumin lähteitä.
Tää käy itelle järjeen kun kroppa pysyy nykyään täynnä melko pienillä hiilareilla. Rasvanpoltto tehostunut niin glykogeenit säilyy paremmin. Ei treenitehoissa tai pumpeissakaan eroa vaikka vedän treenin aamupäivällä proden ja rasvan voimin ja hiilarit tulee vasta illalla. Mun mielestä jokaisen kannattais vetää ketolle välillä, niin metabolinen joustavuus paranis eikä kroppa luottais liikaa hiilarehin energianlähteenä.
View: https://youtu.be/UBPF0a-WbiY
Mulla on vielä säätöä tässä että saa hiilari ja rasvat just oikealle tasolle etenkin treenipäivinä. Yli 70g rasvoissa en mene minään päivänä. Tankkasin reilummin lauantaina hiilaria, paino ei noussut yhtään.