Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ymmärrän mitä tarkoitat.Yksi osa näin pitkään pystyssä pysyneen foorumin arvoa on toisaalta juuri se säilyneiden ikivanhojenkin keskustelujen muodostama kulttuurihistoriallinen arkisto.
Mike on tässä oikeassa.En ole oikein ikinä ymmärtänyt tota että mun vika olis jos forumi kaatuis yli 20 vuoden jälkeen. Eikö asia pitäis ajatella niin, että mun ansiosta se on näinkin pitkään ollut olemassa.
Nyt Jengi niitä vippejä ostaan! Pidetään porukalla tää upea foorumi pystyssä!Muutin vähän hintoja ja ei se nyt kovin montaa kymmentä vippiä tarvis että tätä vois rullaa nettona välittämättä tuottaako mitään. Ei tää mulle ole nollatuloksella mikään mahdoton rasti pitää.
Eikös ne silloin syö kaistaa kun niitä sivuja avataan ja tulee sivun latauksia? Passiivisena ei?Ymmärrän mitä tarkoitat.
Mutta.
Lukeeko kukaan jotain vanhoja ketjuja?
Toisaalta jos ymmärsin Miken kirjoittamaa niin ne vanhat ketjut pysyy kiintolevyllä ja ei ole ongelma.
Massiiviset isot, kuvia sisältävät ketjut aktiivisina syö kaistaa.
Niin mä ymmärsin ja mielestäni kirjoitin?Eikös ne silloin syö kaistaa kun niitä sivuja avataan ja tulee sivun latauksia? Passiivisena ei?
Muutenhan ne syö vaan levytilaa
"Massiiviset isot, kuvia sisältävät ketjut aktiivisina syö kaistaa."Niin mä ymmärsin ja mielestäni kirjoitin?
Ei kuluta kaistaa, ainoastaan levytilaa. Ja levytila ei selkeesti ole mitään halpaa.os se on olemassa mutta kukaan ei avaa sitä niin silloin se sivu ei kuluta kaistaa.
Eiks se silloin ole just aktiivinen? Niinkuin kirjoitin?Itse oon ymmärtänyt että kaistanleveys kuluu silloin kun tiettyä sivua avataan ja ladataan sen sivun kuvia, tiedostoja jne.
Niin siis jos se sivu on olemassa mutta kukaan ei lue sitä kyseistä sivua/ketjua (eli avaa ja lataa) niin silloin kyseinen sivu ei kuluta kaistaaEiks se silloin ole just aktiivinen? Niinkuin kirjoitin?
Joo, ei sillä ole väliä, mutta niin just.