Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Pageviews on siis tosi hyvä! Noin 10x verrattuna mun isoimpaan sivustoon, jossa mainostulot noin tonnin kuussa.

Mä yritän keksiä tähän mainoshommaan sulle jotain. Siinä on kuitenkin muutama haaste:
- jos vaihdat Google Adsensestä toiseen Ad Networkiin, niin siinä on vähän säätämistä ja ei ole mitään takeita että tulot nousee
- luultavasti mainosten määrää pitäisi lisätä ja siitä jengi heti alkaa valittaa (kokemusta on!)

Ihmetyttää miksei isommat suomalaiset alan bisnekset halua ostaa sulta mainostilaa tai muuten tehdä yhteistyötä (Same Goal, PTV Gym jne.) Ite jos omistaisin kuntosaliketjun tai lisäravinnefirman niin ihan varmasti olisin valmis maksamasn ainakin pari tonnia kuussa, kun foorumilla on satojatuhansia käyttäjiä, joista varmaan puolet ainakin käy salilla tai treenaa esim kamppailulajeja tms.

Mulle on monasti tarjottu eri mainosnetworkkia kuin Google, mutta ne on aina vähän niin ja näin.
Okei, no sitten en kyllä keksi mitään järkevää 🤷‍♂️

Tällainen suomenkielinen foorumi on vaan niin eri juttu kuin englanninkielin blogi/sivusto. Mulla esim RPM on 26 USD kieppeillä siinä aiemmassa kuvassa jonka laitoin, mutta onhan siinä sivustolla mainoksiakin paljon enemmä…

Ollu vippinä varmaan 10v ja youtube kanavan jäsenenä ollu 22kk. Ihan kannatuksen vuoksi. Pikkuraha hyvästä forumista. Voisin maksaa enemmänki.

24 kk vipit maksettu. Ei tule kyllä muita foorumeita luettua laisinkaan.

Kun ei tässä sillai taloudellisesti hätää ole, niin Pakkotoisto kun vaan pyöris omillaan, niin se riittäis. Ei sitä tiedä miten forumien tulevaisuus menee, saattaa olla, että ne palaa loistoonsa kun some alkaa olemaan niin tukkoisaa ja hektistä ettei mikään säily 24 tuntia pidempään. Toki joku vakiosponsori olis ihan plussaa aina. Mutta tässä skenessä kyllä aika hiljaista on sen suhteen.

Onhan tää nyt varsin kiva huomata miten kuitenkin kaikesta internetin järjettömästä vihasta piittaamatta porukka tukee tätä sivustoa. SM-kisatkin tulossa ja tottakai kuvat puntarilta ja kisasta ja koitan toki veivaa taas videon perjantaina sieltä.

Back
Ylös Bottom