Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Yksi osa näin pitkään pystyssä pysyneen foorumin arvoa on toisaalta juuri se säilyneiden ikivanhojenkin keskustelujen muodostama kulttuurihistoriallinen arkisto.
Ymmärrän mitä tarkoitat.
Mutta.
Lukeeko kukaan jotain vanhoja ketjuja?
Toisaalta jos ymmärsin Miken kirjoittamaa niin ne vanhat ketjut pysyy kiintolevyllä ja ei ole ongelma.
Massiiviset isot, kuvia sisältävät ketjut aktiivisina syö kaistaa.

Maksoin juuri 24 kk Vipit. Tämä on vähintä mitä voin tehdä Pakkotoiston pelastamiseksi.

Me suomalaiset olemme vähän sellaisia, että jos kaikki asiat ovat hyvin, niin me olemme hiljaa. Mutta annas olla jos vähänkin vituttaa, niin se kyllä kuuluu. Uskon, että palstan käyttäjistä ja lukijoista suurin osa on tyytyväisiä.

Suuri kiitos Mikelle vuosien työstä suomalaisen bodykulttuurin eteen. Toivon todella, että Pakkis saisi vielä muutaman jatkovuoden.

En ole oikein ikinä ymmärtänyt tota että mun vika olis jos forumi kaatuis yli 20 vuoden jälkeen. Eikö asia pitäis ajatella niin, että mun ansiosta se on näinkin pitkään ollut olemassa.
Mike on tässä oikeassa.
Ei todellakaan ole peiliin katsomisen paikka. Tai oikeastaan on. Mutta voit ylpeänä katsoa peilistä että mä vittu tein sen. Pyöritin 20 vuotta Suomen kovinta bodyfoorumia.

Aika usein tulee vaikka ruokaillessa avattua Iltalehti. Parin otsikon jälkeen tulee päähän että ja vitut, mä en tätä sontaa lue. Ja silloin aukeaa pakkotoisto. 😎

Kiitos Mike helvetisti tästä foorumista, sekä ihan kaikesta kontentista tämän ympärillä!

Ei nyt toivottavasti aleta kuoppaamaan tätä. Siinä menisi hautaan niin iso osa koko bodyskenestä.

Ymmärrän mitä tarkoitat.
Mutta.
Lukeeko kukaan jotain vanhoja ketjuja?
Toisaalta jos ymmärsin Miken kirjoittamaa niin ne vanhat ketjut pysyy kiintolevyllä ja ei ole ongelma.
Massiiviset isot, kuvia sisältävät ketjut aktiivisina syö kaistaa.
Eikös ne silloin syö kaistaa kun niitä sivuja avataan ja tulee sivun latauksia? Passiivisena ei?
Muutenhan ne syö vaan levytilaa

Niin mä ymmärsin ja mielestäni kirjoitin?
"Massiiviset isot, kuvia sisältävät ketjut aktiivisina syö kaistaa."
Luulin että tarkoitit tuolla kaistanleveyttä 😄

Itse oon ymmärtänyt että kaistanleveys kuluu silloin kun tiettyä sivua avataan ja ladataan sen sivun kuvia, tiedostoja jne.

Jos se on olemassa mutta kukaan ei avaa sitä niin silloin se sivu ei kuluta kaistaa.

Levytilaa ne sitten syö vaikka kukaan ei avaisi tiettyä sivua jossa on paljon kuvia tai tiedostoja.

Tai sit oon kujalla

Eiks se silloin ole just aktiivinen? Niinkuin kirjoitin?
Joo, ei sillä ole väliä, mutta niin just.
Niin siis jos se sivu on olemassa mutta kukaan ei lue sitä kyseistä sivua/ketjua (eli avaa ja lataa) niin silloin kyseinen sivu ei kuluta kaistaa 😄

Eli siis alkuperäiseen kommenttiisi viitaten, ne vanhat massiiviset ketjut ei kuluta kaistaa jos kukaan ei niitä lue. Levytilaa ne kyllä syö

Iso poika Esko jo.

Screenshot 2025-07-15 at 13.02.11.webp

Back
Ylös Bottom