OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IMG_5889.webp


Kovasti töitä forkkujen eteen tehty ja tulostakin tulee.
 
Kyl tää laji on vaan niin genetiikasta riippuvainen. Mä en tee koskaan juurikaan erikseen trapseja. Takaolkapäitä en koko uran aikana ole tehnyt. Nyt vasta huvikseen teen välillä. Ne vastaa sairaan nopeeta.

IMG_6092.webp
 
En oo hetkeen nähnyt näin valtavaa itsepetosta.

Mun mielestä jokainen saa olla lihava, laiha tai lihaksikas eikä kenenkään tarvitse kuulla sen suhteen arvostelua. Mutta se että tuputtaa liikaa omaa agendaa sen suhteen tai koittaa normalisoida sitä niin menee kyllä yli.
 
Mun mielestä jokainen saa olla lihava, laiha tai lihaksikas eikä kenenkään tarvitse kuulla sen suhteen arvostelua. Mutta se että tuputtaa liikaa omaa agendaa sen suhteen tai koittaa normalisoida sitä niin menee kyllä yli.
Nimenomaan, ihmisiä on vaikka minkälaisia eikä ketään pitäis liikuttaa niiden ulkomuoto, mutta tollainen patologinen lihavuuden normalisoinnin pakottaminen on helvetin huono signaali, koska ton tason lihavuus nyt vain ei ole terveellistä.

Ja kun kuitenkin joku sanoo, niin esim mä en pakota bodausta verbaalisesti missään, ala jeesustelemaan miten hienoo on kun on lihaksia ja blaa blaa. Teen vain mun seuraajille matskua, en yleisesti kehota ketään bodaaamaan.

Mutta lähtökohtaisesti, jos pitäis nyt päättää mitä agendaa nuorille tuputettais, niin ehdottomasti punttitreeni olis fiksumpaa kun normalisoida lihavuutta. Suurin osa salilla kävijöistä kun ei kuitenkaan lääkkeisiin koske ja sillä tasolla homma on tosi terveellistä välillisesti kun ruokavalio menee puhtaaksi.
 
Back
Ylös Bottom