Sihvosen uutta videota tässä odotellaan ?Kyselin kauan sitten, mutta sillä oli kiireitä ja oon aika huono kyseleen uudestaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sihvosen uutta videota tässä odotellaan ?Kyselin kauan sitten, mutta sillä oli kiireitä ja oon aika huono kyseleen uudestaan.
Final cut pro joo ja sitten Artlist lisenssi.Sulla Mike on pirun laadukkaita nuo videot. Editointi hallussa. oliko sulla käytössä se Final cut pro editori? Voitko suositella mistä saisi teostovapaata musiikkia käyttöön ja mistä sä haet musat videoihin? Kiitos!
Kiitos vastauksesta! Kattelin netistä että monen hintasta lisenssiä. 10-40€. Liekkö tuossa halvimmassa paljonkin valinnan varaa musiikissa Kyselen koska itekkin innostunut kuvailemaan videoita.Final cut pro joo ja sitten Artlist lisenssi.
Artlist on siitä hyvä, että vaikka sun lisenssi umpeutuu, etkä enää palvelua käytä, on sulla edelleen oikeus niihin biiseihin, eikä tule mitään flageja sitten sosiaalisessa mediassa kun lopetat lisenssin.Kiitos vastauksesta! Kattelin netistä että monen hintasta lisenssiä. 10-40€. Liekkö tuossa halvimmassa paljonkin valinnan varaa musiikissa Kyselen koska itekkin innostunut kuvailemaan videoita.
Kiitos vastauksesta! Mitä kaikkea siihen kalleimpaan pakettiin kuuluu vs siihen halvimpaan? Se kymppi kuussa ei tälleen äkkiseltään tuntuisi pahalta, kun videoistakaan mitään tienaaArtlist on siitä hyvä, että vaikka sun lisenssi umpeutuu, etkä enää palvelua käytä, on sulla edelleen oikeus niihin biiseihin, eikä tule mitään flageja sitten sosiaalisessa mediassa kun lopetat lisenssin.
Ilmoitus on edelleen Oikotiellä. Eikö mennytkään?Myyty jo aikoja sitten.
En ole edes myymässä.Ilmoitus on edelleen Oikotiellä. Eikö mennytkään?
Myin tai en myynyt, siinä internetin suuri mysteeri, meikä myy asuntoa, jumalauta että on kiinnostanut etenkin vihaseuraajia. En tajua miten näin iso poru voi tulla asunnon myynnistä. Toinen on tuleva koira, voi vittu mikä vollotus. Ja se kamalin juttu, tatuoinnit, voi herran jestas ja äiti miten minä niin saatan tehdä, yöyunet menee monella.Siis myitkö sie sen asunnon vai et?
Mitkä psykoosit? En tajua ollenkaan. Lukeeko jengi tahallaan kaikki mitä kirjoitan, joidenkin ylilaudan lasien läpi?Miten sait tuollaiset psykoosit paalle taysin harmittomasta kysymyksesta? Jengi kysyi kun itse kerroit myyntiaikeista.
Meni ja ei meni, miettikööt kaikki rauhassa. Oli virhe edes asiasta puhua, vaikka kyllähän se olis kaivettu esiin joka tapauksessa kun ilmoitus julkinen on. Enkä aio kertoa edes minne muutan.No menikö se asunto kaupaksi? Ei siitä tartte sen kummempia lämpöjä ottaa.
Itse laitoit juttua kamppasi myymisesta mutta sitten suutut ja loukkaanut kun joku kysyy aivan asiallisesti onko kamppa mennyt kaupaksi. Ei ole ollut porua, ei vollotusta, ei vihaa.Mitkä psykoosit? En tajua ollenkaan. Lukeeko jengi tahallaan kaikki mitä kirjoitan, joidenkin ylilaudan lasien läpi?
Siis netissä on aivan valtava juttu tää koko asunto. Mä viittasin vihaseuraajiin. En mä ole suuttunut tai loukkaantunut, mutta näyttää että sä olet. Älä nyt netin tapaa taas väännä väkisin mun sanoja.Itse laitoit juttua kamppasi myymisesta mutta sitten suutut ja loukkaanut kun joku kysyy aivan asiallisesti onko kamppa mennyt kaupaksi. Ei ole ollut porua, ei vollotusta, ei vihaa.
Ihan sama, jos toinen sanoo että antaa olla niin pakkoko siitä nyt on jankata?Mua kyl kiinnostais aidosti tietää tän kämppähomman käänteet Oot julkisuuden hahmo
Ime meisseliiIhan sama, jos toinen sanoo että antaa olla niin pakkoko siitä nyt on jankata?