OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sulla Mike on pirun laadukkaita nuo videot. Editointi hallussa. oliko sulla käytössä se Final cut pro editori? Voitko suositella mistä saisi teostovapaata musiikkia käyttöön ja mistä sä haet musat videoihin? Kiitos!
Final cut pro joo ja sitten Artlist lisenssi.
 
Kiitos vastauksesta! Kattelin netistä että monen hintasta lisenssiä. 10-40€. Liekkö tuossa halvimmassa paljonkin valinnan varaa musiikissa🤔 Kyselen koska itekkin innostunut kuvailemaan videoita.
Artlist on siitä hyvä, että vaikka sun lisenssi umpeutuu, etkä enää palvelua käytä, on sulla edelleen oikeus niihin biiseihin, eikä tule mitään flageja sitten sosiaalisessa mediassa kun lopetat lisenssin.
 
Artlist on siitä hyvä, että vaikka sun lisenssi umpeutuu, etkä enää palvelua käytä, on sulla edelleen oikeus niihin biiseihin, eikä tule mitään flageja sitten sosiaalisessa mediassa kun lopetat lisenssin.
Kiitos vastauksesta! Mitä kaikkea siihen kalleimpaan pakettiin kuuluu vs siihen halvimpaan? Se kymppi kuussa ei tälleen äkkiseltään tuntuisi pahalta, kun videoistakaan mitään tienaa😀
 
Screenshot 2024-08-08 at 19.26.47.webp
 
Siis myitkö sie sen asunnon vai et?
Myin tai en myynyt, siinä internetin suuri mysteeri, meikä myy asuntoa, jumalauta että on kiinnostanut etenkin vihaseuraajia. En tajua miten näin iso poru voi tulla asunnon myynnistä. Toinen on tuleva koira, voi vittu mikä vollotus. Ja se kamalin juttu, tatuoinnit, voi herran jestas ja äiti miten minä niin saatan tehdä, yöyunet menee monella.
 
Viimeksi muokattu:
Miten sait tuollaiset psykoosit paalle taysin harmittomasta kysymyksesta? Jengi kysyi kun itse kerroit myyntiaikeista.
Mitkä psykoosit? En tajua ollenkaan. Lukeeko jengi tahallaan kaikki mitä kirjoitan, joidenkin ylilaudan lasien läpi?
 
No menikö se asunto kaupaksi? Ei siitä tartte sen kummempia lämpöjä ottaa.
Meni ja ei meni, miettikööt kaikki rauhassa. Oli virhe edes asiasta puhua, vaikka kyllähän se olis kaivettu esiin joka tapauksessa kun ilmoitus julkinen on. Enkä aio kertoa edes minne muutan.
 
Itse laitoit juttua kamppasi myymisesta mutta sitten suutut ja loukkaanut kun joku kysyy aivan asiallisesti onko kamppa mennyt kaupaksi. Ei ole ollut porua, ei vollotusta, ei vihaa.
Siis netissä on aivan valtava juttu tää koko asunto. Mä viittasin vihaseuraajiin. En mä ole suuttunut tai loukkaantunut, mutta näyttää että sä olet. Älä nyt netin tapaa taas väännä väkisin mun sanoja.
 
Back
Ylös Bottom