OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

"normaali uloste hanskaan", mita vittua? Oon makin sen ikainen etta laakarin sormi on kaynyt pyllynreiassa mutta ei mun laakari sielta paskaa kaivanu ja analysoinut sita.
Mun tapauksessa epäiltiin eturauhasen tulehdusta ja ilmeisesti kakka on tärkeä, koska aika paljon kysyttiin onko se veristä tai outoa. Mut joo, eturauhanen kuin uusi, ei mitään poikkeavaa, hyvin terveellisesti oon sen osalta elänyt ja fiksusti kemiaa käyttänyt.

Kakasta yleisesti, peppureiässä sitä saattaa olla kun sitä kautta se uloskin tulee, kyllä mä ihan suihkussa kävin ja huolellisesti pesin, mutta en yletä kyllä rauhaseen saakka :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"normaali uloste hanskaan", mita vittua? Oon makin sen ikainen etta laakarin sormi on kaynyt pyllynreiassa mutta ei mun laakari sielta paskaa kaivanu ja analysoinut sita.
Monella se varmasti tulee silleen automaattisesti todettua ja kirjattua vaikka ei juuri sillä kertaa suoliasiat olleetkaan aiheena. Varmaan tunnusteli eturauhasen lisäksi myös peräaukon sisäpuolen. Ja päinvastoin jos kakkujuttuja selvittelyssä, niin eiköhän joka kerta miehillä se eturauhanen tunnustella siinä samalla. Varmasti osa syövistä löytyy sattumalta noin vaikka juuri sillä kertaa sitä ei oltaisikaan epäilemässä
 
Mun tapauksessa epäiltiin eturauhasen tulehdusta ja ilmeisesti kakka on tärkeä, koska aika paljon kysyttiin onko se veristä tai outoa. Mut joo, eturauhanen kuin uusi, ei mitään poikkeavaa, hyvin terveellisesti oon sen osalta elänyt ja fiksusti kemiaa käyttänyt.

Kakasta yleisesti, peppureiässä sitä saattaa olla kun sitä kautta se uloskin tulee, kyllä mä ihan suihkussa kävin ja huolellisesti pesin, mutta en yletä kyllä rauhaseen saakka :D
Yllät sä kyllä, ei sun sormet voi niin lyhyet olla 😅
 
hyvin terveellisesti oon sen osalta elänyt ja fiksusti kemiaa käyttänyt.
Sama taalla, kun malttaa pysya TRT annoksien lahella ja ottaa oraaleja minimaalisesti (tai mieluummin ei ollenkaan) yllaripyllari laakarintarkastuksessa kaikki arvot on hyvia. Kaikki elimet myos tutkittu ja kaikki ok. Ikaa saman verran kun Mikella.
 
Ei voi valittaa, kreatiniinkin viitteissä vaikka lihasmassaa on. PSA loistavan alhaalla, sen pitää olla 50-60vuotiailla alle 3.5 ja alle 50 vuotiailla alle 2.5.

IMG_1590.jpg

IMG_1591.jpg
 
Eturauhasen tutkituttaminen ei mitään herkkua ole, mutta onhan se tehtävä jos aihetta on. Ja kyllähän sitä paskaa saattaa siellä eturauhasen syvyydessä olla, vaikka kuinka olisi käynyt suihkussa, ei siinä mitään ihmeellistä ole.

Peräreiän kautta voidaan myös mobilisoida/manipuloida huonoon asentoon murtunutta häntäluuta. En tiedä tehdäänkö tuota kovinkaan usein, mutta ainakin periaatteessa tuollainen ”tekniikka” on olemassa. Tiedän yhden Omt-fysioterapeutin, jolla oli jo hanskat kädessä ja potilas plintillä odottamassa kyseistä toimenpidettä. Lopulta ei kyennyt suorittamaan, vaan pahoitteli potilaalle, ettei pysty.
 
Kyllä se joillekin saattaa olla tosi ihmeellinen asia että peräaukossa saatta olla kakkaa. Olis pitänyt leikkaa toi lekurin kommentti pois, minähän en sitä kakkaa sinne laittanut enkä tota kirjoittanut, se kakka oli siellä kun sitä sieltä tulee joka päivä. Mä en valitettavasti voi mitään jos lääkäri päättää kommentoida ulosteen koostumusta.

Pääpointti ei kuitenkaan mielestäni ollut se kakka, vaan että miten hyvässä kunnossa olenkaan ton tutkimuksen perusteella veriarvoja ja kusiarvoja myöten.
 
Eturauhasen tutkituttaminen ei mitään herkkua ole, mutta onhan se tehtävä jos aihetta on. Ja kyllähän sitä paskaa saattaa siellä eturauhasen syvyydessä olla, vaikka kuinka olisi käynyt suihkussa, ei siinä mitään ihmeellistä ole.

Peräreiän kautta voidaan myös mobilisoida/manipuloida huonoon asentoon murtunutta häntäluuta. En tiedä tehdäänkö tuota kovinkaan usein, mutta ainakin periaatteessa tuollainen ”tekniikka” on olemassa. Tiedän yhden Omt-fysioterapeutin, jolla oli jo hanskat kädessä ja potilas plintillä odottamassa kyseistä toimenpidettä. Lopulta ei kyennyt suorittamaan, vaan pahoitteli potilaalle, ettei pysty.
Juu hippuja siellä saattaa olla mutta ei pötköä koska jos siellä asti ois boa tulossa niin silloin lähtee signaali aivoille että "paska on tulossa ja HETI" 😅
 
Jotenki hupasia nuo jenkkien poliisivideot kun ne aina huutaa kurkku suorana. Tulee kuva että ovat poliisitkin aina ihan paniikissa.
 
Käytän kahdessa treenissä 10g
Näköjään ei vaikuta kaikilla ulkoinen kretiini omiin arvoihin. Minulla vaikuttaa nopeasti. Aikanaan oli korkealla ja lopetin käytön (sekä jouduin tutkimuksiin), niin arvot laski hitaasti. Nyt taas aloitin ja heti Miken arvoissa mutta alle rajan.
 
Pakko kysyä sulta Mike, kun olet erittäinkin taitava valo-ja videokuvauksissa niin yksi kysymys. Kesällä täytyisi kuvailla muutamia juhlia ja ralliautokilpailu niin hommasin 4k videokameran. Netissä todella moni suosittelee jostain syystä kuvan säädöiksi 4K 24-30fps eikä esim. 4K 60fps? Vieneekö sitten liikaa tilaa tuo 60fps verrattuna 30fps vai miksi sitä alhaisempaa suositellaan, osaatko sanoa? Ajattelisin itse, että ottaisin kamerasta "kaiken irti" eli 4K 60fps. Kiitos vastauksesta.
 
Back
Ylös Bottom