OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Screenshot 2024-04-20 at 18.03.41.jpg


Ei oo pahanhintainen striimi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä just nähdään tämä internet, mikää ne ei kelpaa. Ei ignooraaminen, ei myöntäminen, ei kieltäminen, ei mikään. Mä kotin perustella, mutta et edes kuuntele vaan vedät jotain vitun Beniä tähän joka on poliitikko eikä striimaa, eikä tee videoita itsestään, aivan vitun eri asia saada privaatti kirje kun julkista herjaa kymmeniä tuhansia viestejä. Mä kävin kerran laskemassa kunnes kyllästyin, ylilaudalla on yli 300 kuvaa musta, eikä ne poista niitä vaikka pyytää. Joka kuva liittyy johonkin herjaan mun osalta.

Ja kun striiman, niin ne tulee sinne huutelemaan kaikkea paskaa, haukkumaan lähimmiset jne. Joten mitä vittua sä ymmärrät mitään tästä.Mee vittuun lässyttään siitä jos et tule katsomaan ihan itse minkälaista se on. Äläkä vastaa tähän mitään itkua, ei kiinnosta kun tolle linjalle lähdit. Sulle ei mikään vastaus kelpaa, joten suksi vittuun.
Pyydän anteeksi.

En jatka enää
 
2008 Planican lentomäen joukkuekisassa hyppäsi tuon verran, mutta että miten liittyy mihinkään… Suomen joukkuekin jäi toiseksi.
Kryptistä, en meinaan saa mitenkään mäkihyppyä tosta pätkästä vaikka miten yritän.
 
Back
Ylös Bottom