OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Screenshot 2024-04-19 at 19.27.38.jpg
 
Kattelin että koko live pyörii jollekkin trollille vastailun ympärillä. Tuskin tuli ihan ny samanlaista settiä jos noita ei huomiois
Kato ku niitä käytetään tollai hyväksi. Kielsin ketään ottamasta jäsenyyttä.

Screenshot 2024-04-19 at 19.29.55.jpg
 
Ja Powerjuicelle, mitä mä sitten tolle lopuksi vastasin? No sen, että olen ruma, kukaan ei tykkää musta jne jne. Ei sekään toki kelvannut, vihaajat vihaa.

Ja että koko striimi pyöris ton ympärillä on niin paskapuhetta kun olla voi. Jos edes viitsisit katsoa joskus koko striiimin, etkä puhuisi paskaa täällä, niin tajuaisit.
 
Onko mikellä mitään vinkkejä reiden sweepin kasvatukseen? vai kasvaako se vaan samalla siinä missä muutkin reiden osat. Monesti kuullut ihmisten suusta että kyykyssä tai jalkaprässissä "tehdään sweepillä" mutta itellä tuntuu aina tasaisesti koko reidellä.
 
Onko mikellä mitään vinkkejä reiden sweepin kasvatukseen? vai kasvaako se vaan samalla siinä missä muutkin reiden osat. Monesti kuullut ihmisten suusta että kyykyssä tai jalkaprässissä "tehdään sweepillä" mutta itellä tuntuu aina tasaisesti koko reidellä.
Tota noin, eihän mitään etureiden osaa voi eristää kyykyssä, se koko reisilihaskokonaisuus tekee työtä, mutta mutta, se minkälaiset kiinnityskohdat, jalkojen asento, kyykyn syvyys, nostotekniikka jne. vaikuttaa kyllä merkittävästi mitkä osat reisistä ovat dominantteja nostossa. Esimerkiksi jos me nyt tehään vaikka jalkaprässiä levellä jalka-asennolla ja vastaavasti kapealla jossa sitten alhaalla levitetään polvia ja lasketaan kelkka ikäänkuin polvien väliin, voi jokainen havaita miten se ottaa eri tavalla reisiin, lähentäjistä sviippeihin.

Jos sulla kyykky tuntuu tasaisesti koko reidellä, niin anna mennä vaan, kyykyn pitääkin tuntua ihan kokonaan reidessä ja jos kyykkypäivän jälkeen on vain pisarat kipeet, kannattaa tarkastaa nostotekniikka.

Esimerkiksi ojennukisissa jalkaterän ja koko reiden kääntämisellä saadaan siirrettyä rasitusta reisilihasten osalta hieman, monella tulee helpommin pisara kipeeksi ojennuksissa kun se polvien sisäänpäin meno on vahvin tapa tehdä ihmisellä, joten pitää aktiivisesti taistella sitä vastaan ojennuksissa.
 
Ja Powerjuicelle, mitä mä sitten tolle lopuksi vastasin?

, etkä puhuisi paskaa täällä, niin tajuaisit.
Pointti oli ettei vastaa mitään, tietenkihän nuo jaksaa kirjotella kun niitä aina ruokkii. Mitähän paskaa tossakin oli, niinku sanoin että katoin hetken striimiä ja siinä ruokittiin vaan trolleja :ROFLMAO:
 
Pointti oli ettei vastaa mitään, tietenkihän nuo jaksaa kirjotella kun niitä aina ruokkii. Mitähän paskaa tossakin oli, niinku sanoin että katoin hetken striimiä ja siinä ruokittiin vaan trolleja :ROFLMAO:
En vastannut sille mitään, ajattelin että katon kauanko se jaksaa, mutta mode sitten antoi sille bannit etten nähnyt olisko se ignooraamalla koko striimin spämmännyt. Sitten kun se tuli takas, sanoin vaan että joo, oon ruma ja joo ei kukaan tykkää. Sitten sanoin että älkää nyt vain ostako jäsenyyksiä kun tuo niin sanoi ja toki mun oikeet seuraajat sitten osti jäsenyyksiä ihan vain vittuillakseen sille vihaseuraajalle.

Se on ihan sama vastaako niille vai ei, jos ei vastaa, ne alkaa pommittaan tollai ihan patologisesti ja tekee bannin jälkeen vaan uuden nickin. Jos niille vastaa niin niin yleensä ne roustataan niin pahasti, ettei ne enää kehtaa edes jatkaa. Osaisitko ajatella, että kyllä mä varmaan tiedän vuosien kokemuksella miten noita pitää käsitellä? Se on ihan saatanan helppo sun huudella noita neuvoja, mutta kun sä et ole yli 20 vuotta katsellut tota samaa, niin ei sulla oikeesti ole asiasta mitään käsitystä.
 
Osaisitko ajatella, että kyllä mä varmaan tiedän vuosien kokemuksella miten noita pitää käsitellä? Se on ihan saatanan helppo sun huudella noita neuvoja, mutta kun sä et ole yli 20 vuotta katsellut tota samaa, niin ei sulla oikeesti ole asiasta mitään käsitystä.
Mietin vaan että miksi muut, jotka saa paljon enemmän paskaa niskaan, pyrkivät siihen ettei niihin reagoida?

Ei se lopu sillä mutta vähenee koska se huomion saaminen vain ruokkii enemmän.
 
Mietin vaan että miksi muut, jotka saa paljon enemmän paskaa niskaan, pyrkivät siihen ettei niihin reagoida?

Ei se lopu sillä mutta vähenee koska se huomion saaminen vain ruokkii enemmän.
Nii ja nimenomaan ilman että tekee asiasta numeroa. Ihan vaa ignoree, edes sanomatta että ignoree. Eikä enää ikinä kommentoi asiaa. Kuukaudes luulis väsyvän
 
Ei ne katoa, vaan ne on avohoitopotilaita ja tekee vaikka 100 nimimerkkiä. Te voitte tulla itse katsomaan kun ignooraan mitä tapahtuu ja kun bannaan niin mitä tapahtuu. Uskokaa nyt, muilla ei ole 20 vuoden vihaseuraamista takana, mulla on niin sitkeitä vihaajia, että ne tekee musta juttuja nettiin aivan sama miten pieni asia.

Asiaakin olis, miten ihmeessä saan Genelecit telkkariin kiinni kun ainoa ulostulo on optinen. Onko edes mahdollista kääntää optinen ulostulo usb tuloksi genelle? Pitääkö tässä Maranz hakea kellarista ja läimästä se telkkariin?
 
Ei ne katoa, vaan ne on avohoitopotilaita ja tekee vaikka 100 nimimerkkiä. Te voitte tulla itse katsomaan kun ignooraan mitä tapahtuu ja kun bannaan niin mitä tapahtuu. Uskokaa nyt, muilla ei ole 20 vuoden vihaseuraamista takana, mulla on niin sitkeitä vihaajia, että ne tekee musta juttuja nettiin aivan sama miten pieni asia.

Asiaakin olis, miten ihmeessä saan Genelecit telkkariin kiinni kun ainoa ulostulo on optinen. Onko edes mahdollista kääntää optinen ulostulo usb tuloksi genelle? Pitääkö tässä Maranz hakea kellarista ja läimästä se telkkariin?
Voi tässä lonkalta heittää vaikka kymmenen julkisuudessa vaikuttanutta henkilöä jotka ovat saaneet käytännössä päivittäin paskaa niskaan ja yli 20 vuoden ajalta.
Välttelytaktiikka heillä on.

Tai vaikka Ben Zyskowiscz joka on politiikassa ollut melkein 50 vuotta. Mieti niitä kirjeitä joissa vaikka uhataan läheisten henkeä. Ben heittää ne kirjeet takkaan eikä ala ruokkimaan niitä jolloin varmasti kirjeitä tulisi entistä enemmän kun huomio on saatu.
 
Voi tässä lonkalta heittää vaikka kymmenen julkisuudessa vaikuttanutta henkilöä jotka ovat saaneet käytännössä päivittäin paskaa niskaan ja yli 20 vuoden ajalta.
Välttelytaktiikka heillä on.

Tai vaikka Ben Zyskowiscz joka on politiikassa ollut melkein 50 vuotta. Mieti niitä kirjeitä joissa vaikka uhataan läheisten henkeä. Ben heittää ne kirjeet takkaan eikä ala ruokkimaan niitä jolloin varmasti kirjeitä tulisi entistä enemmän kun huomio on saatu.
No asia on sitten sillä selvä, sä tiedät paremmin, ehkä mä sitten puhun niille tietämättäni kun juteltiin tulevasta East West kädenväännöstä ja tää huuteli väliin noi rakas sitä ja rakas tätä. Ilmeisesti sitten kädenväännöstä puhuminen on heidän huomioimista, olkoot sitten niin.
 
Tai vaikka Ben Zyskowiscz joka on politiikassa ollut melkein 50 vuotta. Mieti niitä kirjeitä joissa vaikka uhataan läheisten henkeä. Ben heittää ne kirjeet takkaan eikä ala ruokkimaan niitä jolloin varmasti kirjeitä tulisi entistä enemmän kun huomio on saatu.
Kirje on privaatti, arvaa paljonko mä ignooraan privaatteja vihaviestejä instassa etkä saa koskaan tietää niistä. Ben ei striimaa. Sä et nää sen vihaajia ikinä.
 
No asia on sitten sillä selvä, sä tiedät paremmin, ehkä mä sitten puhun niille tietämättäni kun juteltiin tulevasta East West kädenväännöstä ja tää huuteli väliin noi rakas sitä ja rakas tätä. Ilmeisesti sitten kädenväännöstä puhuminen on heidän huomioimista, olkoot sitten niin.
Hauskaa on yrittää kommunikoida kun aina lopputulos on tämä.

Varmaan minäkin olen nyt sit heitteri
 
Hauskaa on yrittää kommunikoida kun aina lopputulos on tämä.

Varmaan minäkin olen nyt sit heitteri
Tässä just nähdään tämä internet, mikää ne ei kelpaa. Ei ignooraaminen, ei myöntäminen, ei kieltäminen, ei mikään. Mä kotin perustella, mutta et edes kuuntele vaan vedät jotain vitun Beniä tähän joka on poliitikko eikä striimaa, eikä tee videoita itsestään, aivan vitun eri asia saada privaatti kirje kun julkista herjaa kymmeniä tuhansia viestejä. Mä kävin kerran laskemassa kunnes kyllästyin, ylilaudalla on yli 300 kuvaa musta, eikä ne poista niitä vaikka pyytää. Joka kuva liittyy johonkin herjaan mun osalta.

Ja kun striiman, niin ne tulee sinne huutelemaan kaikkea paskaa, haukkumaan lähimmiset jne. Joten mitä vittua sä ymmärrät mitään tästä.Mee vittuun lässyttään siitä jos et tule katsomaan ihan itse minkälaista se on. Äläkä vastaa tähän mitään itkua, ei kiinnosta kun tolle linjalle lähdit. Sulle ei mikään vastaus kelpaa, joten suksi vittuun.
 
Back
Ylös Bottom