Kaljun höylääminen on kyllä paljon työläämpää kuin normiletin ylläpito. #oispahiuksetMä en miehillä ole oikein ymmärttänyt miten hiukset on vaikeat pitää, naisilla ymmärrän kyllä kun on niin pitkät.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaljun höylääminen on kyllä paljon työläämpää kuin normiletin ylläpito. #oispahiuksetMä en miehillä ole oikein ymmärttänyt miten hiukset on vaikeat pitää, naisilla ymmärrän kyllä kun on niin pitkät.
Samaa mä olen miettinyt, mä en hiuksille tee päivittäin mitään. Tossa ne vaan on. Jos en pidä lippistä, niin kastelen ne vaan ja laitan vähän vahaa. Isoin homma on vaivautua parturiin kerran kuussa.Kaljun höylääminen on kyllä paljon työläämpää kuin normiletin ylläpito. #oispahiukset
Sama itellä. Hieman tummaa verta kun itsellä on ja tukka kasvaa sika nopeasti sekä hieman kihartuu mutta ei ongelmia niiden kanssa.
2vk välein parturi
Eikös kaljussa vasta ole hoitamista jos se pitää vähän väliä sheivata, öljytä ja ties mitä
Eiks oo ja jos menit ulos viileemmällä ilmalla, niin huomasit varmaan miten ne hengittää koska oli kylmä jaloissa.Tilasin kans noi uudet pökät mitä mainostit. On muuten mukavaa materiaalia
Miten sairas ihminen voi olla, toi että aletaan jo puolisosta puhua tuolleen /kuolemasta alkaa mennä ihan liian pitkälle, eikö noita saa vastuuseen, vai eikö poliisia kiinnosta tutkia?
Ei kiinnosta ja kun noi irgnooraa, niin ne kirjoittaa vaan sairaampaa tekstiä.Miten sairas ihminen voi olla, toi että aletaan jo puolisosta puhua tuolleen /kuolemasta alkaa mennä ihan liian pitkälle, eikö noita saa vastuuseen, vai eikö poliisia kiinnosta tutkia?
Yhdyn tähän. Ihan v.....n perseestä! Nykyään onneks jo hyviä koneita löytyy mut silti. Onneks itellekin sopii, mut veikkaan et kukaan jolle ei sovi haluis pitää vapaaehtoisesti tai sit on päässä jotain vikaa... Jos kasvais tukka niin pitäisin pientä sänkee. Parin kolmen viikon välein koneella ajais johonki pariin milliin... Ois helppoo!Kaljun höylääminen on kyllä paljon työläämpää kuin normiletin ylläpito. #oispahiukset