OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaljun höylääminen on kyllä paljon työläämpää kuin normiletin ylläpito. #oispahiukset
Samaa mä olen miettinyt, mä en hiuksille tee päivittäin mitään. Tossa ne vaan on. Jos en pidä lippistä, niin kastelen ne vaan ja laitan vähän vahaa. Isoin homma on vaivautua parturiin kerran kuussa.
 
Fribakelit

7705B9AD-0109-4CB1-AC3F-30FDA16A2D64.jpeg
 
Sama itellä. Hieman tummaa verta kun itsellä on ja tukka kasvaa sika nopeasti sekä hieman kihartuu mutta ei ongelmia niiden kanssa.
2vk välein parturi

Eikös kaljussa vasta ole hoitamista jos se pitää vähän väliä sheivata, öljytä ja ties mitä 😅

Ei ole. xr1500 surauttaa menee eikä tarvi mitää öljyjä
 
Miten sairas ihminen voi olla, toi että aletaan jo puolisosta puhua tuolleen /kuolemasta alkaa mennä ihan liian pitkälle, eikö noita saa vastuuseen, vai eikö poliisia kiinnosta tutkia?
Ei kiinnosta ja kun noi irgnooraa, niin ne kirjoittaa vaan sairaampaa tekstiä.
 
Kaljun höylääminen on kyllä paljon työläämpää kuin normiletin ylläpito. #oispahiukset
Yhdyn tähän. Ihan v.....n perseestä! Nykyään onneks jo hyviä koneita löytyy mut silti. Onneks itellekin sopii, mut veikkaan et kukaan jolle ei sovi haluis pitää vapaaehtoisesti tai sit on päässä jotain vikaa... Jos kasvais tukka niin pitäisin pientä sänkee. Parin kolmen viikon välein koneella ajais johonki pariin milliin... Ois helppoo!
 
Back
Ylös Bottom