OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Michell Hooper

Screenshot 2024-04-08 at 8.31.12.jpg
 
Mä en miehillä ole oikein ymmärttänyt miten hiukset on vaikeat pitää, naisilla ymmärrän kyllä kun on niin pitkät.
Sama itellä. Hieman tummaa verta kun itsellä on ja tukka kasvaa sika nopeasti sekä hieman kihartuu mutta ei ongelmia niiden kanssa.
2vk välein parturi

Eikös kaljussa vasta ole hoitamista jos se pitää vähän väliä sheivata, öljytä ja ties mitä 😅
 
Sama itellä. Hieman tummaa verta kun itsellä on ja tukka kasvaa sika nopeasti sekä hieman kihartuu mutta ei ongelmia niiden kanssa.
2vk välein parturi
Mulla vetää sen verrran kikkuraan, että saa 1kk välein mennä, sit kun kuukauden päästä suoristaa noita kikkuroita, niin ne on tosi pitkiä, mut ne menee vaan kasaan eikä sillai pituus näy.
 
Sama itellä. Hieman tummaa verta kun itsellä on ja tukka kasvaa sika nopeasti sekä hieman kihartuu mutta ei ongelmia niiden kanssa.
2vk välein parturi

Eikös kaljussa vasta ole hoitamista jos se pitää vähän väliä sheivata, öljytä ja ties mitä 😅
25 vuotta sheivannu, kestää suihkussa n 5 min max, en oo ikinä öljynnyt. Käytän ihan normaalia partaterää, toi 5 min 2 krt viikossa tekee sen että kun tulen suihkusta näytän kropalle pyyhettä ja olen kuiva. Ei haittaa pakkasella märät hiukset tms. Ei mene hiukset lyttyyn piposta.
 
Back
Ylös Bottom