OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Vaikea uskoa että kautta linjan lajeissa tulis ennätyksiä, saati reippaita enkkoja. Siellä ei paljoa kärjessä naturaaleja muutenkaan heilu.
Samaa mieltä.
Ehkä tietty se että kisan aikana voi olla erilailla jotain stimulatteja/boostia koneessa?

Netflixissä on, ainakin oli, Icarus dokkari joka käsitteli täsmälleen samaa asiaa mutta pyöräilijän näkökulmasta.
Toki se sitten lipsuu uudelle uralle kun neuvojaksi tulee Radshenko(?) joka pyöritti Venäjän olympiajoukkuueen kemiallista puolta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikea uskoa että kautta linjan lajeissa tulis ennätyksiä, saati reippaita enkkoja. Siellä ei paljoa kärjessä naturaaleja muutenkaan heilu.
Joo ei varmasti tule, kun noissa ei se terävin kärki kuitenkaan tule olemaan, vaan tuollaiset entiset suuruudet ym. Se on varmasti merkittävämpi syy.

Varmasti rikkoituisi monenkin lajin ennätykset, jos kaikki parhaat olisi mukana ja käyttäisivät optimaalisesti dopingia. Sillä käytettiin tai ei joka lajin huipulla, niin luulisin, että olisihan ne määrät ihan eri, jos ei olisi dopingvalvontaa ja myös kisojen aikoihin olisi mahdollista käyttää.
 
Samaa mieltä.
Ehkä tietty se että kisan aikana voi olla erilailla jotain stimulatteja/boostia koneessa?

Netflixissä on, ainakin oli, Icarus dokkari joka käsitteli täsmälleen samaa asiaa mutta pyöräilijän näkökulmasta.
Toki se sitten lipsuu uudelle uralle kun neuvojaksi tulee Radshenko(?) joka pyöritti Venäjän olympiajoukkuueen kemiallista puolta.

Koko Icarus-dokkari on sinänsä huvittava. Tavallaan siinä tuodaan "shokeeraavalla" tavalla ilmi dopingin käyttö urheilussa tuolla tasolla, mutta silti suurin osa ei kyseenalaista, etteikö vastaavaa tapahtuisi lähes samalla muuallakin. Jos pitäisi arvata, niin muualla touhu on vielä tehokkaampaa ja ammattimaista, kun Venäjä on mitä on.

Jos nyt oikeasti Venäjällä rojuteltaisiin kisoissa ja niiden ulkopuolella, kun muut vetäisivät molemmat ilman, niin kyllä noin suurella populaatiolla dominoisivat kisoja aivan eri tavalla.
 
ld-export-e99fae4c-02122024.jpeg
 
En mä tarvi remmejä tai siteitä. Mä vedän selkätreenit kovia kulmasoutuja ja maveja lukuunottamatta ihan omalla gripillä. Siksi mä veivasin COC 2.5 kiinni.
Mikä näissä vehkeissä on hyvä tulos keskiverto treenaajalle? Nuo hypyt grippereiden välillä on ilmeisesti aika suuria, sillä tuo kakkonen ei ole kyllä kovin jäykkä puristusvoimaa treenaamattomalle siimalle, kuten itse
 
Mikä näissä vehkeissä on hyvä tulos keskiverto treenaajalle? Nuo hypyt grippereiden välillä on ilmeisesti aika suuria, sillä tuo kakkonen ei ole kyllä kovin jäykkä puristusvoimaa treenaamattomalle siimalle, kuten itse
2-2.5 ei ollut niin valtava ero kuin 2.5-3.0. 2 on hyvä tulos jo joka ei varsinaisesti grippiä treenaa.
 
Helvetti mitkä lipat otin kun astuin jäälle, suoraan selälleen ja etujalka toki meni nopeaan etten kun kaatuessa niin tapahtuu ja jotain meni pahemmin varmaan selästä kun vasen puoli säteillee pakaraan asti joissain asennoissa. Toivotaan nyt ettei mitään pahaa, pystyy kyllä kyykkyyn meneen ihan normaalisti ja ojentaan selkää mut vasemman jalan eteenvieminen sattuu kovasti.
 
Back
Ylös Bottom