OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Hiukan pisti silmään tuo määritelmä: aikuisiako saa sitten satuttaa mielin määrin, kunhan itselle tulee siitä hyvä olo?
Nettihän on tota väärällään. Se on kuule jopa suorastaan suotavaa että pyritään tekemään kaikkensa muiden ihmisen harmiksi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moi kaveri, tiiätkö ,jos on oikein paha olo niin työnnä sormet syvälle kurkkuun... sit se helpottaa hetkeksi, tosin sun tapauksessa vain hetkeksi, se kun on vauvana kannettu putkikassi eikä nostettu kantojen kohalla niin ei ihan heti helpota, toinen sun ongelma selkeästi on että olit jo 8 vuotias kun tajusit että nimesi ei ollutkaan turpa kiinni.Mutta lohdutukseksi voin kertoa että voit ihan itse tehdä jälki abortin jos juttujen taso nouse,capish.
Ethän sä kallu osaa edes kirjoittaa :D
 
Ethän sä kallu osaa edes kirjoittaa :D
Kuinka monta tuntia päivässä sulla menee mua miettien? Kuinka iso osa elämää mä olen sulle? Näyttäis että olen aika merkittävä ihminen sun elämässä kun et oikein muusta osaa puhua edes. Ei siinä toki mitään väärää ole, mut ehkä kannattais suuntaa energia vaikka naisiin, jos ne sua kiinnostaa.
 
Ei siinä toki mitään väärää ole, mut ehkä kannattais suuntaa energia vaikka naisiin, jos ne sua kiinnostaa.

Hyvä vinkki, rauhoittaisi monen ylivilkkaan persoonan. Alkais katseleen itselle sopivaa mimmiä, opiskelemaan ja nosteleen punttia. Siinä loppuis pierun hajussa näytön vahtaus ja saa normaalin elämänrytmin.

E: Tai sopivaa miestä, mikä minä olen toisten mieltymyksiä tietämään.
 
Kuinka monta tuntia päivässä sulla menee mua miettien? Kuinka iso osa elämää mä olen sulle? Näyttäis että olen aika merkittävä ihminen sun elämässä kun et oikein muusta osaa puhua edes. Ei siinä toki mitään väärää ole, mut ehkä kannattais suuntaa energia vaikka naisiin, jos ne sua kiinnostaa.
No nyt kun kysyit. Tein tämän käyttäjän 24 päivää sitten, ja olen kirjoittanut 13 viestiä. Yhden viestin kirjoittamiseen menee keskimäärin varmaan minuutti. Eli viimeisen 24 päivän aikana olen "ajatellut" sinua noin 13 minuuttia.

Sinä sen sijaan tunnut höpöttövän niistä ylisläisistä ihan 24/7. Puhut niistä, ajattelet niitä jokaisena_viikon_päivänä. Varmaan näät uniakin siitä forumista.
 
Sinä sen sijaan tunnut höpöttövän niistä ylisläisistä ihan 24/7. Puhut niistä, ajattelet niitä jokaisena_viikon_päivänä. Varmaan näät uniakin siitä forumista.
Olisko antaa esimerkkejä missä olen puhunut? Somessa? Täällä? Se, että sä keksit musta kaikenlaisia fantasioita, ei vastaa oikein todellisuutta.
 
Olisko antaa esimerkkejä missä olen puhunut? Somessa? Täällä? Se, että sä keksit musta kaikenlaisia fantasioita, ei vastaa oikein todellisuutta.
Nyt heittäydyt jo tyhmäksi. Pyydät mua antamaan esimerkkejä missä olet puhunut ylilaudan käyttäjistä.
 
Nyt heittäydyt jo tyhmäksi. Pyydät mua antamaan esimerkkejä missä olet puhunut ylilaudan käyttäjistä.
Pyysin esimerkkejä jos päivittäin kerran puhun, kai sulla jotain on antaa? Sinä musta puhut, et vain täällä, vaan ylilaudallakin kun kerran niin kovasti kiinnostaa tänne raportoida jotain typerää kisaa.
 
Onko sulla valikoiva muisti? Miksi pyydät antamaan kun itsekin tiedät asian laidan?
Ei, kun kysyn sulta esimerkkejä, vaikka mun instasta tai tubesta, tai täältä, muualla en paljoo kirjoitakaaan. Annappa tulla nyt niitä joka päiväisiä juttuja? Striimannnutkin olen pari kertaa viikossa max nyt.
 
Ei, kun kysyn sulta esimerkkejä, vaikka mun instasta tai tubesta, tai täältä, muualla en paljoo kirjoitakaaan. Annappa tulla nyt niitä joka päiväisiä juttuja? Striimannnutkin olen pari kertaa viikossa max nyt.
Yliksen q&a videot. Käytit niiden tekemiseen moninkymmen kertaisesti aikaa verrattuna siihen mitä mä olen käyttänyt täällä aikaa. Ellet sä oikeasti ole dementoitunut, niin tiedät kyllä itsekin puhunees ylilaudasta kirjaimellisesti vitun tunteja.
 
Yliksen q&a videot. Käytit niiden tekemiseen moninkymmen kertaisesti aikaa verrattuna siihen mitä mä olen käyttänyt täällä aikaa. Ellet sä oikeasti ole dementoitunut, niin tiedät kyllä itsekin puhunees ylilaudasta kirjaimellisesti vitun tunteja.
Tota noin, viimeisin vastausvideo on 5 kuukauden takaa, kysyin niitä päivittäisiä 24/7 juttuja, olisko niitä antaa? Tein muuten niillä 500 euroa rahaa, montakos euroa sä olet tehnyt mun stalkkaamisella :D
 
Tota noin, viimeisin vastausvideo on 5 kuukauden takaa, kysyin niitä päivittäisiä 24/7 juttuja, olisko niitä antaa? Tein muuten niillä 500 euroa rahaa, montakos euroa sä olet tehnyt mun stalkkaamisella :D
Joitakin päiviä sitten taisit sanoa storyssa että ylisläiset "hikkyt" on tän maan syöpä.
 
Joitakin päiviä sitten taisit sanoa storyssa että ylisläiset "hikkyt" on tän maan syöpä.
Ja sulle se jostain syystä merkitsee, että mä 24/7 puhun jostain luusereista? Sä taas olet 6 viestiä itkenyt täällä musta pelkästään tänään. Oikeesti, mee nyt vajakki vittuun siitä lässyttämästä, toi on säälittävää itkua sulta. Sä et ole mitään eikä susta tule ikinä mitään, keskity siihen ja koita edes saada jotain hyödyllistä aikaan jos sä nyt kykenet edes mihinkään järkevään kun mä vien sun kaiken ajan.
 
Ei. Tuo käsitys on tullut varmaan taiteilijoiden tekeleistä, joissa saatana kiduttaa ihmisiä helvetissä.
Raamatun mukaan helvetti on valmistettu saatanalle ja hänen enkeleilleen, eli demoneille (Matt 25.41).
Saatana tulee kärsimään helvetissä, eli tulijärvessä (Ilm. 20.1-15).

Nykyinen jumalattomien ihmisten ja joidenkin demonien olinpaikka on tuonela, jossa he odottavat, kunnes lopulta he saavat tekojensa mukaisen tuomion ja päätyvät lopulta samaan paikkaan kuin saatana.
Helvetissä ihmiset saavat rangaistuksensa sen mukaan mitä ovat tehneet, eli toiset saavat kovemman tuomion (Matt 11.20-24).

Tuonelassa oli Vanhan Testamentin aikaan myös uskovaiset, tosin eri puolella tuonelaa (Luuk. 16.19-31).
Nyt he ovat taivaassa, mutta tulevat takaisin maanpäälle tuhanneksi vuodeksi, kun 7-vuoden vihan aika loppuu.
Lopulta luodaan uusi maa, joka on uskovien lopullinen päämäärä.
Ilmestyskirja keskittyy pääosin tuohon 7-vuoden vihan aikaan, sekä sivuaa lyhyesti tuhannen vuoden aikaa ja lopuksi kertoo vielä uudesta maailmasta.
No perhana. Aina oppii uutta, kiitän valaisusta.
 
Ja sulle se jostain syystä merkitsee, että mä 24/7 puhun jostain luusereista? Sä taas olet 6 viestiä itkenyt täällä musta pelkästään tänään. Oikeesti, mee nyt vajakki vittuun siitä lässyttämästä, toi on säälittävää itkua sulta. Sä et ole mitään eikä susta tule ikinä mitään, keskity siihen ja koita edes saada jotain hyödyllistä aikaan jos sä nyt kykenet edes mihinkään järkevään kun mä vien sun kaiken ajan.
Mitenkäs ylilaudan käyttäjät on luusereita? 200 000 aktiivista käyttäjää kuukaudessa joka on isompi kun sun forumillas. Voisit perustella omia väitteitäs välillä sen sijaan että tivaat multa autistisesti perusteluita päivän selviin asioihin jotka jokainen sun seuraaja näkee netistä :D

Oon viettänyt täällä viimeisen kuukauden aikana varmaan vartin. Tämä on siis se "kaikki aika." Sä lurkkaat ja käytät yliksestä puhumiseen ja ajatteluun moninkertaisesti enemmän :D
 
No nyt kun kysyit. Tein tämän käyttäjän 24 päivää sitten, ja olen kirjoittanut 13 viestiä. Yhden viestin kirjoittamiseen menee keskimäärin varmaan minuutti. Eli viimeisen 24 päivän aikana olen "ajatellut" sinua noin 13 minuuttia.

Sinä sen sijaan tunnut höpöttövän niistä ylisläisistä ihan 24/7. Puhut niistä, ajattelet niitä jokaisena_viikon_päivänä. Varmaan näät uniakin siitä forumista.
Mä todellakin toivon että olet korkeintaan 15v, muuten tilanne on vakava.Tämä sivusto on painoharjoittelulle, hyville ruokavalioille, suurin osa on kannustavaa kivaa porukkaa. Se että ilkeilet ihmisille kertoo sinusta paljon enemmän kuin ilkeilyn kohteesta. Meneppäs nyt ottamaan takakyykkyä.
 
Mä todellakin toivon että olet korkeintaan 15v, muuten tilanne on vakava.Tämä sivusto on painoharjoittelulle, hyville ruokavalioille, suurin osa on kannustavaa kivaa porukkaa. Se että ilkeilet ihmisille kertoo sinusta paljon enemmän kuin ilkeilyn kohteesta. Meneppäs nyt ottamaan takakyykkyä.
Mike ilkeilee, mä en sentään uhkaa raiskata ihmisiä, syödä heidän lapsia tai polttaa heidän taloja. Mä vain huutistelen näille herran ilkeilyille sekä typeryyksille.
 
Back
Ylös Bottom