OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Moi kaveri, tiiätkö ,jos on oikein paha olo niin työnnä sormet syvälle kurkkuun... sit se helpottaa hetkeksi, tosin sun tapauksessa vain hetkeksi, se kun on vauvana kannettu putkikassi eikä nostettu kantojen kohalla niin ei ihan heti helpota, toinen sun ongelma selkeästi on että olit jo 8 vuotias kun tajusit että nimesi ei ollutkaan turpa kiinni.Mutta lohdutukseksi voin kertoa että voit ihan itse tehdä jälki abortin jos juttujen taso nouse,capish.
Erikoinen moderointi kyllä kun annetaan tämmöiset viestit näkyä täällä, jossai ehdotellaan tekemään itselleen jälki abortti...
Vaikka kuinka on päästään vialla niin tarviiko heille ihan tuollaista paskaa ehdotella?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Erikoinen moderointi kyllä kun annetaan tämmöiset viestit näkyä täällä, jossai ehdotellaan tekemään itselleen jälki abortti...
Vaikka kuinka on päästään vialla niin tarviiko heille ihan tuollaista paskaa ehdotella?
Predatori, lueppa tän funnygayn juttuja, mä heitin erittäin siistin sketsin siihen nähden mitä tämä olisi ansainnut. Sitäpaitsi sucide on täysin aliarvotettu ratkaisu jos jutut menee todella huonoksi, tupsupipo päähän ja kuistilla haulit hattuun niin helpottaa, verenpainekin laskee.
 
Erikoinen moderointi kyllä kun annetaan tämmöiset viestit näkyä täällä, jossai ehdotellaan tekemään itselleen jälki abortti...
Vaikka kuinka on päästään vialla niin tarviiko heille ihan tuollaista paskaa ehdotella?
Miksei? Miks vittuiluun tarttis jtn rajoja asettaa? Must jos tavote on vittuilla vittuillakseen, tai vastata vittuiluun, ni mitä sitä rajoja alkaa asetteleen. Pyrkimys on saada toiselle paha mieli yms. joten optimaalistahan olis, että isketään sinne mikä sattuu eniten. Vanha kunnon "tapa ittes" on ihan jees musta. Ite toisin ehkä äidit & lapset vielä kuvaan, jos oikeen halutaan kiihdyttää tahtia. TAI! Rummunpärinää... ... ... mitä jos ei vittuiltas alunperinkään 🤔.

Ite kieltäydyn periaatteesta vetämästä mitään rajoja. Jos väkivalta on valittu tie, ni vedetään sit kunnolla!
 
Miksei? Miks vittuiluun tarttis jtn rajoja asettaa? Must jos tavote on vittuilla vittuillakseen, tai vastata vittuiluun, ni mitä sitä rajoja alkaa asetteleen. Pyrkimys on saada toiselle paha mieli yms. joten optimaalistahan olis, että isketään sinne mikä sattuu eniten. Vanha kunnon "tapa ittes" on ihan jees musta. Ite toisin ehkä äidit & lapset vielä kuvaan, jos oikeen halutaan kiihdyttää tahtia. TAI! Rummunpärinää... ... ... mitä jos ei vittuiltas alunperinkään 🤔.

Ite kieltäydyn periaatteesta vetämästä mitään rajoja. Jos väkivalta on valittu tie, ni vedetään sit kunnolla!
Vittuilu internetissä, wautsiwau.

Livenä se on vielä juntimpaa
 
Vittuilu internetissä, wautsiwau.

Livenä se on vielä juntimpaa
Ns. oikeessa elämässä on sentään välittömiä seuraamuksia, reaktioita, jotka saa miettiin ehkä vähän pidempään. Sisältää sentään jtn riskejä. 99.9% ihmisistä on myös liian mukavuudenhalusia, & nössöjä alottaakseen kunnon paskamyrskyjä. Aika moni varmaan oikeestaan harrastaa tota netissä just sen vuoks. Mulle jos vittuillaan aiheetta, ja se häiritsee, ni oon valmis sanoon mitä vaan, että sulla tulee pahempi mieli. Verbaalinen hammas hampaasta. Sääntökirja menee roskiin sillä hetkellä, ku mun rauha on häiritty.
 
Miksei? Miks vittuiluun tarttis jtn rajoja asettaa? Must jos tavote on vittuilla vittuillakseen, tai vastata vittuiluun, ni mitä sitä rajoja alkaa asetteleen. Pyrkimys on saada toiselle paha mieli yms. joten optimaalistahan olis, että isketään sinne mikä sattuu eniten. Vanha kunnon "tapa ittes" on ihan jees musta. Ite toisin ehkä äidit & lapset vielä kuvaan, jos oikeen halutaan kiihdyttää tahtia. TAI! Rummunpärinää... ... ... mitä jos ei vittuiltas alunperinkään 🤔.

Ite kieltäydyn periaatteesta vetämästä mitään rajoja. Jos väkivalta on valittu tie, ni vedetään sit kunnolla!
Eihän siinä mitään. Kukin tyylillään. Toivotaan että mahdollinen jälkikasvusi saa kuunnella tuollaista vanhaa kunnon tapa ittes paskaa koulussa.
 
Ns. oikeessa elämässä on sentään välittömiä seuraamuksia, reaktioita, jotka saa miettiin ehkä vähän pidempään. Sisältää sentään jtn riskejä. 99.9% ihmisistä on myös liian mukavuudenhalusia, & nössöjä alottaakseen kunnon paskamyrskyjä. Aika moni varmaan oikeestaan harrastaa tota netissä just sen vuoks. Mulle jos vittuillaan aiheetta, ja se häiritsee, ni oon valmis sanoon mitä vaan, että sulla tulee pahempi mieli. Verbaalinen hammas hampaasta. Sääntökirja menee roskiin sillä hetkellä, ku mun rauha on häiritty.
Toi on kyllä niiiiin pelottavaa, en uskaltais 😄
 
Mut jos joku alkaa niin otat taikasauvan esiin ja alat heilutella niin ei varmana tule uhkaavaa tilannetta
Vittuileks sä 😾? Ei mut oikeesti: sitä saa mitä tilaa. Olemalla rauhanomanen, pienentää huomattavasti riskejään kaikenlaiseen konfliktiin. Pointtini nro. 2 oli se, että itsepuolustus on täysin ymmärrettävää. Väittäisin jopa primitiiviseksi reaktioksi. Naurettava argumentti, että jotkut loukkaukset olis off-limits. Kukas sen rajan vetää, konfliktin aloittaja vai? Aika kätevää 😆. Tää sun taikasauva kommenttiki satuttais enemmän mua ku itsariin yllytys, koska en ees tajunnu sitä. LOL.
 
Mutta eikös helkkaria hallitse Saatana? :unsure:
Ei. Tuo käsitys on tullut varmaan taiteilijoiden tekeleistä, joissa saatana kiduttaa ihmisiä helvetissä.
Raamatun mukaan helvetti on valmistettu saatanalle ja hänen enkeleilleen, eli demoneille (Matt 25.41).
Saatana tulee kärsimään helvetissä, eli tulijärvessä (Ilm. 20.1-15).

Nykyinen jumalattomien ihmisten ja joidenkin demonien olinpaikka on tuonela, jossa he odottavat, kunnes lopulta he saavat tekojensa mukaisen tuomion ja päätyvät lopulta samaan paikkaan kuin saatana.
Helvetissä ihmiset saavat rangaistuksensa sen mukaan mitä ovat tehneet, eli toiset saavat kovemman tuomion (Matt 11.20-24).

Tuonelassa oli Vanhan Testamentin aikaan myös uskovaiset, tosin eri puolella tuonelaa (Luuk. 16.19-31).
Nyt he ovat taivaassa, mutta tulevat takaisin maanpäälle tuhanneksi vuodeksi, kun 7-vuoden vihan aika loppuu.
Lopulta luodaan uusi maa, joka on uskovien lopullinen päämäärä.
Ilmestyskirja keskittyy pääosin tuohon 7-vuoden vihan aikaan, sekä sivuaa lyhyesti tuhannen vuoden aikaa ja lopuksi kertoo vielä uudesta maailmasta.
 
Juuh kundit rauha rauha, tää funnyguy ja predari vaan veti mun mielestä vähän liian rotsi auki resursseihin nähden, mun moka kun aloin kouluttaa, ei mun duuni ole paikata alkoholisti ja päihdevammaisten ihmisten jälkikasvun ulostuloja, tai toki mut se on 250e plus alv tunti. Pidetään keskustelu asiallisena ettei lähde räpylästä, pahoittelen omaa kielenkäyttöäni.
 
Vittuileks sä 😾? Ei mut oikeesti: sitä saa mitä tilaa. Olemalla rauhanomanen, pienentää huomattavasti riskejään kaikenlaiseen konfliktiin. Pointtini nro. 2 oli se, että itsepuolustus on täysin ymmärrettävää. Väittäisin jopa primitiiviseksi reaktioksi. Naurettava argumentti, että jotkut loukkaukset olis off-limits. Kukas sen rajan vetää, konfliktin aloittaja vai? Aika kätevää 😆. Tää sun taikasauva kommenttiki satuttais enemmän mua ku itsariin yllytys, koska en ees tajunnu sitä. LOL.
Ei ole tarkoitus loukata mutta ihan kuin lukisi nykypäivän 12-vuotiaan roadmanin uhoamista😄

Ja ei todellakaan vittuilua, ihan vaan toteamus
 
Ei ole tarkoitus loukata mutta ihan kuin lukisi nykypäivän 12-vuotiaan roadmanin uhoamista😄

Ja ei todellakaan vittuilua, ihan vaan toteamus
Fair enough. En jaksa kauaa tästä aiheesta enää vääntää, mut oisin mä mieluummin kuullu sulta yksinkertaset perustelut, vasta-argumentit, miksi/mistä olet eri mieltä mun kanssa. Mä niinku tässä kuitenki perustelin kantaani aika laajasti, & hyvin selkeesti, kuulosti se miltä tahansa. Sä et ottanu kantaa mihinkään avainkohtiin, mikä on vähän 😩. Jos ei kiinnosta tarpeeks, ni seki on fair enough. Mut emt. miks todeta sit mitään. Nojoo, en keksi lisättävää. Hyvin simppelejä konsepteja, oli samaa mieltä tai ei.
 
Fair enough. En jaksa kauaa tästä aiheesta enää vääntää, mut oisin mä mieluummin kuullu sulta yksinkertaset perustelut, vasta-argumentit, miksi/mistä olet eri mieltä mun kanssa. Mä niinku tässä kuitenki perustelin kantaani aika laajasti, & hyvin selkeesti, kuulosti se miltä tahansa. Sä et ottanu kantaa mihinkään avainkohtiin, mikä on vähän 😩. Jos ei kiinnosta tarpeeks, ni seki on fair enough. Mut emt. miks todeta sit mitään. Nojoo, en keksi lisättävää. Hyvin simppelejä konsepteja, oli samaa mieltä tai ei.
Finglishiä käyttää myös moni roadman
 
Juuh kundit rauha rauha, tää funnyguy ja predari vaan veti mun mielestä vähän liian rotsi auki resursseihin nähden, mun moka kun aloin kouluttaa, ei mun duuni ole paikata alkoholisti ja päihdevammaisten ihmisten jälkikasvun ulostuloja, tai toki mut se on 250e plus alv tunti. Pidetään keskustelu asiallisena ettei lähde räpylästä, pahoittelen omaa kielenkäyttöäni.
Ei mitään. Toivotaan että lapsesi ja sukulaisesi ymmärtää tehdä jälki abortin ettei tarvitse enää katsoa tuollaista päihdevammaista.
Vitsi hei.
 
Komeita on miken leimat,itseltänikin löytyy samaa aihepiiriä iholta. Koko tuo satanistinen kuvasto on kiinnostanut ihan ala-asteelta asti,kiitos heavy musiikin. Ja vanhemmalla iällä tuli sitten enemmän perehdyttyä mihin tuo kaikki perustuu, ja etenkin se ajatus että ei kiellä itseltään mitään sellaista joka tuottaa mielihyvää niin kauan kuin lapsia ja eläimiä ei satuteta on mielestäni aivan loistava elämän ohjenuora.
Hiukan pisti silmään tuo määritelmä: aikuisiako saa sitten satuttaa mielin määrin, kunhan itselle tulee siitä hyvä olo?
 
Back
Ylös Bottom