OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ehkä ainoa pointti olis ajatella että saisi vahvemmat pohkeet jotka auttaa esim jalkatreeneissä. Kyllä ne varmasti vahvistuu ja kiristyy, kokoa vaan on melko vaikea saada merkittävästi. Sehän saattais olla vielä mahdollinen toimiva tie, ettei miettis ollenkaan bodausmielessä pohkeita, vaan pelkästään miten saada niihin lisää voimaa. Ne vois vaikka vahingossa kasvaakin.
Oleks kokeillut hierontaa? Kerran viikossa/kahdessa hieroo kalvot auki. Omat olemattomat pohkeet muuttui vähän vähemmän olemattomiksi, kun niitä alettiin hieromaan enemmän vaikka ei ne omasta mielestä ollut edes tukossa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oleks kokeillut hierontaa? Kerran viikossa/kahdessa hieroo kalvot auki. Omat olemattomat pohkeet muuttui vähän vähemmän olemattomiksi, kun niitä alettiin hieromaan enemmän vaikka ei ne omasta mielestä ollut edes tukossa.
Mulla avataan joka viikko reidet ja pohkeet kalvohoidossa. Mut aina ne jumissa on kun tulee käveltyä kyykyjen lisäksi joka päivä helvetisti.
 
Mitä mieltä mike on pitäisikö lavallepääsemiseksi hieman ennen kisoja olla jokin sääntö koskien erittäin huonoa ihonlaatua ja jos näyttää ihan luokattoman kamalalta niin sellaisella ei pääse lavalle vaikka muutoin olisi ns. kunnossa.
 
Otin videon pois, koska ei nyt tartte ketään yksittäisiä kisaajia alkaa mollaamaan kun ongelma on aika moninainen ja yleinen. Yleensä kisavärit peittää tatuointejakin hyvin, joten katsojien kannalta ei mitään syytä ketään poistaa kisoista. Kun taas tuomaroinnissa kaikki estetiikka on huomionarvoista ja kun tuomarit ovat ihmisiä, niin saattaa lavaesiintymisestä lähtien kaikki vaikuttaa lopputulokseen.

Jos joitain pitäis evätä pääsy kisoihin, oli ne niitä jotka ovat kuukausia vajaita kisakunnosta.
 
Jos joitain pitäis evätä pääsy kisoihin, oli ne niitä jotka ovat kuukausia vajaita kisakunnosta.
Tämä olisi ehdottomasti hyvä parannus.
Sekä yleisön että loppujen lopuksi myös itse kilpailijan kannalta, olisi paljon parempi että lavalla ei olisi niitä todella pahasti myöhässä olevia kisaajia.
 
Tämä olisi ehdottomasti hyvä parannus.
Sekä yleisön että loppujen lopuksi myös itse kilpailijan kannalta, olisi paljon parempi että lavalla ei olisi niitä todella pahasti myöhässä olevia kisaajia.
Miten tämä sitten määriteltäisiiin sääntöjen puolesta? Säännöt ei kuitenkaan pitäisi olla kovinkaan tulkinnanvaraisia. Esimerkis millä kriteereillä joku rajatapaus päästetään tai ei päästetä kisoihin?
 
Viimeksi muokattu:
Miten tämä sitten määriteltäisiiin sääntöjen puolesta? Säännöt ei kuitenkaan pitäisi olla kovinkaan tulkinnanvaraisia. Esimerkis millä kriteereillä joku rajatapaus päästetään tai ei päästetä kisoihin?
Todennäköisesti raja täytyisi vetää sinne aika "löysään päähän" että kellään ei olisi siitä sitten valittamista🤔

Mutta kyllähän sen toisaalta nyt selvästi näkee jos joku on auttamattomasti myöhässä.
Osa valmentajista ei vaan valitettavasti tätä kehtaa suoraan asiakkaalle sanoa ja joka vuosi siellä lavalla joku on ihan offilla.
 
Myös yksi ongelma mun mielestä kisoissa on se, että masterssit vetää kahteen kertaan kaiken. Siellä pitäis olla semmoinen sääntö, että vain masterssien finalistit saa osallistua yleiseen. On vähän sillai kisaa hidastavaa kun 50v luokan viimeinen on yleisessä vetämässä samat vaparit ja poset.
 
Onko tässä Mike nuorena?
7d84d48275ac1316.jpg
 
Toi on ylialautalasten mielenterveyspotilaiden juttu. Ei mun kuva. Tässä olen minä nuorena. Ne nyt näkee musta untakin ja päivystää 24/7 mua. Kun nyt siellä aktiivisesti sinäkin vihaat, niin tee lisää niitä lankoja vaan, mainosta se mulle on. Mutta älä tuo tota paskaa tänne kiitos, teillä on siellä oma rinkirunkku, niin voitte siellä sitten peesata toisianne.

mike.jpg
 
Oon mennyt sun ja monen tunteisiin jostain syystä tosi pahasti.

Screenshot 2023-07-20 at 14.40.14.jpg

Screenshot 2023-07-20 at 14.40.05.jpg


Screenshot 2023-07-20 at 14.39.58.jpg


Tiesitkö muuten, että yksin narsismin määritelmistä on alentaa toisia, tunnistatko itsesi?

Jos narsistiset piirteet ovat osa ihmisen persoonaa, alkavat ne ajan kuluessa kuitenkin tulla hiljalleen esiin. Joskus narsistiset piirteet, esimerkiksi muiden alistaminen ja tahallinen loukkaaminen voivat näkyä hyvin nopeasti ja räikeästi jo tutustumisvaiheen alussa.
 
Toi on ylialautalasten mielenterveyspotilaiden juttu. Ei mun kuva. Tässä olen minä nuorena. Ne nyt näkee musta untakin ja päivystää 24/7 mua. Kun nyt siellä aktiivisesti sinäkin vihaat, niin tee lisää niitä lankoja vaan, mainosta se mulle on. Mutta älä tuo tota paskaa tänne kiitos, teillä on siellä oma rinkirunkku, niin voitte siellä sitten peesata toisianne.

katso liitettä 253659
Minkä ikänen oot tässä? Komeet tsortsit!
 
Back
Ylös Bottom