OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maikol, onko Mannisen sinua /pakkista vastaan tekemistä keisseistä kuulunut mitään?
 
Maikol, onko Mannisen sinua /pakkista vastaan tekemistä keisseistä kuulunut mitään?
Ei se mitään keissejä tehnyt. Kuhan sekoili. Mulla taas oli aihetta ja teinkin ilmon siitä sen maalituksesta, sitä ei ole ainakaan keskeytetty.
 
@Mike millaiset perusvoima tasot olisi hyvä olla, ennenkuin lähtee tuollaiseen kyykky progeen mitä esim. itse teet? Vaikka +80kg miehellä? Vaikea antaa tietysti mitään järkevää vastausta, kun kaikki yksilöitä, mutta tuntuu hullulta katsoa vierestä kun kaveri tästä innostunut. Painaa noin 100kg ja maksimi kyykky 120kg..ei siitä haittaakaan tietysti, eikä itseltä pois. Mutta mikä sun ajatus?
 
Ei paljoo nuuskaa tartte, 35mg Dope Freeze

5% ale koodilla pakkotoisto


dope.jpg
 
Esimerkiksi.
T-nationissa on kerroin, 1.3x omapaino, joka määrittää ne 15 toiston sarjat. Mä tein vähän isommalla kertoimella viimeksi kun 120kg. Että semmoista perusvoimaa pitäis olla, jotta pystyy tekemään tolla kertoimella 15 toistoa.
 
Miten Mike se pohjeprojekti etenee? Onko pohkeet reagoineet rääkkiin kasvamisen muodossa?
Ei ne kasva vaikka mitä tekis, nostin käteni pystyyn, ne on mitä ne on. Ei voi mitään. Teen toki niitä, mutta en odota mitään kasvua.
 
Ei ne kasva vaikka mitä tekis, nostin käteni pystyyn, ne on mitä ne on. Ei voi mitään. Teen toki niitä, mutta en odota mitään kasvua.
Okei, näin vähän ounastelinkin. Melko lannistava tieto itsellenikin, kun omaan hyvinkin paskat pohjegeenit. En tiedä mistä sitä kaivaisi motia pohkeiden rääkkäämiseen, kun monilla itseä lahjakkaammillakaan ne eivät tunnu mihinkään reagoivan.
 
Ehkä ainoa pointti olis ajatella että saisi vahvemmat pohkeet jotka auttaa esim jalkatreeneissä. Kyllä ne varmasti vahvistuu ja kiristyy, kokoa vaan on melko vaikea saada merkittävästi. Sehän saattais olla vielä mahdollinen toimiva tie, ettei miettis ollenkaan bodausmielessä pohkeita, vaan pelkästään miten saada niihin lisää voimaa. Ne vois vaikka vahingossa kasvaakin.
 
Varmaan nuuskaajille tarkoitettu jotka vetää Odenssia. Mulla on 24mg siberia ja sekin on aika vahvaa.
Odens taitaa olla 18? Noi yli 20 tuntuu olevan tarkoitettu vaa jonneille, saa sit päristä ja voida pahoin :D

Edit. Googletin
8 mg, 16 mg ja 22 mg on odens vahvuudet, hyvin muistin väärin
 
Back
Ylös Bottom