Mitä sanoo deskentti?Eihän ole, vaikka kuinka laittaisit typeriä hymiöitä.
Katos poika, jos sanoo että Makwan on ylimielinen ja hän yrittää ratsastaa rasismilla ja valehtelee asioita, niin onhan siitä lähdettävä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sanoo deskentti?Eihän ole, vaikka kuinka laittaisit typeriä hymiöitä.
Katos poika, jos sanoo että Makwan on ylimielinen ja hän yrittää ratsastaa rasismilla ja valehtelee asioita, niin onhan siitä lähdettävä!
Maikol, onko Mannisen sinua /pakkista vastaan tekemistä keisseistä kuulunut mitään?
Ei se mitään keissejä tehnyt. Kuhan sekoili. Mulla taas oli aihetta ja teinkin ilmon siitä sen maalituksesta, sitä ei ole ainakaan keskeytetty.Maikol, onko Mannisen sinua /pakkista vastaan tekemistä keisseistä kuulunut mitään?
Esimerkiksi.Onko kyse siitä t-nationin progesta?
T-nationissa on kerroin, 1.3x omapaino, joka määrittää ne 15 toiston sarjat. Mä tein vähän isommalla kertoimella viimeksi kun 120kg. Että semmoista perusvoimaa pitäis olla, jotta pystyy tekemään tolla kertoimella 15 toistoa.Esimerkiksi.
Mitä hemmettiä noin vahvalla ees tekee enää.Ei paljoo nuuskaa tartte, 35mg Dope Freeze
5% ale koodilla pakkotoisto
![]()
Dope Freeze #50 35mg
35mg per annospussi Nikotiinia 50mg/g Yhden pussin paino 0,7g 22kpl annospusseja per rasia Maku: Voimakas mentholi (todella jäätävä)nikotiinipussit.com
katso liitettä 253608
Varmaan nuuskaajille tarkoitettu jotka vetää Odenssia. Mulla on 24mg siberia ja sekin on aika vahvaa.Mitä hemmettiä noin vahvalla ees tekee enää.
Ei ne kasva vaikka mitä tekis, nostin käteni pystyyn, ne on mitä ne on. Ei voi mitään. Teen toki niitä, mutta en odota mitään kasvua.Miten Mike se pohjeprojekti etenee? Onko pohkeet reagoineet rääkkiin kasvamisen muodossa?
Okei, näin vähän ounastelinkin. Melko lannistava tieto itsellenikin, kun omaan hyvinkin paskat pohjegeenit. En tiedä mistä sitä kaivaisi motia pohkeiden rääkkäämiseen, kun monilla itseä lahjakkaammillakaan ne eivät tunnu mihinkään reagoivan.Ei ne kasva vaikka mitä tekis, nostin käteni pystyyn, ne on mitä ne on. Ei voi mitään. Teen toki niitä, mutta en odota mitään kasvua.
Odens taitaa olla 18? Noi yli 20 tuntuu olevan tarkoitettu vaa jonneille, saa sit päristä ja voida pahoin :DVarmaan nuuskaajille tarkoitettu jotka vetää Odenssia. Mulla on 24mg siberia ja sekin on aika vahvaa.