OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuntuu otat henkilökohtaisesti nämä pituus asiat, ellen väärin muista nii aiemminki ollut vastaava vääntö? Itsekkään en todellakaan ole iso vain 182cm ja mallia läski
Miten niin henkilökohtaisesti? Siksikö koska olen itse lyhyt ja lähdin keskustelemaan asiasta? Ei pidä paikkaansa. Mä diggaan niin isoista kuin lyhyistä/pitkistä tai pienistä ihmisistä, enkä mä henkilökohtaisesti välitä oletko pitkä vai lyhyt, kunhan käytetään oikeita termejä ihmisistä.

Hapthorin kanssa juteltiin joskus taannoin messuilla koko päivä ja mun mielestä se on hurjan kokoinen ukko, pitkä ja iso. Myös yhtä lailla Bonacin kanssa aikanaan vietin koko päivän ja pidin äijää valtavan kokoisena vaikkakin on Mountainiin nähden puoli metriä lyhyempi. Kumpikin siis isoja vaikka pituus vaihteli.

Sit tossa joku laitto kuvaa pitkästä ja laihasta koripalloilijasta. Sellaista en mitenkään itse näe isona vaan pelkästään pitkänä.

Ehkä tässä hämmästyttää ihmisten termit; pieni on monelle teistä sama asia kuin lyhyt vaikka olis mitkä massat yllä. Iso on sitten teidän mielestä 205 pitkä ja 60 kiloa painava lankletti? 🤦🏻‍♂️ Opetelkaa ne termit oikein niin ei tartte vääntää asiasta. 😂

Musta tuntuu, että pitkäksi kasvanut ja heikolla itsetunnolla oleva ihminen vetoaa aina lihaksikkaan ihmisen lyhyyteen, jotta kokee olevansa parempi ihminen. Lyhyen ihmisen pituus tuntuu olevan muille isompi ongelma kuin itse lyhyelle ihmiselle.

Btw, Mikä saavutus se pituus on? Sen eteen yksikään pitkä ihminen ei ole nähnyt mitään vaivaa. Lihasten eteen näkee vaivaa olit sitten pitkä tai lyhyt.
 
Perus eipäs juupas ikuisuus-näytös. Toi Bisleyn vika lause tossa yllä on eka järkevä argumentti. Jos synnyit jonkun ominaisuuden kanssa, minkä eteen et joutunu tekeen mitään vaivaan, ni booooooring. Sulla ei oo mitään mistä olla ylpee.
 
Perus eipäs juupas ikuisuus-näytös. Toi Bisleyn vika lause tossa yllä on eka järkevä argumentti. Jos synnyit jonkun ominaisuuden kanssa, minkä eteen et joutunu tekeen mitään vaivaan, ni booooooring. Sulla ei oo mitään mistä olla ylpee.
Totta. Pieni penis, mutta paha turpoamaan. Ja jopa Pakkiksen mittakaavalla nopea perse kompensoi.
 
Miten niin henkilökohtaisesti? Siksikö koska olen itse lyhyt ja lähdin keskustelemaan asiasta? Ei pidä paikkaansa. Mä diggaan niin isoista kuin lyhyistä/pitkistä tai pienistä ihmisistä, enkä mä henkilökohtaisesti välitä oletko pitkä vai lyhyt, kunhan käytetään oikeita termejä ihmisistä.

Hapthorin kanssa juteltiin joskus taannoin messuilla koko päivä ja mun mielestä se on hurjan kokoinen ukko, pitkä ja iso. Myös yhtä lailla Bonacin kanssa aikanaan vietin koko päivän ja pidin äijää valtavan kokoisena vaikkakin on Mountainiin nähden puoli metriä lyhyempi. Kumpikin siis isoja vaikka pituus vaihteli.

Sit tossa joku laitto kuvaa pitkästä ja laihasta koripalloilijasta. Sellaista en mitenkään itse näe isona vaan pelkästään pitkänä.

Ehkä tässä hämmästyttää ihmisten termit; pieni on monelle teistä sama asia kuin lyhyt vaikka olis mitkä massat yllä. Iso on sitten teidän mielestä 205 pitkä ja 60 kiloa painava lankletti? 🤦🏻‍♂️ Opetelkaa ne termit oikein niin ei tartte vääntää asiasta. 😂

Musta tuntuu, että pitkäksi kasvanut ja heikolla itsetunnolla oleva ihminen vetoaa aina lihaksikkaan ihmisen lyhyyteen, jotta kokee olevansa parempi ihminen. Lyhyen ihmisen pituus tuntuu olevan muille isompi ongelma kuin itse lyhyelle ihmiselle.

Btw, Mikä saavutus se pituus on? Sen eteen yksikään pitkä ihminen ei ole nähnyt mitään vaivaa. Lihasten eteen näkee vaivaa olit sitten pitkä tai lyhyt.
Pitkät joutuu tekemään paljon enemmän duunia että olis lihaksikkaan näköinen.
Veikkaan natuna aika kova homma.
Lyhyemmillä 10kg tekee jo paljon mutta 2 metriset tarvii enemmän massaa.
 
Kaikki kattoo erillailla tätä onko iso vai pieni. Joten oikeaa vastausta ei ole. Mutta yleisellä tasolla suurin osa kadulta kyseltyny perus ihmisistä vastaa, että Markkanen iso mies vaikka hoikka onkin. Jos markkanen ottais painoa 140kg niin olis valtava ja 180 kilosena olis jäätävä jättiläinen. Mut nää on mielipide asioita siitä ei pääse mihinkään. Ei oikeeta ja väärää vastausta.
 
Pitkät joutuu tekemään paljon enemmän duunia että olis lihaksikkaan näköinen.
Veikkaan natuna aika kova homma.
Lyhyemmillä 10kg tekee jo paljon mutta 2 metriset tarvii enemmän massaa.
Höpö höpö. Pitkät ei vaan näe sitä samaa vaivaa asian suhteen mitä lyhyet miehet. Mä tunnen monta pitkää tyyppiä, jotka ovat ikänsä treenanneet ja saaneet aivan samat massat suhteessa vaikka itseeni. Oisko vaan niin, että pitkät ovat yleisesti laiskempia treenaamaan riittävän pitkäjänteisesti ja huonoja syömään riittävästi, että saisi kehitystä samassa suhteessa kuin lyhyemmät?
 
Mittasuhteet ja symmetria on monesti kohdillaan sellaisilla vähän lyhkäsimmillä kavereilla, mutta ei kuitenkaan niin lyhkäsillä, että iso lihasmassa alkaa näyttää hassulta kantajan päällä. Mikähän lienee optimaalinen bodarin pituus, olisiko jossain 168-178cm välillä?
 
Mittasuhteet ja symmetria on monesti kohdillaan sellaisilla vähän lyhkäsimmillä kavereilla, mutta ei kuitenkaan niin lyhkäsillä, että iso lihasmassa alkaa näyttää hassulta kantajan päällä. Mikähän lienee optimaalinen bodarin pituus, olisiko jossain 168-178cm välillä?
Gunther Schlierkamp oli täydellisen symmetrinen 185 senttisenä. En usko että on olemassa optimaalista pituutta vaan on vain olemassa täydellisiä symmetrioita pituudesta riippumatta.
 
Täällä puhutaan Markkasesta, niin kuin kyseessä olisi joku heinäseiväs, pelkästään pitkä kuikelo.

Kyllä 213 cm pitkä kaveri tuollaisellakin lihasmassalla jo ison ihmisen kriteerit täyttää.

Lauri-Markkanen-.jpg


Tästä kaverista taas voisin hyväksyä, että puhutaan vain pitkänä miehenä.

bradley.jpg
Oonko mä ainoo jolle toi alempi kaveri menee kans helposti gategoriaan "iso mies" 😄 Siis jos pitää valita onko kyseessä iso, keskikokoinen vai pieni mies. Tuntus pähkähullulta sanoa että pieni tai keskikokonen mies kyseessä. Yhtä hullulta kuin sanoa että kuvassa on lyhyt tai keskimittanen kaveri. Kuvan ukko tietenkin myös laiha, kun gategoriat on lihava, normaalipainoinen sekä laiha. Eri asia sitten että hehkuttaisinko julkisesti lehdissä miehen pituutta vai isoutta, mutta se ei tee miehestä vielä pientä?

Tarkennuksena myös, niin lyhyt, mutta korkeen painoindeksin kaveri on myös iso mun mielestä.
 
Oonko mä ainoo jolle toi alempi kaveri menee kans helposti gategoriaan "iso mies" 😄 Siis jos pitää valita onko kyseessä iso, keskikokoinen vai pieni mies. Tuntus pähkähullulta sanoa että pieni tai keskikokonen mies kyseessä. Yhtä hullulta kuin sanoa että kuvassa on lyhyt tai keskimittanen kaveri. Kuvan ukko tietenkin myös laiha, kun gategoriat on lihava, normaalipainoinen sekä laiha. Eri asia sitten että hehkuttaisinko julkisesti lehdissä miehen pituutta vai isoutta, mutta se ei tee miehestä vielä pientä?

Tarkennuksena myös, niin lyhyt, mutta korkeen painoindeksin kaveri on myös iso mun mielestä.

Jos tehtäis kysely tuolla kuvalla, että onko kuvan mies "iso" vai "pieni", niin varmaan 99% laittas raksin kohtaan iso.

Entä jos ois tosiaan kysely, onko mies raamikas "kyllä vai ei" niin saattais taas olla eri tulos.
 
Ei nyt yritetä vaihtaa puheenaihetta ennen kuin on selvyys on Markkanen iso vai pitkä.
Eikö se voi olla molempia? Sama ku jollain ois kova voimanosto YT (isous), mikä koostus todella kovasta mavesta (pituus), mutta kyykky (leveys) ja pena (syvyys) ois vähän maltillisempia, ni ois outoa sanoa ettei yhteistulos ois hyvä, vaikka lehdissä ehkä enemmän huutelisin korostuneesti maven mahtavuutta? 😄
 
Ehkä tässä hämmästyttää ihmisten termit; pieni on monelle teistä sama asia kuin lyhyt vaikka olis mitkä massat yllä. Iso on sitten teidän mielestä 205 pitkä ja 60 kiloa painava lankletti? 🤦🏻‍♂️ Opetelkaa ne termit oikein niin ei tartte vääntää asiasta. 😂

Musta tuntuu, että pitkäksi kasvanut ja heikolla itsetunnolla oleva ihminen vetoaa aina lihaksikkaan ihmisen lyhyyteen, jotta kokee olevansa parempi ihminen. Lyhyen ihmisen pituus tuntuu olevan muille isompi ongelma kuin itse lyhyelle ihmiselle.

Eikö koko keskustelu lähtenyt siitä, että nimenomaan yli 110-kiloista ja 213cm Markkasta pidettiin "ei isona" ja todettiin, että tavallinen näky kesäisin terassilla. Selasin aikaisemmat sivut läpi, eikä siellä tosissaan mitään bodareita pieneksi väitetty. Toisaalta täällä on sitten about jokainen pitkä äijä nimetty pieneksi, ellei ole Thorin tai Brian Shawin kaltainen monsteri :D

Ja aika surullista, että tää keskustelu on lähtenyt johonkin itsetuntoon. Mitä jos käännetään tämä niin, että (heikolla itsetunnolla olevien) lyhyiden ihmisten on pakko vedota niihin lihaksiin, jotta kokee olevansa parempi tai miehekkäämpi kuin pitkä kaveri? Aivan yhtä väsynyttä.

Ja alla muuten 125kg Wilt Chamerlain ja Arnold, joka ei edes ole mikään lyhyt bodari. Vaikka se Lee Priest suunnilleen saman olisi painanutkin, niin valtaosa ihmisistä pitäisi tätä kaveria helvetisti isompana. Ehkä valtaosa ihmisistä sitten vain ymmärtää termit "väärin".:oujee:
,
arnold-schwarzenegger-between-andre-the-giant-and-wilt-chamberlain-on-the-set-of-conan-the.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom