OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan toi nyt ihan uskomatonta, vaikka me aika hyvin sitä härnättiin, niin aika harhaista kuvitella, että Mike ois tehny altereita ja käyttäny aikaansa siihen sirkukseen :D

Kyllä sitä vähä härnättiin joo, mutta aivan ite se löi kyllä vettä kiukaalle. Aikasemmin sillä oli ne harhat, että Hulmi olisi kaikkien nimimerkkien takana jotka suhtautuvat kriittisesti MBM:ään. Tai ei edes kriittisesti, sekin riitti että ei vain kompannut mukana. Mitähän jekkua se on Mikelle lähettänyt?
 
On kyllä melko kyrpä jätkä, mä en ottanut edes kantaa siellä ketjussa ja kun mulle sanottiin raporttien kautta, että mee katsomaan miten sekaisin se ketju on ja Wintikka sen lukotti, niin sitten yhtäkkiä mä olenkin sinne alttereilla kirjoittanut. Se hakee vain huomiota nyt ja ottakoot mun vihaajilta pisteet kun niitä kyllä riittää.
 
On kyllä melko kyrpä jätkä, mä en ottanut edes kantaa siellä ketjussa ja kun mulle sanottiin raporttien kautta, että mee katsomaan miten sekaisin se ketju on ja Wintikka sen lukotti, niin sitten yhtäkkiä mä olenkin sinne alttereilla kirjoittanut. Se hakee vain huomiota nyt ja ottakoot mun vihaajilta pisteet kun niitä kyllä riittää.
Seitsemän nimimerkin takaa heittänyt paskaa, todistettavasti! saatana mike!
 
Ehkä se on vain väärinymmärretty nero joka on aikaansa edellä, ja historiankirjoissa sitten nauretaan meille, aikalaisille moukille.

Tai siis Mikelle ja seitsemälle alter egolle.
 
Ku nyt ei vaa sattuis mitää.. JOS on joku maniavaihe päällä niin kohta tulee aika kova pudotus. Eikös ne keskimäärin 6-12 vkoa kestä?
 
Toi on hauskaa kun se selittää miten on selvittänyt kuka minkäkin nimimerkin takana on, kuin saatanan utopistisessa maailmassa se elää kun edes minä en saa selvitettyä vaikka ip-osoitteet on forumilla. Se vaatii poliisin väliintulon että jonkun henkilöllisyys todetaan netissä, eikä kytät ole ottaneet yhteyttä. Uskooko se itse noita juttujansa?
 
Ku nyt ei vaa sattuis mitää.. JOS on joku maniavaihe päällä niin kohta tulee aika kova pudotus. Eikös ne keskimäärin 6-12 vkoa kestä?

No nyt on kestänyt kyllä pidempää, taisi viimeksi joulukuussa pitää lärvin kiinni tuolla. Ja vauhti kiihtyy kyllä nyt että kohta tulee stoppi joltain taholta, ehkä jopa valtakunnansyyttäjän.
 
Starlinkin kautta se sen tiedon kuulemma sai. Säkin tarvit kato semmosen yhteyden niin jää limppijät nalkkiin jatkossa.
 
Toi on hauskaa kun se selittää miten on selvittänyt kuka minkäkin nimimerkin takana on, kuin saatanan utopistisessa maailmassa se elää kun edes minä en saa selvitettyä vaikka ip-osoitteet on forumilla. Se vaatii poliisin väliintulon että jonkun henkilöllisyys todetaan netissä, eikä kytät ole ottaneet yhteyttä. Uskooko se itse noita juttujansa?

Valitettavasti näyttää siltä että uskoo, mää aluksi ajattelin että se trollailee mukana, mutta sitten näin sen twiitit. Sitte lopullisesti ymmärsin, että se mies olisi pahasti avun tarpeessa.
 
Starlinkin kautta se sen tiedon kuulemma sai. Säkin tarvit kato semmosen yhteyden niin jää limppijät nalkkiin jatkossa.
No kun se on aivan sama mitä vitun kautta sen saa, niin ip-osoitteita on jaettuna valtava määrä mobiiliaikana. Teletunnistetietoja tarvitaan paikantamaan yksittäinen käyttäjä ip:stä, jonka alla on satoja nimimerkkejä.
 
Ei kai se mitään laitonta musta kirjoita?

Sehän saattaa kirjoitella mitä vaan, kyllähän se haukku tuolla MBM ketjussakin jokaisen joka ei kompannut sitä. Osa ketä se nimeltä haukku oli kyllä aivan kunnianloukkaus kamaa.

Jekkuahan se lupasi sulle, saattaa sponsoreille lähtä vihasta mailia oulusta ns. ydinkärjellä.
 
Valitettavasti näyttää siltä että uskoo, mää aluksi ajattelin että se trollailee mukana, mutta sitten näin sen twiitit. Sitte lopullisesti ymmärsin, että se mies olisi pahasti avun tarpeessa.
Mutta Suomessa ei ketään oikein väkisin voi valitettavasti auttaa. Läheisiä ihmisiä hänelle tuskin juuri on, eiköhän nekin ole karkotettu limppijöinä.

Toivottavasti tajuaa sitten pohjalla tilanteen ja olisi sen verran elämänhalua ja nöyryyttä että tekisi asialle jotain itse, sieltähän se on löydyttävä sen muutoksen. Me ei oikein voida muuta kuin katsella show'ta sivusta. Myötäillään tai vittuillaan, lopputulos on ihan sama kuitenkin ja mania kiihtyy.
 
No kun se on aivan sama mitä vitun kautta sen saa, niin ip-osoitteita on jaettuna valtava määrä mobiiliaikana. Teletunnistetietoja tarvitaan paikantamaan yksittäinen käyttäjä ip:stä, jonka alla on satoja nimimerkkejä.
Mä tiedän sen vallan hyvin. Mutta tämä oli hänen perustelunsa miten sen tiedon sai.
 
Mä tiedän sen vallan hyvin. Mutta tämä oli hänen perustelunsa miten sen tiedon sai.

Sen pitäis käydä jollekkin ammattilaiselle kertomassa nuot samat jutut, henkilöllisyydet starlinkin kautta, Elon Muskin tuki jne. Saattais tuli lähete tahdonvastaiseen hoitoon.

Olisi mielenkiintoinen olla seuraamassa kun guru lukee papereista "Mitä M1 lähete!? Hommaan teille potkut! Osoitteet ja henkilöllisyydet on tiedossa, pientä jekkua on tulossa siihen suuntaa. Kellogsin huorat!"
 
Ja miksi se nyt mun päälle on taas vaihteeksi hyökännyt? Enhän minä tehnyt mitään, Wintikkakin sen ketjun sulki. Eiks sen pitäis olla kiitollinen että ylipäätänsä sai kirjoitella, koska enää ei saa yhtään mahdollisuutta koskaan. Nyt riitti.
 
Ja miksi se nyt mun päälle on taas vaihteeksi hyökännyt? Enhän minä tehnyt mitään, Wintikkakin sen ketjun sulki. Eiks sen pitäis olla kiitollinen että ylipäätänsä sai kirjoitella, koska enää ei saa yhtään mahdollisuutta koskaan. Nyt riitti.

No ethän sää mitään ole tehnyt, satut nyt pyörittämään tätä foorumia ja nähtävästi se näkee asian niin, että kun sai bannit niin se on sun vika. Koska olishan sulla ollut mahdollisuus antaa sen höyrytä vapaasti täällä.

No annetaan olla jospa se siitä rauhoittus.
 
Winsu on sille tuntematon kuitenkin, sut se "tuntee" ja sä kehtasit loukata sen alfa-auktoriteettia. Eipä siihen muuta vaadita.

Ikävä käänne tietysti mutta tuskinpa siellä nyt mitään isompaa jekkua on odotettavissa. Takamaan forumillakin löivät heti jarrua kun huru-ukko sinne oli mennyt, tiesivät jo millaista pelleilyä on luvassa kun se herra avaa suunsa.
 
Back
Ylös Bottom