Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan toi nyt ihan uskomatonta, vaikka me aika hyvin sitä härnättiin, niin aika harhaista kuvitella, että Mike ois tehny altereita ja käyttäny aikaansa siihen sirkukseen :D
Seitsemän nimimerkin takaa heittänyt paskaa, todistettavasti! saatana mike!On kyllä melko kyrpä jätkä, mä en ottanut edes kantaa siellä ketjussa ja kun mulle sanottiin raporttien kautta, että mee katsomaan miten sekaisin se ketju on ja Wintikka sen lukotti, niin sitten yhtäkkiä mä olenkin sinne alttereilla kirjoittanut. Se hakee vain huomiota nyt ja ottakoot mun vihaajilta pisteet kun niitä kyllä riittää.
Ku nyt ei vaa sattuis mitää.. JOS on joku maniavaihe päällä niin kohta tulee aika kova pudotus. Eikös ne keskimäärin 6-12 vkoa kestä?
Toi on hauskaa kun se selittää miten on selvittänyt kuka minkäkin nimimerkin takana on, kuin saatanan utopistisessa maailmassa se elää kun edes minä en saa selvitettyä vaikka ip-osoitteet on forumilla. Se vaatii poliisin väliintulon että jonkun henkilöllisyys todetaan netissä, eikä kytät ole ottaneet yhteyttä. Uskooko se itse noita juttujansa?
No kun se on aivan sama mitä vitun kautta sen saa, niin ip-osoitteita on jaettuna valtava määrä mobiiliaikana. Teletunnistetietoja tarvitaan paikantamaan yksittäinen käyttäjä ip:stä, jonka alla on satoja nimimerkkejä.Starlinkin kautta se sen tiedon kuulemma sai. Säkin tarvit kato semmosen yhteyden niin jää limppijät nalkkiin jatkossa.
Ei kai se mitään laitonta musta kirjoita?
Mutta Suomessa ei ketään oikein väkisin voi valitettavasti auttaa. Läheisiä ihmisiä hänelle tuskin juuri on, eiköhän nekin ole karkotettu limppijöinä.Valitettavasti näyttää siltä että uskoo, mää aluksi ajattelin että se trollailee mukana, mutta sitten näin sen twiitit. Sitte lopullisesti ymmärsin, että se mies olisi pahasti avun tarpeessa.
Mä tiedän sen vallan hyvin. Mutta tämä oli hänen perustelunsa miten sen tiedon sai.No kun se on aivan sama mitä vitun kautta sen saa, niin ip-osoitteita on jaettuna valtava määrä mobiiliaikana. Teletunnistetietoja tarvitaan paikantamaan yksittäinen käyttäjä ip:stä, jonka alla on satoja nimimerkkejä.
Mä tiedän sen vallan hyvin. Mutta tämä oli hänen perustelunsa miten sen tiedon sai.
Ja miksi se nyt mun päälle on taas vaihteeksi hyökännyt? Enhän minä tehnyt mitään, Wintikkakin sen ketjun sulki. Eiks sen pitäis olla kiitollinen että ylipäätänsä sai kirjoitella, koska enää ei saa yhtään mahdollisuutta koskaan. Nyt riitti.